Ferrari 625 F1 1954 (Revival 1/20)
Jul 24, 2012 8:13:26 GMT 2
Post by gtziaf on Jul 24, 2012 8:13:26 GMT 2
Ένα ακόμη μοντέλο από τα παλιά, ίσως το πιο γνωστό μου...
Το ανεβάζω γιατί κάποιος από εσάς μου είπε ότι ξεκίνησε το μοντελισμό, παρακολουθώντας το wip της 625 οπότε σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να απουσιάζει από τη στέγη του SCW.
To kit της ιταλικής εταιρείας είναι πραγματικά εφιαλτικό κι εγώ με τη σειρά μου έκανα αρκετά λάθη (με κυριότερο τη λάθος μεθοδολογία συναρμογής με συνέπεια τα πάνελ να έχουν χάσματα), αλλά με βοήθησε να βελτιωθώ μαθαίνοντας, από την κατασκευή του.
Επίσης μετά ανακάλυψα ότι το καπό πιθανόν να ήταν κίτρινο και όχι άσπρο, όπως μου φαινόταν στις φωτογραφίες εποχής, που είχα για αναφορά. Ίσως κάποια στιγμή το αλλάξω.
Και τώρα η ιστορία πίσω από το μοντέλο...
Πριν ακόμη κοπάσουν οι πανηγυρισμοί για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 του 1953, η Φερράρι πρόλαβε και ετοίμασε τον αντικαταστάτη της 500 F2, την 625, και την έφερε στα μέσα Γενάρη στην Αργεντινή για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν…
Ο Φρόυλαν Γκονζάλεζ ετοιμάζεται για τον αγώνα της πατρίδας του και για το λόγο αυτό έχει επιλέξει άσπρο κάλυμμα κινητήρα, που θα τοποθετησθεί σύντομα στην κόκκινη Φερράρι του. Οι Φερράρι έχουν καταλάβει τις δύο πρώτες θέσεις στην εκκίνηση, αλλά ο έμπειρος Αργεντινός ξέρει ότι η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολή για την Σκουντερία. O Φάτζιο με την Μαζεράτι δείχνει ο δυνατότερος αντίπαλος, ενώ η φημολογούμενη επιστροφή της Μερσεντές (και την προσχώρηση του Μαέστρο, σε αυτήν) περιπλέκει την υπόθεση παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Αλλά όλα αυτά είναι απλά σκέψεις στο μυαλό του θρυλικού πιλότου, καθώς ξεκίνησε να φοράει τα πέτσινα γάντια του και να κατευθύνεται στην παρκαρισμένη στην άκρη των πιτ Φερράρι του. Σύντομα ο αγώνας θα ξεκινήσει και όλα τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
Το μοντέλο έχει αρκετές διακρίσεις με σημαντικότερη την διάκριση από το star club ως το καλύτερο πολιτικό θέμα της χρόνιας (2010) αλλά και στο AFMOTY του 2011 καταλαμβάνοντας την 9η θέση χάρη στη θερμή σας υποστήριξη.
Θα ανεβάσω και το wip μαζί με τη λύση που δόθηκε σε ένα πρόβλημα στα λάστιχα (κ. Σταύρο σας ευχαριστώ), μήπως και φανεί χρήσιμο σε κάποιον, όχι τόσο για το συγκεκριμένο θέμα αλλά γενικά ως χειρισμό των ετερογενών υλικών, στα Multimedia κιτ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Το ανεβάζω γιατί κάποιος από εσάς μου είπε ότι ξεκίνησε το μοντελισμό, παρακολουθώντας το wip της 625 οπότε σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να απουσιάζει από τη στέγη του SCW.
To kit της ιταλικής εταιρείας είναι πραγματικά εφιαλτικό κι εγώ με τη σειρά μου έκανα αρκετά λάθη (με κυριότερο τη λάθος μεθοδολογία συναρμογής με συνέπεια τα πάνελ να έχουν χάσματα), αλλά με βοήθησε να βελτιωθώ μαθαίνοντας, από την κατασκευή του.
Επίσης μετά ανακάλυψα ότι το καπό πιθανόν να ήταν κίτρινο και όχι άσπρο, όπως μου φαινόταν στις φωτογραφίες εποχής, που είχα για αναφορά. Ίσως κάποια στιγμή το αλλάξω.
Και τώρα η ιστορία πίσω από το μοντέλο...
Πριν ακόμη κοπάσουν οι πανηγυρισμοί για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 του 1953, η Φερράρι πρόλαβε και ετοίμασε τον αντικαταστάτη της 500 F2, την 625, και την έφερε στα μέσα Γενάρη στην Αργεντινή για τον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν…
Ο Φρόυλαν Γκονζάλεζ ετοιμάζεται για τον αγώνα της πατρίδας του και για το λόγο αυτό έχει επιλέξει άσπρο κάλυμμα κινητήρα, που θα τοποθετησθεί σύντομα στην κόκκινη Φερράρι του. Οι Φερράρι έχουν καταλάβει τις δύο πρώτες θέσεις στην εκκίνηση, αλλά ο έμπειρος Αργεντινός ξέρει ότι η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολή για την Σκουντερία. O Φάτζιο με την Μαζεράτι δείχνει ο δυνατότερος αντίπαλος, ενώ η φημολογούμενη επιστροφή της Μερσεντές (και την προσχώρηση του Μαέστρο, σε αυτήν) περιπλέκει την υπόθεση παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Αλλά όλα αυτά είναι απλά σκέψεις στο μυαλό του θρυλικού πιλότου, καθώς ξεκίνησε να φοράει τα πέτσινα γάντια του και να κατευθύνεται στην παρκαρισμένη στην άκρη των πιτ Φερράρι του. Σύντομα ο αγώνας θα ξεκινήσει και όλα τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
Το μοντέλο έχει αρκετές διακρίσεις με σημαντικότερη την διάκριση από το star club ως το καλύτερο πολιτικό θέμα της χρόνιας (2010) αλλά και στο AFMOTY του 2011 καταλαμβάνοντας την 9η θέση χάρη στη θερμή σας υποστήριξη.
Θα ανεβάσω και το wip μαζί με τη λύση που δόθηκε σε ένα πρόβλημα στα λάστιχα (κ. Σταύρο σας ευχαριστώ), μήπως και φανεί χρήσιμο σε κάποιον, όχι τόσο για το συγκεκριμένο θέμα αλλά γενικά ως χειρισμό των ετερογενών υλικών, στα Multimedia κιτ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.