|
Post by gtziaf on Dec 10, 2012 19:53:47 GMT 2
O Raymond Sommer, νικήτης των 24 ώρων του Le Mans το 1932-33 με την Alfa Romeo ήταν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους δοκιμών και προηγείτο στα πρώτα στάδια του αγώνα, στο τιμόνι της νέας γαλάζιας 195 Σπορτ κουπέ, η οποία συμμετείχε στον αγώνα με την ομάδα του Luigi Chinetti. H 195 με το αμάξωμα της Touring και τον εκπληκτικό μικρό δωδεκακύλινδρο κινήτρα του Colombo μεγαλωμένο στα 2380κ.εκ. είχε κερδίσει στο Mille Miglia τον Απρίλη και ήταν άπιαστη στην αρχή του 24ώρου αγώνα, γυρνώντας με μέση ταχύτητα 100 μιλίων την ώρα το θρυλικό σιρκουί. Και κάπου εκεί οι δώδεκα κύλινδροι, έγιναν 11! Το πρόβλημα προήλθε από τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και οδήγησε σε αρκετές επισκέψεις στα πιτ, τους Raymond Sommer και Dorino Serafini. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα κατέρρευσε κι ο Sommer οδήγησε τη μικρή μπερλινέτα στα πιτ, για την οριστική εγκατάλειψη. Εκεί απλά ζήτησε ένα ποτήρι σαμπάνια! Ήταν η τελευταία μεγάλη παράσταση του μεγάλου Raymond Sommer καθώς τρεις μήνες αργότερα σκοτώθηκε με ένα Cooper. Ελεύθερη απόδοση από το βιβλίο Le Mans 24Η 49-59* Αυτή ακριβώς η 195S με αριθμό σειράς 0060M, που συμμετείχε στις 24 ώρες του Le Mans, του 1950, με οδηγούς τους Raymond Sommer και Dorino Serafini, είναι η τελευταία μου δουλειά, από το ρητινένιο κιτ της MG models, στην 1/24. Σίγουρα έχει τα λαθάκια του, αλλά είναι η μοναδική που έχω δει τελειωμένη (υπάρχουν κάποιες από το αντίστοιχο, πολύ νεώτερο και καλύτερο κιτ της hiro) στο internet, οπότε ελπίζω να σας αρέσει Σας ευχαριστώ για τη στήριξη σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής* Τις πληροφορίες από το βιβλίο μαζί με χρησιμότατο υλικό, μου τις έστειλε ο Δημήτρης (paparadiation) τον οποίο υπερ-ευχαριστώ. ** Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους Πρόδρομο, Ανδρέα και Γιώργο για τη βοήθεια τους κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Να είστε όλοι καλά... Με φιλικούς - συναδελφικούς χαιρετισμούς : :
|
|
|
Post by rous74 on Dec 10, 2012 20:38:39 GMT 2
Γιώργο καλησπέρα,
Κατασκεύασες με επιτυχία ένα πολύ απαιτητικό κίτ και είσαι πραγματικά άξιος συγχαρητηρίων !!
Προσωπικά μ' αρέσει πολύ η κατασκευή με τις ζάντες και τον χρωματικό συνδυασμό να κλέβουν την παράσταση !
Στα αρνητικά του κίτ θα σημείωνα την προβληματική εφαρμογή κάποιων κομματιών και την όχι κομψή γράμμωση σε κάποια σημεία αλλά δεν ήταν δική σου η ευθύνη...
Καλή συνέχεια με τα επόμενα !
|
|
|
Post by procrossaro on Dec 10, 2012 20:46:05 GMT 2
Γιώργο πραγματικά έκανες πολύ καλή δουλειά σε αυτό το μοντέλο. Προσωπικά, και βλέπωντας τις δυσκολίες που συνάντησες (ειδικά ως προς την ποιότητα του κιτ), θεωρώ το αποτέλεσμα πάρα πολύ καλό. ’σε που χαίρομαι όταν βλέπω κλασική καλλονή στην αγαπημένη μου απόχρωση.
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 10, 2012 22:05:14 GMT 2
Ανδρέα και Πρόδρομε σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας... Σίγουρα, κάποια πράγματα θα μπορούσα να τα κάνω καλύτερα και δεν φταίει για όλες τις ατέλειες το κιτ, αλλά κάποια στιγμή αυτού του είδους τα μοντέλα σε κουράζουν και θέλεις να τα ολοκληρώσεις. Οπότε το σχόλιο σας, είναι πολύ τιμητικό για μένα. Ανδρέα, το σχόλιο σου για τις γραμμώσεις του κιτ είναι επιεικές. Σαν να ζωγράφιζε 3χρονο παιδάκι είναι Κανονικά έπρεπε να τις καλύψω με στόκο και να τις επαναχαράξω, αλλά θα ήθελα άλλον ένα μήνα, τουλάχιστον. Πάμε για την 330 τώρα... : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Dec 11, 2012 13:16:15 GMT 2
Γιώργο πανέμορφη η Ferrari φίλε! Παρα τα λαθάκια που εσύ βλέπεις, σαν έκθεμα είναι ενυπωσιακό και κλέβει την παράσταση! Αναλογιζόμενοι και του όγκου εργασίας που έχεις ρίξει, αξίζουν ΠΟΛΛΑ μπράβο!!! : : : : : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 11, 2012 13:43:56 GMT 2
Ειναι τοσο ομορφο και κλασικο το σχημα που τα υπολοιπα που αναφερεις παραγραφονται. Δυστυχως η ποιοτητα του κιτ βαζει ταβανι εκτος και αν θελει κανεις να τυρρανιεται κανα χρονο, αλλα ακομα και ετσι η μεταμορφωση ηταν περα απο καθε προσδοκια. Πολυ ομορφο! Btw ιτ΄ς ριλι ναθινγκ για φωτο, ανυταϊμ... πιαστε και κανενα νεοτερο κιτ, ειναι καθοδον και το '80-'89
|
|
|
Post by nektarios on Dec 11, 2012 13:52:39 GMT 2
Φίλε μου Γιώργο, αν και δυστυχώς - για λόγους κάθε άλλο παρά μοντελιστικούς... - δεν κατάφερα να παρακολουθήσω καθόλου τη διαδικασία κατασκευής, βλέπω ένα αποτέλεσμα πολύ όμορφο: μια κομψή σιλουέτα, βαμμένη με μια από τις αγαπημένες μου χρωματικές αποχρώσεις, και κατασκευασμένη με τα γνωστά υψηλά standards σου! : : : : Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ζάντες, αλλά και οι ιμάντες συγκράτησης του καπώ! Όσο για τις δυσκολίες που συνάντησες, αυτές θα περιμένω να μου τις πεις από κοντά!
|
|
|
Post by manos13 on Dec 11, 2012 14:05:44 GMT 2
Απλα κουκλι!!!!
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Dec 11, 2012 16:57:23 GMT 2
Με όλα αυτά που τράβηξες είναι απλά τελειο... Αναμενώμενο βεβαια!!! : :
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 11, 2012 19:14:13 GMT 2
Φίλοι μου σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Χαίρομαι που σας άρεσε σαν θέμα και η μοντελιστική προσπάθεια. Μου αναπτερώσατε το ηθικό, γιατί είχα απογοητευτεί λίγο με κάποια πράγματα του μοντέλου. Οπότε πάμε με καλύτερη ψυχολογία στο άλλο ντέρμπι, που περιμένει στον πάγκο μας. Και είναι κι αυτό εκτός έδρας και ο διαιτητής μιλημένος : : πιαστε και κανενα νεοτερο κιτ, ειναι καθοδον και το '80-'89 Τότε που κέρδιζαν αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου, οι 956 και 962 Θα σε χρειαστώ. Η XJ μου, χρειάζεται παρέα στο ράφι της Αλήθεια, τι λένε τα συγκεκριμένα βιβλία? Αξίζει η επένδυση? Όσο για τις δυσκολίες που συνάντησες, αυτές θα περιμένω να μου τις πεις από κοντά! Φτιάξε τον καφέ, να φορτίσω το κινητό για να μας αφήσουν σε ησυχία οι ποντικές και πετάγομαι σαν έκθεμα είναι ενυπωσιακό και κλέβει την παράσταση! Αλέξανδρε και Μάνο, να σας πω την αλήθεια ούτε όταν το είχα αγοράσει, ούτε πριν το φτιάξω μου γέμιζε το μάτι αισθητικά (ίσως έφταιγε το άθλιο καλούπωμα της ρητίνης). Τώρα που βρίσκεται ανάμεσα στις 250LM και 250P, επίσης από το Le Mans, στο ράφι της βιτρίνας, σίγουρα ξεχωρίζει. Με όλα αυτά που τράβηξες είναι απλά τελειο... Γιώργο ήξερα που έμπλεκα οπότε περασμένα - ξεχασμένα. Πάμε για τα επόμενα : :
|
|
|
Post by nasosampa on Dec 11, 2012 19:20:44 GMT 2
Πολύ όμορφη κατασκευή, ειδικά το χρώμα που επέλεξες είναι σούπερ και της πάει πολύ!! : : : :
|
|
|
Post by alex78 on Dec 11, 2012 20:27:22 GMT 2
Δεν τη λές εύκολα ''καλίγραμμη σιλουέτα'', αλλά αναμφίβολα την χαρακτηρίζεις καταπληκτική κατασκευή δουλεμμένη με περίσσιο μεράκι απο ένα κορυφαίο μοντελιστή!! : : Αλέξης : :
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 12, 2012 15:19:13 GMT 2
Νάσο και Αλέξη. σας ευχαριστώ ειλικρινά για τα επαινετικά σχόλια σας. ειδικά το χρώμα που επέλεξες είναι σούπερ και της πάει πολύ Τα εύσημα πάνε στον Luigi Chinetti, ο οποίος προετοίμασε και έτρεξε το αυτοκίνητο στον αγώνα. Εγώ απλά το μετάφρασα σε μοντελιστικό κωδικό Η αλήθεια είναι ότι τις πάει πολύ... Αλεξ, το αισθητικό κομμάτι είναι υποκειμενικό. Κάποιοι τρελαίνονται με αυτά τα σχήματα του 50. Εγώ προσωπικά όχι και τόσο (προτιμώ τα 60's) αλλά εν τέλει με έπεισε η σιλουέτα της. Άλλωστε είναι η πιο παλιά Ferrari της συλλογής μου, οπότε τι βλέπω με άλλο μάτι. Να είστε καλά : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 12, 2012 16:46:35 GMT 2
Σορυ για το ακυρο ποστ Αλήθεια, τι λένε τα συγκεκριμένα βιβλία? Αξίζει η επένδυση? Γουελ, εξαρταται τι ψαχνεις. Αν θες ενα οβερβιου για το τι συνεβει καθε χρονια, ειναι εξαιρετικα. Εχει περιγραφη αγωνα κανα 2 σελιδες, αλλαγες κανονισμων, και χαραξη πιστας, και στη συνεχεια εχει 1 με 2 σελιδες για τους περισσοτερους απο τους συμμετεχοντες, με φωτο και παραλειπομενα απο την πορεια τους αγωνα. + Αναλυτικα οι συμμετοχες, αποτελεσματα, χρονοι δοκιμων και γυρολογιο ανα ωρα. Αν παλι ψαχνεις πολυ συγκεκριμενα πραγματα και λεπτομερειες για συγκεκριμενα αυτοκινητα τοτε εκει, ναι δεν εχουν πολλα να δωσουν καθως το σκεπτικο ειναι σε 300-350 σελιδες να μεταφερει ολη τη δραση της δεκαετιας. Γενικα παντως, παιρνοντας υποψη και την τιμη (28λιρες με την εκπτωση στο Αμαζον εκανε το τελευταιο που πηρα) εχουν πολυ καλο βαλιου φορ μανι.
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 12, 2012 18:26:24 GMT 2
Σε ευχαριστώ Δημήτρη. Απόλυτα κατατοπιστικός. Να είσαι καλά : :
|
|
tony V
Kart Driver
live to built/built to live
Posts: 248
|
Post by tony V on Dec 13, 2012 17:37:41 GMT 2
ενα ακομα διαμαντι απο ενα μαστορα ! full respect φιλε Τζιαφα.-
|
|