Ferrari 250P 1/24 - Le Mans Week Build 2012
Jun 19, 2012 11:48:33 GMT 2
Post by gtziaf on Jun 19, 2012 11:48:33 GMT 2
Η δική μου συμμετοχή στο φετινό Le Mans Week Build, βασίστηκε στο κιτ ρητίνης της profil24, που αναπαριστά τη Ferrari 250P με κωδικό σειράς #0814, που ήταν η νικήτρια του αγώνα το 1963. Το κόκκινο αυτοκίνητο με αριθμό συμμετοχής το Νο21 και οδηγούς τους Lorenzo Bandini (I) και Ludovico Scarfiotti (I), επικράτησε σε έναν ανατρεπτικό αγώνα.
Η κατασκευή ξεκίνησε Δευτέρα μεσημέρι και ολοκληρώθηκε το Σάββατο αργά το βράδυ (την ώρα, περίπου, που η 458 περνούσε πρώτη στην κατηγορία της, για να μείνει εκεί μέχρι το τέλος ).
Το κιτ ήταν πολύ ζόρικο με ωραίες επιμέρους λεπτομέρειες (τιμόνι, τροχοί, κ.α.) αλλά τίποτα δεν εφάρμοζε σωστά. Έγιναν διάφορες επεμβάσεις και προσθήκες, αλλά δεν έχει νόημα να της αναλύσουμε παραπέρα. Έβγαλα μερικές νέες φωτογραφίες στο φως την ημέρας και σας την παρουσιάζω ολοκληρωμένη :
Οπωσδήποτε απέχει από το τέλειο, αλλά το πάλεψα. Παράλληλα, έβγαλα όσο γίνεται πιο κοντινές φώτο (η ψηφιακή μου είναι για πέταμα, μάλλον) ώστε να μπορέσετε να κρίνετε το αποτέλεσμα.
ΥΓ1. Τα Vac καλύμματα των εμπρός φώτων χρίζουν επέμβασης. Αλλά δυνόταν σε διαφανή ζελατίνα, που όταν κόπηκαν διαπίστωσα ότι είχαν λάθος σχήμα και τρίφτηκαν μέχρι να πιάσουν το απαιτούμενο μέγεθος και σχήμα. Όταν βρω το κουράγιο θα τα ασχοληθώ.
ΥΓ2. Ζώνες δεν έβαλα, καθώς ο πληροφοριοδότης μου (Σταύρο ευχαριστώ για την πληροφορία), με διαβεβαίωσε, ότι δεν είχαν εκείνη την εποχή. Οπότε δεν έβαλα. Πιλότοι με τεράστια μπολς.
ΥΓ3. Ένα σημείο που με ξένισε στο κιτ (και με παίδεψε αφάνταστα) ήταν οι τεράστιοι τροχοί του. Έκανα μια μικρή έρευνα και όντως η Ferrari χρησιμοποιούσε τροχούς από F1 στο le man, αποκτώντας πλεονέκτημα. Οπότε οι μεγάλοι τροχοί δικαιολογούνται, αλλά πιστεύω ότι οι Γάλλοι της profil, το παράκαναν.
ΥΓ4. Για ατυχή σύμπτωση φέτος συμπληρώθηκαν 35 χρόνια από το θάνατο του Bandini, ενώ πριν λίγες μέρες πέθανε ο έτερος οδηγός της, ο Scarfiotti.
Ελπίζω να σας αρέσει...
Εδώ, θέλω να ευχαριστήσω τους συν-συμμέτεχοντες το πάθος των οποίων μου έδωσε δύναμή να συνεχίσω παρά τις δυσκολίες του κιτ.
Επίσης ευχαριστούμε όλους όσους με τον σχολιασμό τους, μας υποστήριξαν στο εγχείρημα.
Γενικά, ευχαριστήθηκα την κατασκευή και το GB και σας προτείνω να το δοκιμάσετε του χρόνου.
Να είστε όλοι καλά και αντί τους καθιερωμένους φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς μου, σας εύχομαι "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ"
Η κατασκευή ξεκίνησε Δευτέρα μεσημέρι και ολοκληρώθηκε το Σάββατο αργά το βράδυ (την ώρα, περίπου, που η 458 περνούσε πρώτη στην κατηγορία της, για να μείνει εκεί μέχρι το τέλος ).
Το κιτ ήταν πολύ ζόρικο με ωραίες επιμέρους λεπτομέρειες (τιμόνι, τροχοί, κ.α.) αλλά τίποτα δεν εφάρμοζε σωστά. Έγιναν διάφορες επεμβάσεις και προσθήκες, αλλά δεν έχει νόημα να της αναλύσουμε παραπέρα. Έβγαλα μερικές νέες φωτογραφίες στο φως την ημέρας και σας την παρουσιάζω ολοκληρωμένη :
Οπωσδήποτε απέχει από το τέλειο, αλλά το πάλεψα. Παράλληλα, έβγαλα όσο γίνεται πιο κοντινές φώτο (η ψηφιακή μου είναι για πέταμα, μάλλον) ώστε να μπορέσετε να κρίνετε το αποτέλεσμα.
ΥΓ1. Τα Vac καλύμματα των εμπρός φώτων χρίζουν επέμβασης. Αλλά δυνόταν σε διαφανή ζελατίνα, που όταν κόπηκαν διαπίστωσα ότι είχαν λάθος σχήμα και τρίφτηκαν μέχρι να πιάσουν το απαιτούμενο μέγεθος και σχήμα. Όταν βρω το κουράγιο θα τα ασχοληθώ.
ΥΓ2. Ζώνες δεν έβαλα, καθώς ο πληροφοριοδότης μου (Σταύρο ευχαριστώ για την πληροφορία), με διαβεβαίωσε, ότι δεν είχαν εκείνη την εποχή. Οπότε δεν έβαλα. Πιλότοι με τεράστια μπολς.
ΥΓ3. Ένα σημείο που με ξένισε στο κιτ (και με παίδεψε αφάνταστα) ήταν οι τεράστιοι τροχοί του. Έκανα μια μικρή έρευνα και όντως η Ferrari χρησιμοποιούσε τροχούς από F1 στο le man, αποκτώντας πλεονέκτημα. Οπότε οι μεγάλοι τροχοί δικαιολογούνται, αλλά πιστεύω ότι οι Γάλλοι της profil, το παράκαναν.
ΥΓ4. Για ατυχή σύμπτωση φέτος συμπληρώθηκαν 35 χρόνια από το θάνατο του Bandini, ενώ πριν λίγες μέρες πέθανε ο έτερος οδηγός της, ο Scarfiotti.
Ελπίζω να σας αρέσει...
Εδώ, θέλω να ευχαριστήσω τους συν-συμμέτεχοντες το πάθος των οποίων μου έδωσε δύναμή να συνεχίσω παρά τις δυσκολίες του κιτ.
Επίσης ευχαριστούμε όλους όσους με τον σχολιασμό τους, μας υποστήριξαν στο εγχείρημα.
Γενικά, ευχαριστήθηκα την κατασκευή και το GB και σας προτείνω να το δοκιμάσετε του χρόνου.
Να είστε όλοι καλά και αντί τους καθιερωμένους φιλικούς-συναδελφικούς χαιρετισμούς μου, σας εύχομαι "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ"