|
Post by gtziaf on Dec 22, 2011 22:27:21 GMT 2
Η Ferrari 512M με αριθμό σειράς 1030, που έτρεξε στο Le Mans του 1971 από την Ecurie Francorchamps, οδηγούμενη από τους Hughes de Fierlant (B)/Alain De Cadenet (GB), και εγκατέλειψε στον αγώνα από κιβώτιο αποτελεί το παρόν θέμα. Το κιτ ανήκει στην Fisher Model and Pattern, σε κλίμακα 1/24, και αποτελείτε από ρητίνη, λευκό μέταλλο και vac διαφανή μέρη. Η κατασκευή διήρκεσε 1 μήνα, και έγιναν κάποιες προσθήκες στην πίσω ανάρτηση (αντιστρεπτικές και ράβδοι στρέψης), στο εσωτερικό (νέο κάθισμα, ζώνες, κουτί ηλεκτρικών, καλωδίωση, εξαερισμός, κ.α.) και το εξωτερικό (νέα λάστιχα, rivets, πλαίσια συρόμενων παραθύρων και σωλήνας πλύσης παρμπρίζ!)... Η κατασκευή ήταν πολύ ευχάριστη γενικά (αναλυτικά θα τη βρείτε εδώ : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=wip1&action=display&thread=142&page=1) και το αποτέλεσμα είναι το ακόλουθο : Και μια για το Θάνο, που ζήτησε κοντινή : Τις καλύτερες ευχές μου, καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο νέος Χρόνος : :
|
|
|
Post by Sakis on Dec 22, 2011 23:33:49 GMT 2
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση!Μπράβο και πάλι Γιώργο για το φινίρισμα και την κατασκευή! Πρέπει να σε ταλαιπώρησαν τα νούμερα στα πλαινά γιατί φαίνονται κάτι στραβές,κατά τα άλλα είναι απίστευτα όμορφη!
Και μιας και ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις του κοινού,βάλε και μία με τον πισινό που τόσο μου αρέσει σ'αυτά τα πρωτότυπα... ;D
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Dec 23, 2011 0:58:18 GMT 2
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!! : : : : : : : : : : : : Δουλεια και φινιρισμα υψηλου επιπεδου!! Μπραβο Γιωργαρε!!!!! Υ.Γ. Καταπληκτικη η τοποθετηση των τζαμιων.Δεν φαινονται καν οτι ειναι πρεσαριστα : : : : : : : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Dec 23, 2011 10:14:17 GMT 2
Εκπληκτική δουλειά Γιώργο! Και το χρώμα δείχνει άψογο : : : : : :
|
|
|
Post by rawshooter on Dec 23, 2011 11:32:41 GMT 2
Γιώργο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά φίλε : : : : Ρητινένιο με vac παράθυρα και στραβο-χυμένα μεταλλικά και να το φθάσεις σε τόσο καλό αποτέλεσμα ανευ πλάκας είναι άθλος (και ξέρω πολύ καλά τί εστί resin kit ). Βέβαια το "σημείο" που "κλέβει τη ματιά" είναι το απίστευτο κίτρινο που έβαψες
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 23, 2011 20:19:44 GMT 2
Φίλοι μου, σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια... Χαίρομαι που σας αρέσει..., αν και Ferrari : : και μάλιστα κίτρινη ;D Πρέπει να σε ταλαιπώρησαν τα νούμερα στα πλαινά γιατί φαίνονται κάτι στραβές,κατά τα άλλα είναι απίστευτα όμορφη! Θάνο οι χαλκομανίες ήταν, σχεδόν, άθλιες... Μην ξεχνάς το κιτ μετρούσε ήδη 10+ χρόνια στη πλάτη του , οπότε έσπαγαν με το παραμικρό. Σε άλλες εποχές θα αγόραζα νέες, αλλά τώρα πια δεν μας παίρνει , οπότε πάλεψα με αυτές. Αποφάσισα επίσης, να μην τις βερνικώσω, καθιερώνοντας μια ενιαία τεχνοτροπία για τα αγωνιστικά των 70's, που μου φαίνεται πιο ρεαλιστική... Προβληματάκια υπήρξαν, αλλά τι να κάνεις... Ουδείς άσφαλτος ;D ;D ;D Και μιας και ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις του κοινού,βάλε και μία με τον πισινό που τόσο μου αρέσει αυτά τα πρωτότυπα... Δεν στο υπόσχομαι, μιας και ήμουν χάλια, όταν τις τράβηξα και το έκανα λίγο ξεπέτα, αλλά αν βρω στη φωτογραφική θα σου την ανεβάσω... Αλλιώς από το νέο χρόνο... Υ.Γ. Καταπληκτικη η τοποθετηση των τζαμιων.Δεν φαινονται καν οτι ειναι πρεσαριστα Βαγγέλη, τα έκανα λίγο μαντάρα στα φώτα, αλλά γενικά μετά από προσεκτικό κόψιμο, αρκετών ημερών : : , κάτι έγινε... Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα...
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 23, 2011 20:28:14 GMT 2
Και το χρώμα δείχνει άψογο Αλέξανδρε σε ευχαριστώ... Δεν ξέρω αν είναι η ρεαλιστική απόχρωση, αλλά όντως το κίτρινο την άγρια σιλουέτα των πρωτοτύπων της εποχής! Ρητινένιο με vac παράθυρα και στραβο-χυμένα μεταλλικά και να το φθάσεις σε τόσο καλό αποτέλεσμα ανευ πλάκας είναι άθλος (και ξέρω πολύ καλά τί εστί resin kit ). Βέβαια το "σημείο" που "κλέβει τη ματιά" είναι το απίστευτο κίτρινο που έβαψες Παναγιώτη ειλικρινά σε ευχαριστώ... Όντως τα συγκεκριμένα κιτ έχουν ιδιαιτερότητες, πόσο μάλλον αυτά που έχουν ημερομηνία, την πιο προηγούμενη δεκαετία, στα καλούπια τους, : : αλλά αποτέλεσε προσωπική πρόκληση. Εν τέλει, δεν με ζόρισε ιδιαίτερα, και αν απέφευγα 2-3 λαθάκια θα ήμουν 100% ευχαριστημένος. Συνεχίζουμε να μοντελάρουμε και να βελτιωνόμαστε. Και τα κιτ ρητίνης είναι καλό σχολείο
|
|
est1976
GP3 Driver
Σταύρος
Posts: 685
|
Post by est1976 on Dec 25, 2011 8:26:05 GMT 2
Γιώργο αυτό το επίπεδο δουλειάς περίμενα να απολαύσω στο τέλος και δεν έπεσα έξω!! Η εφαρμογή των vac διαφανών είναι state of the art και μόνο respect μπορώ να πω. Ανοίγει και ένα θέμα με τον τονισμό των γραμμών. Στην έκθεση της IPMS είχαμε μείνει όλοι σύμφωνοι ότι ο τονισμός στην F50 του Βαγγέλη θα χάλαγε την όλη οπτική του τελειωμένου μοντέλου (κίτρινη και αυτή). Εδώ στην 512Μ δείχνει απαραίτητος ο τονισμός αν και θα τον ήθελα λιγότερο "σκληρό" (πιο σπασμένο μαύρο ίσως). Αρα στα ανοικτά χρώματα πρέπει να πειραματιστεί κανείς για το εαν θα εφαρμόσει τονισμό ή όχι. ΥΓ. Λείπουν οι βαλβίδες αέρα στους τροχούς ή εγώ δεν βλέπω καλά?
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 25, 2011 14:08:19 GMT 2
Σταύρο καλημέρα και χρόνια πολλά...Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια και επειδή ξέρω ότι δεν σου αρέσουν οι μεγαλοστομίες και τα πολλά μπράβο, τα εκτιμώ ιδιαίτερα... Στα θέματα, που καλά έκανες και άνοιξες... Εδώ στην 512Μ δείχνει απαραίτητος ο τονισμός αν και θα τον ήθελα λιγότερο "σκληρό" (πιο σπασμένο μαύρο ίσως). Αρα στα ανοικτά χρώματα πρέπει να πειραματιστεί κανείς για το εαν θα εφαρμόσει τονισμό ή όχι. Οι γραμμώσεις έγιναν με smoke (άντε αποκάλυψα και αυτό το μυστικό ) και φαίνονται έντονες (μαύρες) εξαιτίας του κοντράστ της μηχανής. Από κοντά φαίνονται smoke Τώρα για την F50, ήταν τέλεια φινιρισμένη οπότε ο τονισμός δεν θα τις έδινε κάτι επιπρόσθετο. Επίσης το καπό ήταν ανοικτό, μπροστά δεν έχει κάτι σε πάνελ (το εμπρός καπό ξεχώριζε από την ένωση του προφυλακτήρα). Μένουν μόνο οι πόρτες, όποτε λογικά θα φαινόταν αφύσικο... Εδώ που έχουμε να κάνουμε με αγωνιστικό, με πολλά πάνελ και λεπτομέρειες που θα χανόταν αν δεν τα τόνιζα. 100% μετά τον τονισμό το μοντέλο έδειξε... Επίσης οι γραμμώσεις κάνουν αντίθεση με τα σήματα, αν θέλετε ένα ακόμη αβαντάζ. Τέλος, ως κιτ ρητίνης, οι εγκοπές δεν είναι τέλειες, οπότε χρειάζονται ένα πέρασμα. Συμπερασματικά, για μένα, σε ένα πολιτικό όχημα με άψογο βάψιμο, ο τονισμός ίσως δεν προσθέτει (μπορεί να αφαιρεί κιόλας) από το αποτέλεσμα. Σε ένα αγωνιστικό (πιστεύω και οι F1 μέσα), που θέλεις να δείξεις την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού τους, οι γραμμώσεις, έχουν κάτι να προσφέρουν. Τελειώνοντας, θέλω να επισημάνω ότι το μοντέλο δεν βερνικώθηκε πάνω από τα σήματα, για λόγους ρεαλισμού, με βάση την εποχή που έτρεχε. Αυτό είναι σημαντική παράμετρος, για αυτά που έγραψα παραπάνω. ΥΓ. Λείπουν οι βαλβίδες αέρα στους τροχούς ή εγώ δεν βλέπω καλά? Ένα άλλο θέμα που περίμενα να επισημανθεί για να το συζητήσουμε... Όσοι με παρακολουθείτε συχνά, θα θυμάστε τις βαλβίδες από 3 κομμάτια η κάθε μία στην 1/24 και τα άλλα θεάρεστα που έχω κάνει κατά καιρούς. : : Εδώ, είπα να διαφοροποιηθώ... Κοιτάζοντας τα μοντέλα στο tamiya magazine (παρουσιάσεις κιτ της tamiya), είδα ότι κάνεις δεν έβαζε βαλβίδες... Είπα να το εφαρμόσω και δεν πρόσθεσα καμία λεπτομέρεια στα λάστιχα. Έτσι το μάτι συγκεντρώνεται στο αμάξωμα και όχι στα λάστιχα... Για να ενισχύσω αυτή την εικόνα, δεν έβαλα λογότυπα της firestone, βελάκια κι άλλα τέτοια όμορφα... Αλλά ακόμη δεν είμαι σίγουρος... Για αυτό τα ζαντολάστιχα βγαίνουν, ώστε να προστεθούν κάποιες λεπτομέρειες, αν τελικά το αποφασίσω... Τι λέτε? ΥΓ. Ελπίζω να μην σας κούρασα με τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες, αλλά μου έδωσε έναυσμα ο Σταύρος... Αυτόν να κατηγορήσετε για την πολυλογία μου ;D
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Dec 27, 2011 0:47:25 GMT 2
Γιωργο ειναι πολυ ομρφη η καμηλα σου!! πολλα μπραβο!!
ΥΓ: Το οτι δεν βερνικωσες, τι επιπτωση μπορει να εχει στα σηματα με την παροδο του χρονου αφου θα ειναι εκτεθιμενα??
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 27, 2011 11:50:38 GMT 2
Γιωργο ειναι πολυ ομρφη η καμηλα σου!! πολλα μπραβο!! ΥΓ: Το οτι δεν βερνικωσες, τι επιπτωση μπορει να εχει στα σηματα με την παροδο του χρονου αφου θα ειναι εκτεθιμενα?? Σε ευχαριστώ Χρηστάρα... Για τα σήματα εξαρτάται από την ποιότητα τους και τις συνθήκες φύλαξης του μοντέλου (π.χ. υγρασία, καύσωνες, κλπ)... Έχω μοντέλα πάνω από 20 χρόνια που δεν έχουν πάθει τίποτα και υπάρχουν και αυτά της 312Τ4 της Tamiya, που παρόλο το βερνίκι, έχουν γίνει σαν την φανέλα του Άρη Θεσσαλονίκης!!! Οπωσδήποτε θα ματάρουν, αλλά ένα wax θα τα βελτιώσει. ΥΓ. Δεν τα έχω αφήσει εκτεθειμένα... Έχουν κερωθεί 2-3 φορές πολύ προσεκτικά...
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Dec 27, 2011 14:07:42 GMT 2
Σ'ευχαριστω Γιωργο!
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Dec 28, 2011 0:26:12 GMT 2
Πάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα σου Γιώργο, όπως πάντα... να τα χαζεύουμε με τις ώρες... Κeep up the good work! Φιλικά, Αγάπιος
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 28, 2011 19:47:42 GMT 2
Σε ευχαριστώ πολύ Αγάπιε... Καλή επιτυχία και στο δικό σου... : :
|
|