Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 5, 2011 15:24:06 GMT 2
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Dec 5, 2011 15:45:56 GMT 2
Πάρα πολύ όμορφη η συλλογή σου Να σε κάνω μια ερώτηση, μπορεις να μου περιγράψεις τον τρόπο που έκανες μάχιμη την πρώτη? Σε ευχαριστώ πολύ
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2011 16:33:26 GMT 2
Καλορίζικος Δημήτρη... Πολύ εντυπωσιακή εισαγωγή... Περιμένουμε και τα υπόλοιπα (κι εκείνη τη matra!!!)...
|
|
|
Post by Sakis on Dec 5, 2011 16:54:53 GMT 2
Τί λες τώρα;Πάρα πολύ όμορφη Δημήτρη!
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Dec 5, 2011 20:06:40 GMT 2
Πανεμορφες ειναι Δημητρη!!!!! Οντως, δωσε μας λιγα φωτα για το βρωμισμα!!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 6, 2011 13:26:59 GMT 2
Καλησπερα και σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας! Σχετικα με το βρωμισμα τωρα: Καταρχην βρηκα φωτο απο το αντιστοιχο πραγματικο για να δω πως βρωμιζεται κατα τη διαρκεια του αγωνα. Ετοιμασα ενα μιγμα καφε και μαυρου πολυ αραιωμενου, πχ να φαινεται σαν βρωμισμενο διαλυτικο. Επελεξα ακρυλικο γιατι το διαλυτικο του δεν θολωνει/ επιτιθεται στα διαφανη κομματια. Το ψεκασμα τωρα γινεται στην κατευθυνση που χτυπαει η μπιχλα το αυτοκινητο. Γενικα ο κανονας ειναι λιγο λιγο μεχρι να φτασεις στο σημειο μπιχλας που θες. Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, το εταιρικο φρονημα των μηχανικων της Sauber Mercedes ηταν υψηλοτατο, οποτε σε καθε πιτ στοπ καθαριζαν το σημα. Επισης γυρω απο τους θολους, στις πορτες και γενικα στα σημεια που ακουμπουσαν οι μηχανικοι η μπιχλα εφευγε. Ακομα, το παρμπριζ καθαριζοταν με πακιστανικο τροπο, καθως και τα νουμερα που πρεπει καθε στιγμη να φαινονται. Για ολα αυτα, βρεχουμε ελαφρα μπατονετα με Αζαξ και τριβουμε για να καθαρισει το σημειο που θελουμε. Τωρα με σκονες (π.χ. της Ταμιγια) μπορουμε να τονησουμε μερικα σημεια, οπως πχ καποια διαροη γυρω απο στομεια. Σε γενικες γραμμες καπως ετσι εγινε η δουλεια, ουτε εγω ανακαλυψα τον τροχο, απο ενα γιαπωνεζικο σαιτ το ειχα δει ;D . Απλα επειδη το κιτ φτιαχτηκε ενοψη ipms2009, το λινκ δυστυχως εχει χαθει στη ληθη του χρονου Ενα ακομα τρικ ειναι να βουτηξετε πινελο μεσα στο μιγμα για το βρωμισμα, να παρετε τον αερογραφο (αδειο) να φυσηξητε το πινελο καπου να φυγει το πολυ υλικο, και οταν μεινει λιγο πανω του, να φυσηξετε με τον αερογραφο το πινελο προς το κιτ. Με αυτο τον τροπο μπορουμε να αναπαραστησουμε εντομα ή σημαδια που σκανε μπροστα. Σε αυτο το κιτ δεν το εκανα, αλλα για οσους ειδαν το 205Τ16 απο κοντα, καπως ετσι ειχαν γινει οι πιτσιλιες απο λασπη (σε 1/43) Ελπιζω να μη σας κουρασα με το μπλα-μπλα. Καλο μοντελαρισμα!
|
|
Spiros
GP3 Driver
Αλεξανδρής Σπύρος
Posts: 537
|
Post by Spiros on Dec 6, 2011 23:16:26 GMT 2
Δημήτρη πολύ ωραία κομάτια.
Συγχαρητήρια
Σπύρος
|
|
|
Post by nektarios on Dec 13, 2011 13:48:03 GMT 2
Δημήτρη, πολύ καλή δουλειά και εξαιρετικά αληθοφανές το βρώμισμα! Επίσης, οι οδηγίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές. Περιμένουμε παρουσίαση και των υπόλοιπων "μελών της οικογένειας"!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 14, 2011 0:09:01 GMT 2
Σπυρο, Νεκτάριε σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
Σύντομα θα ανεβάσω και το μικρό αλλα θαυματουργό αδερφάκι, την C11
|
|
vagelis207
GP3 Driver
Βαγγελης Κοντοδημος
Posts: 897
|
Post by vagelis207 on Dec 31, 2011 0:41:06 GMT 2
Δημητρη κουκλες ολες! Αλλα η βρωμικη δεν παιζεται!!!! Συγχαρητηρια φιλε! : : : : : :
|
|