Honda RA272 Tamiya 1/20
Nov 29, 2011 20:36:13 GMT 2
Post by nektarios on Nov 29, 2011 20:36:13 GMT 2
Φίλοι συνχομπίστες, χαίρετε!
Αν και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τον μοντελισμό, εντούτοις είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε κάποιο μοντελιστικό forum, καθώς η ιδέα της συμμετοχής σε παρόμοιες διαδικασίες δεν με ενθουσίαζε ποτέ ιδιαίτερα. Ωστόσο, τελικά, ακολουθώντας τις έντονες παραινέσεις του εξαιρετικού φίλου και μέντορά μου σε ζητήματα μοντελισμού αλλά και ψηφιακών εφαρμογών gtziaf, αποφάσισα να συμμετάσχω. Πρώτα απ’ όλα λοιπόν τον ευχαριστώ θερμά και ειλικρινά για τη φιλοξενία στο forum που δημιούργησε αλλά και για όσα έχει κάνει για μένα, και εύχομαι πολύ σύντομα το forum να ξεπεράσει σε θεματολογία, ποιότητα και επισκεψιμότητα ακόμη και το modelclub!
Και μπαίνω στο θέμα. Το πρώτο μοντέλο που θα παρουσιάσω είναι το Honda RA272, αγωνιστικό F1, που συμμετείχε στο Grand Prix του Μεξικό το 1965, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Η ιδέα του ντεμπούτου με το RA272 ανήκε στον Γιώργο, αλλά την αποδέχθηκα αμέσως, όταν μάλιστα είδα ότι κάποιος έχει ήδη «ανεβάσει» στο forum το RA273, διάδοχο του -272.
Το μοντέλο μου είναι κατασκευασμένο straight from the box, με ελάχιστες και επουσιώδεις τροποποιήσεις, ενώ ο κινητήρας είναι όπως τον έδινε η Tamiya και είναι απλώς βαμμένος, χωρίς οποιαδήποτε μετασκευή.
Το μοντέλο συμμετείχε στην 13η Έκθεση του Συλλόγου Μοντελιστών Καβάλας (Φεβρουάριος 2011), χωρίς κάποια διάκριση.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Εταιρία κατασκευής : Tamiya. (Κωδικός: 20043).
Κλίμακα : 1:20.
Διαστάσεις :
Μήκος : 16,2 εκατοστά χωρίς εξατμίσεις, 19,2 εκατοστά με τις εξατμίσεις.
Πλάτος : 8 εκατοστά (άξονας πίσω τροχών).
Ύψος : 4,1 εκατοστά.
Στοιχεία αγοράς :
Έτος : 2007.
Τιμή : 20 €.
Στοιχεία ολοκλήρωσης :
Έτος : Φεβρουάριος 2008.
Σειρά : 56. [Το 56ο μοντέλο κατά σειρά ολοκλήρωσης].
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις / Μετασκευές :
Τοποθέτηση μεταλλικού πλέγματος στην αεροεισαγωγή του κινητήρα (πίσω από το προσκέφαλο του οδηγού).
Επικάλυψη δισκόφρενων με αλουμινόχαρτο.
Επικάλυψη καθρεπτών με αλουμινόχαρτο.
Τροποποίηση του καλύμματος του κινητήρα, ώστε να είναι εύκολα αφαιρούμενο.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Ονομασία Οχήματος : RA-272.
Εταιρία κατασκευής : Honda Motor Co. Ltd.
Κινητήρας : Ατμοσφαιρικός, V-12, 48-βάλβιδος, DOHC.
Κυβισμός : 1.495 c.c.
Ιπποδύναμη : 240 hp / 14.000 rpm.
Ροπή : …
0 – 100 χλμ / ώρα : …
Τελική ταχύτητα : …
Έτος κυκλοφορίας : 1965.
Διαστάσεις :
Μήκος : … μέτρα.
Πλάτος : … μέτρα.
Ύψος : … μέτρα.
Διακρίσεις :
Πρόκειται για το δεύτερο αγωνιστικό της εταιρίας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Formula 1, μετά το RA-271 του 1964.
Η Honda συμμετείχε ως κατασκευαστής, δηλαδή κατασκευάζοντας τόσο τον κινητήρα όσο και το σκάφος, και μάλιστα ήταν η πρώτη ιαπωνική εταιρία που συμμετέσχε στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Στις 24 Οκτωβρίου 1965, το RA-272, με οδηγό τον Richie Ginther, κατάλαβε την πρώτη θέση στο Grand Prix του Μεξικό, εξασφαλίζοντας την πρώτη νίκη για τη Honda στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Δυστυχώς οι γνώσεις μου για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι πολύ περιορισμένες…
Αν και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τον μοντελισμό, εντούτοις είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε κάποιο μοντελιστικό forum, καθώς η ιδέα της συμμετοχής σε παρόμοιες διαδικασίες δεν με ενθουσίαζε ποτέ ιδιαίτερα. Ωστόσο, τελικά, ακολουθώντας τις έντονες παραινέσεις του εξαιρετικού φίλου και μέντορά μου σε ζητήματα μοντελισμού αλλά και ψηφιακών εφαρμογών gtziaf, αποφάσισα να συμμετάσχω. Πρώτα απ’ όλα λοιπόν τον ευχαριστώ θερμά και ειλικρινά για τη φιλοξενία στο forum που δημιούργησε αλλά και για όσα έχει κάνει για μένα, και εύχομαι πολύ σύντομα το forum να ξεπεράσει σε θεματολογία, ποιότητα και επισκεψιμότητα ακόμη και το modelclub!
Και μπαίνω στο θέμα. Το πρώτο μοντέλο που θα παρουσιάσω είναι το Honda RA272, αγωνιστικό F1, που συμμετείχε στο Grand Prix του Μεξικό το 1965, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Η ιδέα του ντεμπούτου με το RA272 ανήκε στον Γιώργο, αλλά την αποδέχθηκα αμέσως, όταν μάλιστα είδα ότι κάποιος έχει ήδη «ανεβάσει» στο forum το RA273, διάδοχο του -272.
Το μοντέλο μου είναι κατασκευασμένο straight from the box, με ελάχιστες και επουσιώδεις τροποποιήσεις, ενώ ο κινητήρας είναι όπως τον έδινε η Tamiya και είναι απλώς βαμμένος, χωρίς οποιαδήποτε μετασκευή.
Το μοντέλο συμμετείχε στην 13η Έκθεση του Συλλόγου Μοντελιστών Καβάλας (Φεβρουάριος 2011), χωρίς κάποια διάκριση.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Εταιρία κατασκευής : Tamiya. (Κωδικός: 20043).
Κλίμακα : 1:20.
Διαστάσεις :
Μήκος : 16,2 εκατοστά χωρίς εξατμίσεις, 19,2 εκατοστά με τις εξατμίσεις.
Πλάτος : 8 εκατοστά (άξονας πίσω τροχών).
Ύψος : 4,1 εκατοστά.
Στοιχεία αγοράς :
Έτος : 2007.
Τιμή : 20 €.
Στοιχεία ολοκλήρωσης :
Έτος : Φεβρουάριος 2008.
Σειρά : 56. [Το 56ο μοντέλο κατά σειρά ολοκλήρωσης].
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις / Μετασκευές :
Τοποθέτηση μεταλλικού πλέγματος στην αεροεισαγωγή του κινητήρα (πίσω από το προσκέφαλο του οδηγού).
Επικάλυψη δισκόφρενων με αλουμινόχαρτο.
Επικάλυψη καθρεπτών με αλουμινόχαρτο.
Τροποποίηση του καλύμματος του κινητήρα, ώστε να είναι εύκολα αφαιρούμενο.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Ονομασία Οχήματος : RA-272.
Εταιρία κατασκευής : Honda Motor Co. Ltd.
Κινητήρας : Ατμοσφαιρικός, V-12, 48-βάλβιδος, DOHC.
Κυβισμός : 1.495 c.c.
Ιπποδύναμη : 240 hp / 14.000 rpm.
Ροπή : …
0 – 100 χλμ / ώρα : …
Τελική ταχύτητα : …
Έτος κυκλοφορίας : 1965.
Διαστάσεις :
Μήκος : … μέτρα.
Πλάτος : … μέτρα.
Ύψος : … μέτρα.
Διακρίσεις :
Πρόκειται για το δεύτερο αγωνιστικό της εταιρίας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Formula 1, μετά το RA-271 του 1964.
Η Honda συμμετείχε ως κατασκευαστής, δηλαδή κατασκευάζοντας τόσο τον κινητήρα όσο και το σκάφος, και μάλιστα ήταν η πρώτη ιαπωνική εταιρία που συμμετέσχε στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Στις 24 Οκτωβρίου 1965, το RA-272, με οδηγό τον Richie Ginther, κατάλαβε την πρώτη θέση στο Grand Prix του Μεξικό, εξασφαλίζοντας την πρώτη νίκη για τη Honda στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Δυστυχώς οι γνώσεις μου για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι πολύ περιορισμένες…