est1976
GP3 Driver
Σταύρος
Posts: 685
|
Post by est1976 on Nov 4, 2011 8:14:11 GMT 2
Νομίζω ότι πρέπει να δείξω τον εθελοντή....ζαντοδότη (κατά το αιμοδότη) της BMW του gtziaf. Πρόκειται για μια Toyota TOM'S 84C, διερευνητική κίνηση της Ιαπωνικής φίρμας να σφυγμομετρήσει τις δυνατότητες της στον γερμανοκρατούμενο κόσμο των Sport-Prototype του 1984. Χρησιμοποιούσε τον τουρμπισμένο και γαργαλημένο από την TOM'S 4κύλινδρο κινητήρα 4T-GT με 2ΕΕΚ και...2 βαλβίδες στον κύλινδρο των 2.090κ.εκ. που απέδιδε γύρω στους 500 hp. Βασική ιδέα των Ιαπώνων ήταν να μειώσούν τις στάσεις ανεφοδιασμού στηριζόμενοι στη σαφώς μικρότερη κατανάλωση της 84C. Με 100 hp περισσότερους η Porsche 956 δεν "μάσησε" αφού κάλυπτε άνετα τους γύρους που έχανε στις στάσεις ανεφοδιασμού της. Γρήγορα η φίρμα πέρασε στην 85C και αργότερα τα πράγματα σοβάρεψαν με την 88C. Το κιτ φτιάχτηκε γιατί....μου άρεσαν οι συνδυασμοί χρωμάτων του και γιατί αναπαυόταν από το 1986 στα ντουλάπια μου. Για κανέναν άλλο λόγο!!! Χρησιμοποιήθηκε λευκό αστάρι σε σπρέυ, το Mr BASE WHITE 1000, το TS49 της Tamiya για το κόκκινο, το 56 αλούμίνιο και 22 λευκό της Humbrol, όλα σε σπρέυ. Ελπίζω το απότέλεσμα να είναι τουλάχιστον ικανοποιητικό. Οι ζάντες βέβαια είναι άσχετες με το κιτ!!!
|
|
|
Post by nektarios on Dec 3, 2011 22:25:24 GMT 2
Χαίρε! Πολύ καλοφτιαγμένο και "καθαρό" μοντέλο! Χαρά στο κουράγιο σου, που κατάφερες να βάψεις με σπρέυ της Humbrol!
|
|