Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Nov 16, 2013 20:12:15 GMT 2
Κυριες, κυριοι και αγαπητα μας παιδια, καλησπερα! Πριν αρχισουμε να ξανασχολουμαστε με καλωδια, υπερλεπτομερειες και λοιπες χαριτωμενιες, η περιοδος μεχρι τα Χριστουγεννα προσφερεται για μοντελιστικο χαβαλε. Στα πλαισια αυτα, επιασα ενα μεταλλικο κιτ της Meri Kits, που υποστηριζει οτι απεικονιζει την March 89P Porsche, οπως συμμετειχε στο πρωταθλημα CART-Indycars το 1989. Το κιτ δυστυχως μοιαζει με οτιδηποτε αλλο εκτος απο 89Ρ. Του αντ ινσαλτ του ιντζουρι, ο στοχος ειναι να μετατραπει σε διαρρυθμιση Ιντυ500 με ελαχιστο φτερο. Για να γινει αυτο αλλα και για να διορθωθει το κιτ πρεπει να γινουν τα παρακατω: 1. Πλαστικη στη μυτη (Λαθος του κιτ) 2. Νεα low drag φτερα εμπρος σε πιο ψηλη θεση με μονο πτερυγιο (το κιτ δινει road course φτερα με διπλα πτερυγια) 3. Νεες πλυμνες (το κιτ δινει ενσωματομενες πλυμνες με εισαγωγες αερα για φρενα, αλλα ως γνωστον στην Ινδιαναπολη δε φρεναρουμε) 4. Διορθωση η κλιση στο μονοκοκ που ειναι αλλου για αλλου 5. Νεο ρολμπαρ (λαθος του κιτ) 6. Νεα low drag πισω αεροτομη με ενα πτερυγιο και ψηλοτερο στηριγμα (σε αντιθεση με την road course που εχει τρεια στοιχεια) 7. Διορθωση στο προφιλ των sidepods που δεν μου καθονται στο ματι οτι ειναι σωστα 8. Προεκταση των sidepods προς τα πισω 9. Σε συνδιασμο με το 5, ανακατασκευη της ραχης που ειναι λιγο αλα-νταλον. Στην παρακατω φωτογραφια εχω σημειωσει με κοκκινη γραμμη που ηταν περιπου αρχικα το κιτ (ηταν λιγο τριγωνο χωρις καμπυλες και με ανασηκωμενη μυτη) και με κιτρινοπρασινα πως σκεφτομαι οτι πρεπει να γινει απο το κοκπιτ και πισω αν και νομιζω οτι εκει θελει πολυ δουλεια για να ερθει στα ισια του και οι γραμμες αυτες να ειναι και παλι οτι να'ναι. Ιδου και μερικες φωτογραφιες απο το τριψιμο μεχρι στιγμης, και με συγκριση πισω στην οθονη για το ποσο λαθος ειναι το ρολμπαρ + η περιοχη πισω απο το κοκπιτ (και δεν εννοω φυσικα τις αεροτομες που ειναι road course τυπου). Αυτα για την ωρα, στο επομενο επεισοδιο θα εχουμε νεο ρολμπαρ καθως το παλιο εχει παει ηδη στα σκουπιδια, ενω θα γραψω και 5-6 πραματακια για την ιστοριουλα του αυτοκινητου, για να βαλουμε και ενα ιστορικο υποβαθρο στην κατασκευη. Ο Θεος να μας φυλαει Εντιτ! Εντιτ! Να και μια φωτογραφια πως ξεκινησε το κιτ πριν την πλαστικη μυτης
|
|
|
Post by gtziaf on Nov 18, 2013 18:28:58 GMT 2
Δημήτρη καλή επιτυχία στην κατασκευή. Το θέμα πολύ πρωτότυπο και οι (αρκετές) μετατροπές, ανεβάζουν το πήχη δυσκολίας της κατασκευής... Α και που είσαι... περιμένω με ενδιαφέρον το ιστορικό υπόβαθρο. : :
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 823
|
Post by pnspanas on Nov 19, 2013 11:38:45 GMT 2
Μετα απο την μπ4 και την δουλεια που εριξες πηγες στα πολυ ευκολα για να χαλαρωσεις χαχαχχαχαχα χαρας το κουραγιο σου !!!!!!!!
|
|
costas
F3 Driver
Κώστας Σταματάκης
Posts: 378
|
Post by costas on Nov 25, 2013 2:35:15 GMT 2
Δημητρη καλη αρχη Βαλθηκες παλι να ταλαιπωρησεις τα ματακια μας και τα νευρα μας με την 1/43
|
|
|
Post by Kομνηνοs on Nov 27, 2013 12:14:03 GMT 2
Δημητρη πολυ ομορφο προτζεκτ ξεκινησες, οπως και να το κανουμε, το να δημιουργεις μετα απο πολυ μελετη και πολλες μετατροπες ενα πραγματικα μοναδικο μοντελο ειναι η μεγαλυτερη προκληση-απολαυση για εναν μοντελιστη. Καλη συνεχεια. : : : :
|
|
|
Post by nektarios on Nov 28, 2013 8:39:56 GMT 2
Μ' αρέσει που αρχικά γράφεις για "μοντελιστικό χαβαλέ" και μετά μας περιγράφεις μια κατασκευή φουλ σκρατσιά! : : : : Και μόνο η περιγραφή των εργασιών που πρέπει να γίνουν, προμηνύει μια πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή! Καλή συνέχεια! : :
|
|
|
Post by alex78 on Dec 1, 2013 22:24:53 GMT 2
Ηθελα να ξερα που πάς και τα βρίσκεις...... : : : : , τσπ πολλά υποσχόμενη αρχή..... , καλή επιτυχία!! : :
|
|
.JOHNY.B.
F3 Driver
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
Posts: 399
|
Post by .JOHNY.B. on Dec 2, 2013 20:19:22 GMT 2
Δημητρη τι να σου πω παιδακι μου , μονο με αυτα που διαβασα εχω ηδη αγχωθει/απογοητευτει : : .Αυτο το κιτ εκατσε ετσι ή γενικα τα κιτ της συγκεκριμενης εταιρειας εχουν τα θεματακια τους; Οπως και ναχει καλη αρχη και ενα μεγαλο :respect: για την ψυχολογια σου φιλε!!! : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 3, 2013 23:47:20 GMT 2
Καλησπερα σας, σας ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας Οσο και αν σας φαινεται λιγο περιεργο, μετα τις θηριωδιες και τα αγχη με την ΜΡ4/4, αυτο το συνοθυλευμα μεταλλου μου φαινεται αρκετα χαλαρωτικο σαν κονσεπτ ;D Φερστ οβ ολ, δημοσια διαβουλευση! Ηθελα να ξερα που πάς και τα βρίσκεις...... Ελα μου ντες Την εποχη εκεινη ειχα ξεκινησει να πρωτοβλεπω αγωνες αυτοκινητου στην TV, και προτιμουσα GroupC και Indycars παρα F1. Ας ειναι καλα το Eurosport οπως και να το κανουμε, το να δημιουργεις μετα απο πολυ μελετη και πολλες μετατροπες ενα πραγματικα μοναδικο μοντελο ειναι η μεγαλυτερη προκληση-απολαυση για εναν μοντελιστη Δεν θα μπορουσα να το θεσω καλυτερα Βεβαια το να βλεπω στο PC τους αγωνες σε επαναληψη μη τυχων πιασω κανα screenshot δεν εχει τοση πλακα, αλλα ειναι και αυτο μερος του καψιματος Αυτο το κιτ εκατσε ετσι ή γενικα τα κιτ της συγκεκριμενης εταιρειας εχουν τα θεματακια τους; Για να ειμαι ειλικρινης Γιαννη ειναι το μοναδικο κιτ της Meri Kits που εχω. Το κιτ σαν κιτ, δεν εχει καποιο προβλημα κατασκευαστικα. Αλλα απο αποτυπωση της πραγματικοτητας πασχει οδυνηρα. Βασικα μοιαζει πιο πολυ με την 90Ρ παρα με την 89Ρ, αλλα και σαν 90Ρ δεν ειναι ακριβες το σχημα. Γενικα, τα προ-1990 μεταλλικα κιτς που εχω εδω (στην πλειοψηφια Tameo) ειναι λιγο λοταρια, ορισμενα ειναι μια χαρα, αλλα παλι ειναι να τα κλαις. Λιγα πραγματα εχουν γινει στο μεσοδιαστημα, καταρχην φτιαχτηκε η ραχη με φυλλο πλαστικου και εγινε ενα πρωτο στοκαρισμα στο καλυμμα του κινητηρα. Αυτο διοτι οπως φαινεται και στα βελακια, το "νευρο" φαινεται να τελειωνει στου δρομου τα μισα και οχι στο πισω μερος του καλυματος. Επισης προστεθηκε φυλλο πλαστικου γυρω και εμπρος απο το κοκπιτ για να μεγαλωσει το προφιλ και να παρει το χαρακτηριστικο επιπεδο σχημα εμπρος απο το κοκπιτ. (Το βελακι στη μυτη, για να μη ξεχασω οτι θελει και αλλη δουλεια για να παχυνει ;D ) Περα απο αυτα, ενα νεο θεμα που προεκυψε ειναι οτι το μεταξονιο ηταν πααααρα πολυ μεγαλο (οπως φαινεται και στις φωτο του αρχικου ποστ). Αυτο θα λυθει οπως θα δειτε και στην τελευταια φωτογραφια παρακατω φερνοντας πιο μεσα το κομματι που παριστανει το κιβωτιο. Το λιγο πιο δυσκολο ειναι τα τουνελ στο πατωμα (στα ιντυκαρ επιτρεπονταν venturi tunnels). Δυστυχως η MeriKits και εδω τα εκανε ροιδο δινοντας ενα απλο flat-bottom πατωμα Ιδου και οι εντελως in-progress φωτογραφιες, αμονταριστα πλανα απο το χειρουργιο στις οθονες σας. Οσο ζω ελπιζω!!! Α και που είσαι... περιμένω με ενδιαφέρον το ιστορικό υπόβαθρο. [/size][/quote] Ε-ε-ερχεται!!!! Αυριο το πρωι, σε πρωτη παγκοσμια πανελληνια εμφανιση ;D ;DE-ε-εφτασε! Χωρις ορθογραφικα λαθη!!!! Χωρις γκριγκλις!!!!!! Με τονους!!!!!!!!!!!!!! (Στο κομματι της Πορσε ακουγεται η φωνη του Σακη Ρουβα, ενω στο κομματι της Μαρτς η φωνη της Κατερινας Παπουτσακη. Αν παιξετε το κειμενο αναποδα, ακουγονται ηχοι της March 89P Porsche)Για σκληροπυρινικους μονο ;D Porsche @ Indy Το πρώτο αίμαΗ πρώτη απόπειρα της Porsche στα Indycar έγινε το 1980 με έναν 6κυλινδρο κινητήρα βασισμένο σε αυτόν της 935 και την ομάδα του Ted Field (ιδιοκτήτη της Interscope Records που βγάζει τους δίσκους του Έμινεμ) να ασχολείται με όλα τα υπόλοιπα. Για κακή της τύχη έπεσε πάνω στη διαμάχη μεταξύ CART (η FOCA ας πούμε) και USAC (η FIA αντίστοιχα) για τα κλασικά θέματα (μαρούλι) που είχε ως αποτέλεσμα την απόσχιση των «καλών» ομάδων και τη δημιουργία του πρωταθλήματος CART-Indycar. Έτσι η USAC είχε απομείνει με μοναδικά καλά χαρτιά στο δικό της πρωτάθλημα το Indy500 και τον θρυλικό AJ Foyt. Για να μην μακρηγορούμε, η USAC and friends δεν είδαν πότε με κάλο μάτι έναν κατασκευαστή ανάμεσα σε ομάδες που συχνά αποτελούταν από λίγους μηχανικούς και τον οδηγό, και λίγο πριν το Indy500 άλλαξε τους κανονισμούς σχετικά με την πίεση στα τούρμπο «φωτογραφικά» για τους 6κυλινδρους κινητήρες, με αποτέλεσμα η Porsche να αποχωρήσει πριν κάνει καν την επίσημη εμφάνιση της στις πίστες. March @ Indy Η κατάκτηση του γενναίου νέου κόσμουΣτις αρχές των 80ς η March (Μαξ Μοσλεϋ και σια) ανοίγεται προς την αγορά των ΗΠΑ. Με βάση ένα μονοθέσιο με έντονες επιρροές από την Williams FW07, είναι άμεσα ανταγωνιστική και σταδιακά αρχίζει να αυξάνει την πελατεία της, σε βαθμό που το 1984 29 (από τους 33) συμμετέχοντες στο Indy500 οδηγούν March, αυτοί ξέρουν. Αυτοκίνητα της March κερδίζουν το Indy500 από το 1983 έως και το 1987, ενώ κάθε πιθανός και απίθανος συνδυασμός που έχει λεφτά (για ξέπλυμα, όπως Λατινοαμερικάνοι έμποροι κόκα-κόλα) μπορεί να αγοράσει μια March και να κοντράρει τα θηρία (οκ, δεν είχε τύχη, άλλα έτσι προστάζει το αμερικάνικο όνειρο). Η άνοδος της Lola στο δεύτερο μισό των 80ς, η επιτυχημένη επιστροφή της Penske ως κατασκευαστή το 1988 (πελάτης της March από το 1984), καθώς και τα οικονομικά προβλήματα που άρχισε να αντιμετωπίζει η March λόγω της πτώσης των πωλήσεων στην Ευρώπη (βλέπε Reynard), είχαν ως αποτέλεσμα την συρρίκνωση του πελατολογίου. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να σταματήσουν οι πωλήσεις Indycars σε ιδιώτες στο τέλος του 1988, και να επικεντρωθεί σε αποκλειστικές συνεργασίες με κατασκευαστές. Porsche @ Indy Το πρώτο αίμα νο2Η αγορά των ΗΠΑ ανθούσε στα 80ς για την Porsche, καθώς κάθε γιάπης που σεβόταν τον εαυτό του αγόραζε μια 911. Έτσι, μετά από μια δεκαετία επιτυχιών με τις 935/962 στο πρωτάθλημα IMSA, το επόμενο φυσιολογικό βήμα ήταν να μπει στα πολύ δημοφιλή Indycar. Το πρώτο βήμα έγινε το 1987 με έναν V8 τούρμπο και μονοθέσιο εξολοκλήρου κατασκευασμένο από την Porsche, με την Porsche Cars North America του γνωστού από τους αγώνες ΙMSA GTP Al Holbert να αναλαμβάνει να τρέξει την ομάδα, και οδηγό τον 4 φόρες νικητή του Indy500 Al Unser τον γηραιότερο. Το ντεμπούτο έγινε στο τέλος της χρονιάς στη Laguna Seca και ήταν αποκαρδιωτικό, οπότε για το 1988 επιλέχτηκε ένα πελατειακό σασί March, ενώ στη θέση του Unser ήρθε ο Ιταλός Teo Fabi. Το 1988 έγινε μια κάποια πρόοδος, αλλά ήταν φανερό ότι η March δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί πλέον Lola και Penske. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η Patrick Racing με οδηγό τον Emerson Fittipaldi, η οποία αντικατέστησε στα μισά της χρονιάς την March 88C με μια Lola του 1987 (!)και πηρέ 2 νίκες με αυτή. Δυστυχώς, η σεζόν έκλεισε άσχημα καθώς ο Holbert σκοτώθηκε σε αεροπορικό ατύχημα. Νέος team manager ανέλαβε ο Derrick Walker. 1989 Η πρώτη νίκηΓια το 1989, η March επικεντρώθηκε σε δυο μόνο πελάτες, την Porsche και την Alfa Romeo η οποία ετοίμαζε μια τραγικά αποτυχημένη είσοδο στα Indycar. Η αποκλειστική συνεργασία των δύο μερών φάνηκε να φέρνει αποτέλεσμα, καθώς η ομάδα έκανε σταθερά βήματα προόδου με το νέο μονοθέσιο 89Ρ. Η πρώτη νίκη ήρθε το καλοκαίρι στο Mid-Ohio, η απόδοση ήταν ενθαρρυντική σε κάθε τύπο πίστας που συμπεριλαμβανόταν στο πρωτάθλημα (superspeedways, road courses, one-mile ovals & street circuits) και ο Fabi διεκδίκησε μέχρι τέλους το πρωτάθλημα, καταλήγοντας τελικά 4ος. Πλέον η March-Porsche υστερούσε μόνο σε λεπτομέρειες σε σχέση με τους τοπ-συνδυασμούς Penske-Chevrolet και Lola-Chevrolet/Ford, αλλά η έλλειψη άλλης ομάδας με 89P και διαφορετικό κινητήρα, έκανε δύσκολη την αξιολόγηση για το αν χρειαζόταν περισσότερη δουλειά στο μοτέρ ή στο σασί (η March 89CE Alfa Romeo ήταν ουσιαστικά ένα εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο καθώς οι δύο σχεδιαστικές ομάδες της March, παντελώς ακατανόητα, δούλευαν ανεξάρτητα). Déjà vu και τίτλοι τέλουςΤα χρήματα δεν υπήρχαν σε αφθονία στην Porsche, παρόλα αυτά το 1990 έγινε μια ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια στο μέτωπο των Indycar. Η March παρουσίασε σασί εξολοκλήρου από ανθρακονήματα υιοθετώντας μερικές πρωτοποριακές λύσεις όπως τοποθέτηση του τούρμπο μεταξύ κινητήρα και δεξαμενής καυσίμου, πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια κλπ. Αν και τα μονοκόκ από CF θα επιτρέπονταν από το 1991 και μετά, σε ειδικές περιπτώσεις θα μπορούσε να δοθεί ειδική άδεια από την CART και για το 1990. Η March πήρε την άδεια, στη συνέχεια όμως η CART αυτο-αναίρεσε την απόφασή της και υποχρέωσε τη March να κατασκευάσει το σασί με το βαρύτερο και λιγότερο άκαμπτο συνδυασμό CF και αλουμινίου, όπως και οι λοιποί. Η ουσία ήταν ότι και πάλι οι ιδιωτικές ομάδες δεν έβλεπαν με καλό μάτι μια εργοστασιακή συμμέτοχη στα λημέρια τους καθώς φοβήθηκαν έναν πιθανό περίπατο της Porsche, τύπου CanAm και IMSA. Έτσι, η CART άφησε στην άκρη τα land of the brave and home of the free, ντύθηκε ΕΠΟ του Γκαγκάτση και κατέστρεψε ουσιαστικά τη σεζόν για την ομάδα. Στο τέλος της χρονιάς η χρηματοδότηση κόπηκε, με αποτέλεσμα Porsche και March να αποχωρήσουν οριστικά από τις ΗΠΑ. Αν εφτασες μεχρι εδω φιλε αναγνωστη, συγχαρητηρια!! : : Εισαι αρκετα καμμενος γι'αυτο μοιραζουμε μπονους ;D Δύο ενδιαφέροντα links για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις συγκρούσεις Porsche και USAC/CART. books.google.gr/books?id=GDRbChBQL28C&pg=PA176&dq=interscope+porsche+indy&hl=el&sa=X&ei=0OaeUtOHEqfR7Ab_qYCADA&ved=0CDAQ6AEwAA#v=onepage&q=interscope%20porsche%20indy&f=false8w.forix.com/march90p-oddballs.htmlΟρισμένα άρθρα από το Autosport σχετικά με την συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 1989, ανακατωμένα με αρκετή F1 www.marchives.com/gallery/v/Articles-on-March/album41/
|
|
andreas
Kart Driver
Aνδρέας
Posts: 64
|
Post by andreas on Dec 4, 2013 22:28:28 GMT 2
Μπραβο βρε Δημητρη, το πας καλα. Εχεις δωσει πολυ προσοχη στις λεπτομερειες. Μου φαινεται οτι ανηγεις δουλειες ετσι. Καλη συνεχεια.
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 5, 2013 9:12:47 GMT 2
Δημήτρη, το αρθράκι τα σπάει... Για τη δουλειά, απλά χαράς στο κουράγιο σου. Υ.Γ. Και φυσικά ΑΓΑΠΑΜΕ Teo Fabi ;D : :
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Dec 18, 2013 22:02:41 GMT 2
Γκουτεν αμπεντ : : Ανδρεα, Γιωργο, σας ευχαριστω για τα σχολια Μικρη προοδος πριν την γαλοπουλα. Το πατωμα του κιτ ηταν μια οικτρη αναπαρασταση του πραγματικου. Το κυριο θεμα ηταν οτι το εδινε επιπεδο (α λα F1) ενω στα Indycars η εκμεταλλευση του ground effect επιτρεπεται κανονικα και με το νομο. Τα μονοθεσια της εποχης ειχαν ωραιοτατα τουνελ βεντουρι (ανευ skirts βεβαιως). Μιας και το μπροστινο μερος του πατωματος εχει ενσωματομενο καθισμα εκοψα απο τη μεση και πισω το οριτζιναλ και εφτιαξα νεο με φυλλο πλαστικου. Λειπει ακομα το σκαλοπατι στη μεση (α λα F1 χωρις τη σανιδα) το οποιο θα μπει αφου ενωθουν τα δυο κομματια του πατωματος, καθως και ενα σουλουπωμα στις ακρες που θα γινει αφου φτιαχτει το κομπο πισω αναρτηση/κιβωτιο. Μου φαινεται οτι ανοιγεις δουλειες ετσι. Οι δουλειες δεν εχουν ανοιξει ακομα για τα καλα ;D Με πολυ αγαπη, κατευθειαν απο το CAD/fluid dynamics supercomputer του Που'σαι ρε Νικολα! Τομπαζη, υπερλεπτομερες προφιλ του κιβωτιου και των σημειων στηριξης της πισω αναρτησης ;D Δυστυχως η αεροδυναμικη σηραγγα θελει καλιμπραρισμα, οποτε το σχεδιο βγηκε με ποσοστο εμπιστοσυνης +-20% με κατανομη Πουασόν. Οπως υποπτευεστε, το κομματι του κιβωτιου και οι αναρτησεις ειναι για το Κολοσσαιο της Ρωμης, οποτε εδω θα εχουμε θεματα. Για τα λιονταρια επισης ειναι και οι ζαντες, οποτε προς το παρον το κιτ μπηκε για λιγο στο κουτι του ως που να ερθουν αφτερμαρκετ ζαντες/δισκοφρενα/ημιαξονια και να ξαναμπει στο κρεβατι του πονου. Τα φιλια μου : :
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 19, 2013 16:04:08 GMT 2
Έλα Νικολά..., εεεε Μήτσο ήθελα να πω... ;D ;D Αυτό το μοντελάκι ήταν για χαλάρωμα?!!! Απίστευτη δουλειά. Μακάρι να σου δώσει το αποτέλεσμα που θέλεις, φίλε μου. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον : :
|
|
.JOHNY.B.
F3 Driver
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
Posts: 399
|
Post by .JOHNY.B. on Dec 20, 2013 20:09:10 GMT 2
|
|