Ferrari F12 Berlinetta 2012 - Fujimi 1/24
Nov 9, 2013 17:26:17 GMT 2
Post by gtziaf on Nov 9, 2013 17:26:17 GMT 2
Η F12 αντικατέστησε την 599 GTB αποτελώντας τη ναυαρχίδα της εταιρείας από το Μαρανέλλο. Με χωρητικότητα 6,3 λίτρα, ο κινητήρας (που είναι τοποθετημένος εμπρός και προς το κέντρο του οχήματος) αποδίδει 740 άλογα, διαθέτει 70 kgm ροπή και στροφάρει ως τις 8.700 rpm. Η τελική ξεπερνά τα 340 km/h και η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι 3,1”. Το βάρος της Berlinetta είναι 1.525 kg κάτι που σημαίνει ότι ο λόγος βάρους/ισχύος είναι μόλις 2,1 kg/PS! (Είναι 70 kg ελαφρύτερη και 20% πιο άκαμπτη, από την προκάτοχο τής.)
Ο ρόλος του οίκου Pinifarina αυτή τη φορά ήταν σχετικά περιορισμένος στη σχεδίαση της, καθώς το σχήμα της καθορίστηκε από τα δεδομένα των προσομοιώσεων CFD και τις 250 ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να παράγει 123 kg κάθετης δύναμης στα 200 km/h.
Το κιτ της Fujimi, δείχνει αρκετά καλό με μια πρώτη ματιά και προσφέρει ανοιχτές πόρτες και έναν "βασικό" κινητήρα. Από την άλλη, η ανάρτηση είναι αστεία, οι εξατμίσεις λάμπουν δια τις απουσία τους, ενώ μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει αρκετές ακόμη ανακρίβειες και λάθη. Επίσης, η Fujimi συνέχισε την κακή συνήθεια που ξεκίνησε με την F458 και δίνει τα καθίσματα (και τα πεντάλ) ανάγλυφα με το πάτωμα. Τέλος, η έκδοση deluxe που χρησιμοποιήθηκε στην συγκεκριμένη κατασκευή προσφέρει ένα μεγαλύτερο φύλλο με PE, σε σχέση με την αρχική έκδοση.
Η εμπειρία από την κατασκευή της, αποκάλυψε αρκετά προβλήματα εφαρμογής ανεβάζοντας το επίπεδο δυσκολίας του μοντέλου.
Στα της κατασκευής, το αμάξωμα είναι βαμμένο με το Rosso Fiorano της ZP και βερνικωμένο με 2Κ. Το εσωτερικό είναι πρόσμιξη καφέ , διαφανές πορτοκαλί και ταν. Εκεις πέρα από τακαθιερωμένα προστέθηκε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών που απουσίαζε. Τα κάρμπον είναι 1/48 της SMS και Small pattern της Studio27. Στο πάτωμα ανοίχτηκαν τρύπες και προστέθηκαν οι εξατμίσεις, που δεν δίνονται από τη fujimi. Από το μηδέν φτιάχτηκα τα αμορτισερ, ενώ διορθώθηκε το σχήμα των ψαλιδιών της ανάρτησης. Στο κινητήρα προστέθηκε η σχετική καλωδίωση. Αντικαταστάθηκαν επίσης οι εξατμίσεις με μεταλλικές μπούκες και τα τζάμια στις πόρτες με φύλλο ζελατίνας. Την εικόνα συμπληρώνουν διάφοροι μεντεσέδες σε πόρτες και κάπο, και πολλές βίδες σε καπό, κινητήρα και πόρτες. Στο WIP , θα τα δείτε όλα πιο αναλυτικά, καθώς όλο και κάτι θα ξέχασα...
Θα ακολουθήσουν περισσότερες και πιο κοντινές φώτο χωρίς τη βάση, αλλά από αύριο, καθώς νυχτώνει και η ώρα δεν προσφέρεται για φωτογράφηση.
Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη σας κατά τη διάρκειά της κατασκευής
Ο ρόλος του οίκου Pinifarina αυτή τη φορά ήταν σχετικά περιορισμένος στη σχεδίαση της, καθώς το σχήμα της καθορίστηκε από τα δεδομένα των προσομοιώσεων CFD και τις 250 ώρες δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να παράγει 123 kg κάθετης δύναμης στα 200 km/h.
Το κιτ της Fujimi, δείχνει αρκετά καλό με μια πρώτη ματιά και προσφέρει ανοιχτές πόρτες και έναν "βασικό" κινητήρα. Από την άλλη, η ανάρτηση είναι αστεία, οι εξατμίσεις λάμπουν δια τις απουσία τους, ενώ μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει αρκετές ακόμη ανακρίβειες και λάθη. Επίσης, η Fujimi συνέχισε την κακή συνήθεια που ξεκίνησε με την F458 και δίνει τα καθίσματα (και τα πεντάλ) ανάγλυφα με το πάτωμα. Τέλος, η έκδοση deluxe που χρησιμοποιήθηκε στην συγκεκριμένη κατασκευή προσφέρει ένα μεγαλύτερο φύλλο με PE, σε σχέση με την αρχική έκδοση.
Η εμπειρία από την κατασκευή της, αποκάλυψε αρκετά προβλήματα εφαρμογής ανεβάζοντας το επίπεδο δυσκολίας του μοντέλου.
Στα της κατασκευής, το αμάξωμα είναι βαμμένο με το Rosso Fiorano της ZP και βερνικωμένο με 2Κ. Το εσωτερικό είναι πρόσμιξη καφέ , διαφανές πορτοκαλί και ταν. Εκεις πέρα από τακαθιερωμένα προστέθηκε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών που απουσίαζε. Τα κάρμπον είναι 1/48 της SMS και Small pattern της Studio27. Στο πάτωμα ανοίχτηκαν τρύπες και προστέθηκαν οι εξατμίσεις, που δεν δίνονται από τη fujimi. Από το μηδέν φτιάχτηκα τα αμορτισερ, ενώ διορθώθηκε το σχήμα των ψαλιδιών της ανάρτησης. Στο κινητήρα προστέθηκε η σχετική καλωδίωση. Αντικαταστάθηκαν επίσης οι εξατμίσεις με μεταλλικές μπούκες και τα τζάμια στις πόρτες με φύλλο ζελατίνας. Την εικόνα συμπληρώνουν διάφοροι μεντεσέδες σε πόρτες και κάπο, και πολλές βίδες σε καπό, κινητήρα και πόρτες. Στο WIP , θα τα δείτε όλα πιο αναλυτικά, καθώς όλο και κάτι θα ξέχασα...
Θα ακολουθήσουν περισσότερες και πιο κοντινές φώτο χωρίς τη βάση, αλλά από αύριο, καθώς νυχτώνει και η ώρα δεν προσφέρεται για φωτογράφηση.
Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη σας κατά τη διάρκειά της κατασκευής