Ferrari 599 SA Aperta 2010 - Revell 1/24
Aug 29, 2013 15:37:28 GMT 2
Post by gtziaf on Aug 29, 2013 15:37:28 GMT 2
Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα,
To Σαββατοκύριακο που μας έρχεται, είναι το τελευταίο του φετινού καλοκαιριού και οι περισσότεροι επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, μιας και οι διακοπές ολοκληρώνονται σιγά-σιγά. Έτσι, Για να αποχαιρετίσουμε το φετινό καλοκαίρι σας παρουσιάζω την φετινή ξεφούσκωτη κατασκευή μου, που δεν είναι άλλη από την μοναδική 599 SA Aperta...
To κιτ είναι το γνωστό της Revell και ουσιαστικά είναι κατά 80% κοινό με την GTO που κατασκευάσαμε παράλληλα με τον Ανδρέα. Για το λόγο αυτό δεν επεκτάθηκα σε wip.
Το εξωτερικό χρώμα του αμαξώματος είναι το Azzuro California της ZP. Στο χρώμα (είχε χρησιμοποιηθεί στην California, και δεν είχα ενθουσιαστεί κυρίως λόγο του έντονου κόκκου του), προστέθηκε ποσότητα από το Rothmans Blue, με ικανοποιητική επίδραση στη μείωση του μεταλλικού εφέ. Οι εξωτερικές λεπτομέρειες βάφτηκαν με το white aluminium της Alclad, ενώ μια ρετρό αναφορά αποτελούν οι άβαφες σίτες και το ευμεγέθη πλαϊνό σήμα, αναφορά στις Ferrari των 80's Το εσωτερικό είναι συνδυασμός καφέ και κρεμ (H66 και Random της Gunze), με ασημί και κάρμπον λεπτομέρειες. Στο πάτωμα έγιναν οι γνωστές από την GTO επεμβάσεις, ενώ ο κινητήρας απλά συναρμολογήθηκε και βάφτηκε, καθώς το καπό του επιλέχτηκε να μείνει κλειστό. Οι ζάντες προέρχονται από την F12 της fujimi και είναι προσφορά του Βασίλη, που τον ευχαριστώ πολύ... Τέλος, τα διάφορα PE είναι από τα περισσεύματα άλλων κιτ.
Στα της κατασκευής τώρα, το αμάξωμα είχε βαφτεί με το κυρίως χρώμα, όταν έφτιαχνα την 275 (είχα μπουχτίσει με τα αλλεπάλληλα στοκαρίσματα του κιτ της Italeri, οπότε είπα να αλλάξω παραστάσεις ) και το υπόλοιπο έγινε σε ρυθμούς Le Mans GB, καθώς ολοκληρώθηκε σε, ουσιαστικά, λιγότερο από 10 ημέρες.
Κατά συνέπεια δεν είναι και τίποτα σπουδαίο μοντελιστικά, οπότε να είστε επιεικείς...
Μετά την φωτογράφηση διαπίστωσα ότι οι εμπρός τροχοί, πρέπει να βγουν ελάχιστα προ τα έξω (πραγματικά με γυμνό μάτι δεν είχα παρατηρήσει τίποτα μεμπτό ) και το πίσω αριστερό φως να πατηθεί για να κουμπώσει στη σωστή του θέση.
Καλό χειμώνα, σε όσους ολοκλήρωσαν τις διακοπές τους και να περάσουν υπέροχα, όσοι προγραμματίζουν κάτι για τις επόμενες ημέρες.
Εμείς θα τα ξαναπούμε με νέο project, αφού ολοκληρωθεί η καθιερωμένη μετεγκατάσταση και επιστρέψουμε στον πάγκο εργασίας μας. ::
To Σαββατοκύριακο που μας έρχεται, είναι το τελευταίο του φετινού καλοκαιριού και οι περισσότεροι επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, μιας και οι διακοπές ολοκληρώνονται σιγά-σιγά. Έτσι, Για να αποχαιρετίσουμε το φετινό καλοκαίρι σας παρουσιάζω την φετινή ξεφούσκωτη κατασκευή μου, που δεν είναι άλλη από την μοναδική 599 SA Aperta...
To κιτ είναι το γνωστό της Revell και ουσιαστικά είναι κατά 80% κοινό με την GTO που κατασκευάσαμε παράλληλα με τον Ανδρέα. Για το λόγο αυτό δεν επεκτάθηκα σε wip.
Το εξωτερικό χρώμα του αμαξώματος είναι το Azzuro California της ZP. Στο χρώμα (είχε χρησιμοποιηθεί στην California, και δεν είχα ενθουσιαστεί κυρίως λόγο του έντονου κόκκου του), προστέθηκε ποσότητα από το Rothmans Blue, με ικανοποιητική επίδραση στη μείωση του μεταλλικού εφέ. Οι εξωτερικές λεπτομέρειες βάφτηκαν με το white aluminium της Alclad, ενώ μια ρετρό αναφορά αποτελούν οι άβαφες σίτες και το ευμεγέθη πλαϊνό σήμα, αναφορά στις Ferrari των 80's Το εσωτερικό είναι συνδυασμός καφέ και κρεμ (H66 και Random της Gunze), με ασημί και κάρμπον λεπτομέρειες. Στο πάτωμα έγιναν οι γνωστές από την GTO επεμβάσεις, ενώ ο κινητήρας απλά συναρμολογήθηκε και βάφτηκε, καθώς το καπό του επιλέχτηκε να μείνει κλειστό. Οι ζάντες προέρχονται από την F12 της fujimi και είναι προσφορά του Βασίλη, που τον ευχαριστώ πολύ... Τέλος, τα διάφορα PE είναι από τα περισσεύματα άλλων κιτ.
Στα της κατασκευής τώρα, το αμάξωμα είχε βαφτεί με το κυρίως χρώμα, όταν έφτιαχνα την 275 (είχα μπουχτίσει με τα αλλεπάλληλα στοκαρίσματα του κιτ της Italeri, οπότε είπα να αλλάξω παραστάσεις ) και το υπόλοιπο έγινε σε ρυθμούς Le Mans GB, καθώς ολοκληρώθηκε σε, ουσιαστικά, λιγότερο από 10 ημέρες.
Κατά συνέπεια δεν είναι και τίποτα σπουδαίο μοντελιστικά, οπότε να είστε επιεικείς...
Μετά την φωτογράφηση διαπίστωσα ότι οι εμπρός τροχοί, πρέπει να βγουν ελάχιστα προ τα έξω (πραγματικά με γυμνό μάτι δεν είχα παρατηρήσει τίποτα μεμπτό ) και το πίσω αριστερό φως να πατηθεί για να κουμπώσει στη σωστή του θέση.
Καλό χειμώνα, σε όσους ολοκλήρωσαν τις διακοπές τους και να περάσουν υπέροχα, όσοι προγραμματίζουν κάτι για τις επόμενες ημέρες.
Εμείς θα τα ξαναπούμε με νέο project, αφού ολοκληρωθεί η καθιερωμένη μετεγκατάσταση και επιστρέψουμε στον πάγκο εργασίας μας. ::