Ferrari 275GTB/4 1966 - Italeri 1/24
Jun 25, 2013 18:40:01 GMT 2
Post by gtziaf on Jun 25, 2013 18:40:01 GMT 2
Το 1964 στο Παρίσι, η Ferrari παρουσίασε τον αντικαταστάτη της σειράς 250, την 275 GTB. Η 275 ήταν η πρώτη Ferrari με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και η πρώτη που το κιβώτιο ήταν τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Κινούταν από τον δωδεκακύλινδρο (60°) κινητήρα του Colombo. Το 3.3 λίτρων (3286 cc) μοτέρ που παρήγαγε 280 άλογα, κινούσε το σμιλεμένο από τον Pinifarina αμάξωμα. Το όνομα του νέου αυτοκίνητου, προερχόταν από την χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου (275 cc).
Δύο χρόνια αργότερα, πάλι στο Παρίσι, παρουσιάστηκε η 275 GTB/4. Η προσθήκη στο όνομα αφορούσε την μετατροπή του κινητήρα (4-cam), που έγινε πιο συμπαγής (54°), απέκτησε 6 Weber 40 DCN, στρόφαρε στις 8000 rpm και απέδιδε 300 άλογα. Το εργοστάσιο άφησαν 280 275GTB/4, αφού η παραγωγή σταμάτησε το 1968. Είχε έρθει η ώρα της Daytona...
Σήμερα η 275 GTB θεωρείτε από τις πιο ποθητές Ferrari και ένα από τα κλασσικότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Το κιτ προέρχεται από την Italeri και είναι το ίδιο που χρησιμοποίησα ως βάση για την 330GTC. Η κατασκευή διήρκεσε περίπου 1 μήνα και πραγματικά την ευχαριστήθηκα παρά τις αναμενόμενες δυσκολίες που έχουν τα κιτ της Italeri, τόσο στην εφαρμογή όσο και στην τάση να σπάνε σημαντικά κομμάτια (π.χ. ψαλίδια) κατά τη συναρμολόγηση.
Στα της κατασκεύης, το αμάξωμα βάφτηκε με το 300 της ZP, βερνικώθηκε με 2Κ και γυαλίστηκε με τη συνήθη διαδικασία. Επίσης, προστέθηκαν καλωδιώσεις και παρελκόμενα σε κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη. Τέλος οι τροχοί ανήκουν στη fujimi και οι ζάντες είναι τις ΚΑ Models.
Το αποτέλεσμα...
Κάποιες πιο κοντινές...
Και τέλος από τη διάρκεια της κατασκευής, που μπορείτε να τη δείτε εδώ...
Ελπίζω να σας αρέσει...
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς ::
Δύο χρόνια αργότερα, πάλι στο Παρίσι, παρουσιάστηκε η 275 GTB/4. Η προσθήκη στο όνομα αφορούσε την μετατροπή του κινητήρα (4-cam), που έγινε πιο συμπαγής (54°), απέκτησε 6 Weber 40 DCN, στρόφαρε στις 8000 rpm και απέδιδε 300 άλογα. Το εργοστάσιο άφησαν 280 275GTB/4, αφού η παραγωγή σταμάτησε το 1968. Είχε έρθει η ώρα της Daytona...
Σήμερα η 275 GTB θεωρείτε από τις πιο ποθητές Ferrari και ένα από τα κλασσικότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Το κιτ προέρχεται από την Italeri και είναι το ίδιο που χρησιμοποίησα ως βάση για την 330GTC. Η κατασκευή διήρκεσε περίπου 1 μήνα και πραγματικά την ευχαριστήθηκα παρά τις αναμενόμενες δυσκολίες που έχουν τα κιτ της Italeri, τόσο στην εφαρμογή όσο και στην τάση να σπάνε σημαντικά κομμάτια (π.χ. ψαλίδια) κατά τη συναρμολόγηση.
Στα της κατασκεύης, το αμάξωμα βάφτηκε με το 300 της ZP, βερνικώθηκε με 2Κ και γυαλίστηκε με τη συνήθη διαδικασία. Επίσης, προστέθηκαν καλωδιώσεις και παρελκόμενα σε κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη. Τέλος οι τροχοί ανήκουν στη fujimi και οι ζάντες είναι τις ΚΑ Models.
Το αποτέλεσμα...
Κάποιες πιο κοντινές...
Και τέλος από τη διάρκεια της κατασκευής, που μπορείτε να τη δείτε εδώ...
Ελπίζω να σας αρέσει...
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς ::