ΤΟ ΝΥΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΔΟΚTOPA
Feb 17, 2013 20:05:48 GMT 2
Post by Kομνηνοs on Feb 17, 2013 20:05:48 GMT 2
TO 2004 o doctor Rossi εφυγε απο την παντοδυναμη HONDA με την οποια ειχε κερδισει τους τιτλους του 01-02-03 , θελοντας να αποδειξει στον κοσμο του motogp και κυριος στους ανθρώπους της Honda οτι τους αγωνες δεν τους κερδιζουν οι μοτοσυκλετες αλλα οι αναβατες.(Σιγουρα το μαρουλι της YAMAHA επαιξε κι αυτο το ρολο του)Και το απεδειξε κανοντας το Yamaha YZR M1 απο outsider σημειο αναφορας για τα επομενα χρονια.
Το θεμα μας ειναι το εξαιρετικο κιτ της TAMIYA YZR M1 2004 στην 1/12.
Παρα την ποιοτητα του ομως , παντα υπαρχει περιθωριο βελτιωσης, και οι εταιρειες του ειδους το τιμησαν δεοντως.
Στο συγκεκριμενο κιτ χρησιμοποιηθηκαν το σετ φωτοχαραγμενων της SCALE MOTORSPORT, το πολυ καλο μεταλλικο πιρουνι της TAMIYA , και τα λογοτυπα της GAULOISES απο την CRAZY MODELLER .Χρησιμοποιηθηκαν επισης διαφορα μεταλλικα βιδακια και σωληνακια απο την TOP STUDIO, T2M και MODEL FACTORY HIRO.Tης TOP STUDIO ειναι και ο τηλεσκοπικος σενσορας της τηλεμετριας στο πιρουνι, οι βαλβιδες και οι φυσες των ηλεκτρονικων.
Απο το μηδεν κατασκευαστηκαν οι αισθητηρες περιστροφης του μπροστινου τροχου για τους οποιους χρησιμοποιηθηκαν τροποποιημενες μπουζοπιπες απο ''ακουσον ακουσον'' HONDA RC211V και για τις βασεις τους καταλληλα διαμορφωμενα περισσευματα απο πλαισια φωτοχαραγμενων.Επισης αντικατασταθηκαν οι τροχοι του stand με αλλους της TOP STUDIO βασει φωτογραφιων.
Κερασακια στην τουρτα ηταν η ταινια στο ψυγειο νερου που περιοριζε την αποδοση του σε καποιους αγωνες, ο κοκκινος σενσορας δεξια κατω απο τη σελα και οι βιδες των ρεγουλατορων του πισω αξονα που κατασκευαστηκαν απο καταλληλα κομμενες καρφιτσες.
Τοποθετηθηκε carbon decal οπου ηταν απαραιτητο και δοθηκε εμφαση ωστε η πλεξη του να ακολουθει τη σωστη φορα
ΟΧΙ!! Η διχρωμια που φαινεται αριστερα στο μουτρο δεν ειναι σφαλμα του καλλιτεχνη .... Aλλα εγινε επιτηδες για να αποκτησει χαρακτηρα το μοντελο ;D ;D μια που αυτο εχει παρατηρηθει και σε πραγματικες Μ1 ;D ;D
Η αληθεια ειναι πως επαθα μια σκοτοδινη οταν πλησιασα τα δυο τελειωμενα και με βερνικωμενες χαλκομανιες κομματια το ενα διπλα στο αλλο.Αφου μου περασε το αρχικο σοκ και μετα απο αρκετη σκεψη ειπα ΟΚ. ετσι κι αλλιως παντα μου αρεσε να βλεπω τις μοτοσυκλετες απο τη μερια που εχουν την εξατμιση.. και το εκανα γαργαρα βαζοντας το μοντελο να φαινεται απο τα δεξια στη βιτρινα.Μετα απο καιρο παρατηρωντας παλι φωτογραφιες απο Μ1 για αλλη κατασκευη διαπιστωσα οτι τετοιου ειδους διαφορες στο χρωμα στο ιδιο σημειο και απο τις δυο πλευρες υπαρχουν και σε πραγματικες Μ1.Ετσι σιγα σιγα το ντροπαλο μου Μ1 αρχισε να δειχνει και το αλλο του μαγουλο χωρις να ντρεπεται.
Η φιγουρα του γιατρου ειναι της MINICHAMPS και με το μεγαλο βαρος της δοκιμαζει εντονα τις αλχημειες που εκανα στους αξονες της μοτοσυκλετας.Τα logo στη φορμα δεν συμβαδιζουν με τη μοτοσυκλετα αλλα ο VALE ηθελε ντε και καλα να καθησει για λιγο πριν επιστρεψει στη θεση του!!!
Το προβλημα με τις κοντινες ληψεις που ειχα στο παρελθον παραμενει .Επισης τα χρωματα φαινονται ελαφρως διαφορετικα στις φωτο.
Παρατηρησεις και σχολια ευπροσδεκτα
Το θεμα μας ειναι το εξαιρετικο κιτ της TAMIYA YZR M1 2004 στην 1/12.
Παρα την ποιοτητα του ομως , παντα υπαρχει περιθωριο βελτιωσης, και οι εταιρειες του ειδους το τιμησαν δεοντως.
Στο συγκεκριμενο κιτ χρησιμοποιηθηκαν το σετ φωτοχαραγμενων της SCALE MOTORSPORT, το πολυ καλο μεταλλικο πιρουνι της TAMIYA , και τα λογοτυπα της GAULOISES απο την CRAZY MODELLER .Χρησιμοποιηθηκαν επισης διαφορα μεταλλικα βιδακια και σωληνακια απο την TOP STUDIO, T2M και MODEL FACTORY HIRO.Tης TOP STUDIO ειναι και ο τηλεσκοπικος σενσορας της τηλεμετριας στο πιρουνι, οι βαλβιδες και οι φυσες των ηλεκτρονικων.
Απο το μηδεν κατασκευαστηκαν οι αισθητηρες περιστροφης του μπροστινου τροχου για τους οποιους χρησιμοποιηθηκαν τροποποιημενες μπουζοπιπες απο ''ακουσον ακουσον'' HONDA RC211V και για τις βασεις τους καταλληλα διαμορφωμενα περισσευματα απο πλαισια φωτοχαραγμενων.Επισης αντικατασταθηκαν οι τροχοι του stand με αλλους της TOP STUDIO βασει φωτογραφιων.
Κερασακια στην τουρτα ηταν η ταινια στο ψυγειο νερου που περιοριζε την αποδοση του σε καποιους αγωνες, ο κοκκινος σενσορας δεξια κατω απο τη σελα και οι βιδες των ρεγουλατορων του πισω αξονα που κατασκευαστηκαν απο καταλληλα κομμενες καρφιτσες.
Τοποθετηθηκε carbon decal οπου ηταν απαραιτητο και δοθηκε εμφαση ωστε η πλεξη του να ακολουθει τη σωστη φορα
ΟΧΙ!! Η διχρωμια που φαινεται αριστερα στο μουτρο δεν ειναι σφαλμα του καλλιτεχνη .... Aλλα εγινε επιτηδες για να αποκτησει χαρακτηρα το μοντελο ;D ;D μια που αυτο εχει παρατηρηθει και σε πραγματικες Μ1 ;D ;D
Η αληθεια ειναι πως επαθα μια σκοτοδινη οταν πλησιασα τα δυο τελειωμενα και με βερνικωμενες χαλκομανιες κομματια το ενα διπλα στο αλλο.Αφου μου περασε το αρχικο σοκ και μετα απο αρκετη σκεψη ειπα ΟΚ. ετσι κι αλλιως παντα μου αρεσε να βλεπω τις μοτοσυκλετες απο τη μερια που εχουν την εξατμιση.. και το εκανα γαργαρα βαζοντας το μοντελο να φαινεται απο τα δεξια στη βιτρινα.Μετα απο καιρο παρατηρωντας παλι φωτογραφιες απο Μ1 για αλλη κατασκευη διαπιστωσα οτι τετοιου ειδους διαφορες στο χρωμα στο ιδιο σημειο και απο τις δυο πλευρες υπαρχουν και σε πραγματικες Μ1.Ετσι σιγα σιγα το ντροπαλο μου Μ1 αρχισε να δειχνει και το αλλο του μαγουλο χωρις να ντρεπεται.
Η φιγουρα του γιατρου ειναι της MINICHAMPS και με το μεγαλο βαρος της δοκιμαζει εντονα τις αλχημειες που εκανα στους αξονες της μοτοσυκλετας.Τα logo στη φορμα δεν συμβαδιζουν με τη μοτοσυκλετα αλλα ο VALE ηθελε ντε και καλα να καθησει για λιγο πριν επιστρεψει στη θεση του!!!
Το προβλημα με τις κοντινες ληψεις που ειχα στο παρελθον παραμενει .Επισης τα χρωματα φαινονται ελαφρως διαφορετικα στις φωτο.
Παρατηρησεις και σχολια ευπροσδεκτα