|
Post by m@ster k@frer on Dec 7, 2012 14:19:17 GMT 2
|
|
|
Post by rous74 on Dec 7, 2012 14:31:43 GMT 2
Καλησπέρα Αγάπιε,
Η alfa βγήκε αρκετά καλή και μπράβο γι' αυτό έχω όμως και δυο επισημάνσεις...
Κάτι παίχτηκε με την εφαρμογή του καπώ και δεν κουμπώνει ή κάνω λάθος ?
Και κάτι ακόμα...Στο φυσικό φώς που φωτογράφισες ναι μέν το μοντέλο έδειξε λαμπερό οι γωνίες όμως που επέλεξες να τραβήξεις τις πόζες ανέδειξαν τις γραμμές απο το τρίψιμο με τις αλοιφές και τα ντουκόχαρτα στο κάπώ κυρίως...
Δεν ξέρω αν και στην πραγματικότητα το πρόβλημα είναι τόσο έντονο σίγουρα στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση αδικούν το συνολικό αποτέλεσμα...
Καλή συνέχεια με τα επόμενα...
|
|
|
Post by m@ster k@frer on Dec 7, 2012 18:07:56 GMT 2
Καλησπέρα Ανδρέα, Αρχικά να σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου. Ναι το καπώ δεν κλείνει εντελώς γιατί έχω ένα κομμάτι απο μέσα που θα χρησιμοποιηθεί για να μένει μόνιμα ανοιχτό και έτσι φαίνεται μισόκλειστο... Για τις γρατζουνιές από το γυαλισμα τώρα, είδες πόσο τραγικές φαίνονται στον ήλιο?? Δες κι εδώ: Το καπώ έχει γυαλιστεί μια φορά και μετά πάλι από 6000 μέχρι 12000 και τις αλοιφές πάλι... Και ακόμα φαίνονται τα scuff marks... Αν μπορούσα να βάφω σε χώρο που να μην έχω σκουπίδια να κάθονται στο αμάξωμα, θα προσπαθούσα να μην το τρίψω με τίποτα, αλλά οι σκόνες εδώ που μένω με έχουν σκίσει ;D Προς το παρόν δεν βλέπω σύντομα συνέχεια... Αλλά θα δείξει... Να είσαι καλά, Αγάπιος
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Dec 7, 2012 18:31:43 GMT 2
Αγάπιε μπράβο!!! Κούκλα η ιταλίδα σου!!!!!!!!!! πολύ ωραία κατασκευή...
|
|
|
Post by rous74 on Dec 7, 2012 21:40:38 GMT 2
Κρίμα που δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα με τις σκόνες...
Σε εσωτερικό χώρο βάφεις?
Εγώ πάντως βάφω έξω αλλά σπάνια κολλάει κάτι επάνω. Επιπλέον το Β-513 έχει το καλό ότι στεγνώνει σε χρόνο ρεκόρ οπότε εάν ξεπεράσω το κρίσιμο χρονικό διάστημα των δέκα λεπτών μετά το βερνίκωμα μετά δεν με νοιάζει τίποτα...
Μη το βάζεις κάτω πάντως... έχεις τις δυνατότητες για ακόμα καλύτερα φινιρισμένες κατασκευές και πιστέυω ότι με την απαραίτητη τριβή θα έρθουν σύντομα και αυτές !
Απο την πλευρά μου είμαι στη διάθεση σου για ότι χρειαστείς...
|
|
|
Post by alex78 on Dec 8, 2012 16:56:46 GMT 2
Αγάπιε μπράβο, πολύ όμορφη κατασκευή φίλε!! : : Τώρα, έαν αμέσως μετά το ψέκασμα τοποθετείς μέσα σ'ενα κουτι αποθήκευσης τα κομμάτια που βάφεις, πιστεύω θα γλυτώσεις πολλά ''γαλλικά''......., τι λές? Αλέξης : :
|
|
natna
Kart Driver
Παναγιώτης
Posts: 134
|
Post by natna on Dec 9, 2012 0:11:59 GMT 2
Ωραία δουλειά αλλά οι γρατζουνιές δύσκολο πράγμα. Μήπως έτριψες με πίεση με τα γυαλόχαρτα κυκλικά? Αυτό εξηγεί τις βαθιές γρατζουνιές όσο και να γυαλίσεις με αλοιφές μετά. Πάντως πιστεύω διορθώνεται πανεύκολα. Με ένα πλούσιο χέρι βερνίκι και μετά ελαφρύ γυάλισμα μόνο με αλοιφές. Όσο για το καπώ, μπορεί εσύ να το έχεις λίγο ανοιχτό, αλλά και στο κανονικό αμάξι, το καπώ προεξέχει στο μπροστινό μέρος. Έχω και 2 diecast της απλής αλλά και τις αγωνιστικής πρησμένης gta. Όλα έχουν το ίδιο "πρόβλημα" στο καπώ... Περιττό να πώ ότι λατρεύω το συγκεκριμένο "σφάλμα"...
|
|
|
Post by gtziaf on Dec 10, 2012 18:53:34 GMT 2
Πολύ καλή προσπάθεια Αγάπιε... Πραγματικά πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα. Για τη σκόνη, σίγουρα φταίει η περιοχή που μένεις... Τις λύσεις τις είπαμε και τηλεφωνικά. Σας πρώτη, δοκίμασε ένα hand made spray booth. Καλή επιτυχία στο επόμενο : :
|
|