Lotus Elan S3 Gunze 1/24
Nov 25, 2012 3:34:59 GMT 2
Post by rawshooter on Nov 25, 2012 3:34:59 GMT 2
Η 2η μου συμμετοχή σ' αυτό το G.B. - είπαμε αγαπημένη μου θεματολογία - Πρόκειται για ενα ακόμα θρυλικό βρετανικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1960, την Lotus Elan S3 απο την ιαπωνική Gunze Sangyo σε κλίμακα 1/24
H Lotus παρουσίασε την Elan στο motor show στο Λονδίνο το 1962 ως αντικαταστάτη της Elite. Έκανε αμέσως αίσθηση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μιας και "φορούσε" αμάξωμα απο ενισχυμένο fiberglass τ' οποίο ήταν "μονοκαλουπιά", με αποτέλεσμα να έχει τέλειες καμπύλες γραμμές χωρίς αντιαισθητικά κενά (προφυλακτήρες - φτερά κτλ). Μόνα ανοίγματα τα 2 καπώ και οι 2 πόρτες. Με μόλις 680kgr αντικατόπτριζε την φιλοσοφία περι "σπορ ελαφρού αυτοκινήτου" του Colin Chapman.
Οι Elan αρχικά παρουσιάστηκαν ως roadster αλλά το 1965 παρουσιάστηκε και μια coupe έκδοση. Το 1966 παρουσιάστηκε μια βελτιωμένη έκδοση της η S3, με πλουσιότερο εξοπλισμό. Διέθεταν ενα 4κύλινδρο κινητήρα 1558 κ.ε. που απέδιδε 105 ίππους και έδινε μια τελική της τάξεως των 190km/h στο ελαφρύ αυτοκίνητο. Μερικές S3 κατόπιν παραγγελίας μπορούσαν να "φορέσουν" 4κύλινδρο "Pre-Cross-flow" μοτέρ, 1500 κ.ε. με 2πλούς εκκεντροφόρους + κεφαλή απο την Cosworth, με αποτέλεσμα να εκτινάσονται στους 180 οι ίπποι. Τέτοια μοτέρ φορούσαν και οι αγωνιστικές Elan S3.
Το κιτ της Gunze είναι τύπου curb με αρκετά καλή λεπτομέρεια και πολύ σωστές διαστάσεις. Ελάχιστα είναι τα σημάδια "ραφής" στο πλαστικό απο το καλούπι, τ' οποίο με μια "ψιλή" χαρτόλιμα εξαφανίζεται αμέσως. Μοτέρ δεν υπάρχει αλλά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (αμορτισέρ κτλ) είναι σε ανεκτό επίπεδο. Όπως και το έτερο TR2 θυμίζει αρκετά κιτ Aoshima (απλά της). Καλή λεπτομέρεια υπάρχει στα χρωμιομένα μέρη ενώ τα διάφανα δίνονται προστατευμένα σε ξέχωρη διάφανη σακούλα και είναι πεντακάθαρα και διαυγή.
Μεγάλο (+) του κιτ τα βινύλ κομμάτια για το σαλόνι και η επιλογή να γίνει coupe έκδοση με ανάλογό διάφανο κομμάτι. Στα (-) οι χαλκομανίες που έχουν αρκετό περίγραμμα και η κακόγουστη αναπαράσταση του ξύλου για ταμπλό.
Το κιτ κυκλοφορεί και στην πιο ακριβή έκδοση "Hitech" όπου δίνονται πολλά μέρη σε p.e. και white metal. Κατα την ταπεινή μου γνώμη άδικα χρήματα μιας και η "απλή" έκδοση που κρατώ είναι πολύ καλή.
H Lotus παρουσίασε την Elan στο motor show στο Λονδίνο το 1962 ως αντικαταστάτη της Elite. Έκανε αμέσως αίσθηση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μιας και "φορούσε" αμάξωμα απο ενισχυμένο fiberglass τ' οποίο ήταν "μονοκαλουπιά", με αποτέλεσμα να έχει τέλειες καμπύλες γραμμές χωρίς αντιαισθητικά κενά (προφυλακτήρες - φτερά κτλ). Μόνα ανοίγματα τα 2 καπώ και οι 2 πόρτες. Με μόλις 680kgr αντικατόπτριζε την φιλοσοφία περι "σπορ ελαφρού αυτοκινήτου" του Colin Chapman.
Οι Elan αρχικά παρουσιάστηκαν ως roadster αλλά το 1965 παρουσιάστηκε και μια coupe έκδοση. Το 1966 παρουσιάστηκε μια βελτιωμένη έκδοση της η S3, με πλουσιότερο εξοπλισμό. Διέθεταν ενα 4κύλινδρο κινητήρα 1558 κ.ε. που απέδιδε 105 ίππους και έδινε μια τελική της τάξεως των 190km/h στο ελαφρύ αυτοκίνητο. Μερικές S3 κατόπιν παραγγελίας μπορούσαν να "φορέσουν" 4κύλινδρο "Pre-Cross-flow" μοτέρ, 1500 κ.ε. με 2πλούς εκκεντροφόρους + κεφαλή απο την Cosworth, με αποτέλεσμα να εκτινάσονται στους 180 οι ίπποι. Τέτοια μοτέρ φορούσαν και οι αγωνιστικές Elan S3.
Το κιτ της Gunze είναι τύπου curb με αρκετά καλή λεπτομέρεια και πολύ σωστές διαστάσεις. Ελάχιστα είναι τα σημάδια "ραφής" στο πλαστικό απο το καλούπι, τ' οποίο με μια "ψιλή" χαρτόλιμα εξαφανίζεται αμέσως. Μοτέρ δεν υπάρχει αλλά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη (αμορτισέρ κτλ) είναι σε ανεκτό επίπεδο. Όπως και το έτερο TR2 θυμίζει αρκετά κιτ Aoshima (απλά της). Καλή λεπτομέρεια υπάρχει στα χρωμιομένα μέρη ενώ τα διάφανα δίνονται προστατευμένα σε ξέχωρη διάφανη σακούλα και είναι πεντακάθαρα και διαυγή.
Μεγάλο (+) του κιτ τα βινύλ κομμάτια για το σαλόνι και η επιλογή να γίνει coupe έκδοση με ανάλογό διάφανο κομμάτι. Στα (-) οι χαλκομανίες που έχουν αρκετό περίγραμμα και η κακόγουστη αναπαράσταση του ξύλου για ταμπλό.
Το κιτ κυκλοφορεί και στην πιο ακριβή έκδοση "Hitech" όπου δίνονται πολλά μέρη σε p.e. και white metal. Κατα την ταπεινή μου γνώμη άδικα χρήματα μιας και η "απλή" έκδοση που κρατώ είναι πολύ καλή.