καλησπερα σε ολη την παρεα!
το θεμα μολις χτες τελειωσε...
θα τολμησω να πω, πως ηταν καταραμενο το κιτ. :
:
πολλα τα ατυχηματα...
αποφασισα ομως να βαψω φιμε μαφιοζικο το τζαμι λογο
ενος εντελως παιδιαστικου λαθους,το ταμπλο
το κατεστρεψα εντελως γιατι αποφασισα να επιτανχυνω
το στεγνωμα κατω απο λαμπα....και το παρακανα!
φανταζεστε τα αποτελεσματα..... κατσαρο το ταμπλο.
....ετσι συγκρατησα τα επικα νευρα που ξετυλιχθικαν
μεσα σε μιλισεκοντ,το εβαλα στην ακρη να μην το βλεπω
και μετα απο σκεψη κατεληξα να μην γινει σκραπ.
ιδου τα αποτελεσματα....
το αμαξι.....
απλα υπεροχο.....σχεδιασμενο απο ανθρωπο που
ετρεχε σε αγωνες ,γιαυτο και το κελυφος ηταν fiberglass
πανω σε ατσαλινο σκελετο(μια σκετη σωληνα). πολυ μικρο,
πλατος απο 1471χιλ (A110 Berlinette (1966)μεχρι 1501χιλ
(A110 1600SC (1970-1973)
ο πρωτος κινητηρ 956κ.εκ. 4κιλινδρος, το συγκεκριμενο
φοραει ενα 1600αρι (Power Output: 138 hp SAE (103 kW))
οποτε το μιγμα με βαρος μολις 620(!) κιλα ειναι οτι πρεπει!
το κιτ.....
tamiya...ονομα και πραμα.... τα γνωστα.
ιδιαιτερη αναφορα πρεπει να κανω στα μεταλλικα αυτοκολητα
που εχει για εμπρος πισω και στα πλαγια.στα πλαγια μεταλλικα
αυτοκολητα εχει επανω χαλκομανια
οι επιλογες....
το κυριο χρωμα ειναι το gunze H38 steel red.κοκκινιζει ελαφρως.
το ασταρι το mr surfaser gunze,model master enamel βερνικι.
οι ζαντες silver acrylic gunze
τα χρωμια ειναι alclad με το αναλογο βερνικι aqua gloss, τα οποια τα
δοκιμασα πρωτη φορα και ειμαι ενθουσιασμενος....
και 2 φωτο διπλα σε ενα 944 για να καταλαβουμε ποσο μικρο
ηταν αυτο το διαμαντι.
μα υπαρχουν σημερα τοσο στυλατα αμαξια?
σας ευχαριστω.....