georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Oct 8, 2012 11:11:06 GMT 2
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως απο δω και πέρα κομένα τα σπρέυ εμπορίου : : Μόλις μου χάρησε συγγενικό πρόσωπο ένα αερογράφο... Είναι αυτός... Δεν γνωρίζω το αν είναι καλής ποιότητας ή όχι, σίγουρα όμως είναι μια καλή αρχή. Τα ερωτήματα μου πολλά, αλλά ας ξεκινήσουμε με δύο απλές ερωτησούλες.. - Τι χρώματα και βερνίκι αγοράζω ? - Χρειάζεται να τα αραιώνω και αν ναι με τι? Sorry για τις ηλίθιες ερωτήσεις αλλά είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα...
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 8, 2012 21:32:11 GMT 2
Γιώργο. καλά βαψίματα με το νέο εργαλείο. Πριν ξεκινήσεις με το βάψιμο, καθάρισε καλά τον αερογράφο και ψέκασε σκέτο white spirit ή οινόπνευμα. Για τα χρώματα, υπάρχει πολύ αναλυτικό και χρήσιμο θέμα του Παναγιώτη εδώ : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=ref5&action=display&thread=643Θα σου πρότεινα, για αρχή, την αγορά ακρυλικών χρωμάτων (π.χ. gunze(hobby color), tamiya) τα οποία αραιώνονται είτε με το διαλυτικό της εταιρίας, ή με οινόπνευμα (όχι για gloss γιατί χάνουν την γυαλάδα) ή με διαλυτικό lacquer thinner (πάλι των gunze, tamiya). Εναλλακτικά τα πιο διαδεδομένα enamel (π.χ humbrol) αραιώνονται με white spirit(από supermarket ) αλλά αργούν να στεγνώσουν και είναι λίγο πιο δυσχρηστα γα βάψιμο με αερογράφο. Τώρα για την αραίωση, ένα κολπάκι είναι να προσθέτεις λίγο - λίγο διαλυτικό μέχρι να... Παίρνεις χρώμα με ένα κομμάτι από τα πλαίσια του κιτ (αυτό που ανακατεύεις), και το ακουμπάς στο τοίχωμα από το μπουκαλάκι σου. Αν δεν τρέξει εύκολα (σαν γάλα) το χρώμα που τοποθέτησες στο τοίχωμα, τότε θέλεις κι άλλο διαλυτικό. Αν τρέχει και αφήνει ισχνό ίχνος, τότε θέλεις κι άλλο χρώμα. Αν τρέχει, αφήνοντας ομαλό ίχνος χρώματος είσαι οκ. Όπως και να έχει, κάνε δοκιμές σε πλαστικά κουτάλια και μην απογοητευτείς με μια αποτυχία. Ο αερογράφος απαιτεί εξάσκηση και εμπειρία... Τέλος να τον καθαρίζεις καλά μετά από κάθε βάψιμο. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. : :
|
|
|
Post by manos13 on Oct 9, 2012 23:27:11 GMT 2
Φιλε Γιωργο καλοριζικος.ο Badger 200 σου ειναι καλος και αντεχει και νιτρου χρωματα απο οσο γνωριζω.Απλως ειναι μονης λειτουργιας που σημαινει οτι μολις πατησεις την σκανδαλη ψεκαζει χρωμα απευθειας.Εδω σου εχω και το λινκ με τις οδηγιες του www.badgerairbrush.com/PDF/Model%20200NH%20Bottom%20Feed%20Instruction%20Book.pdf
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως απο δω και πέρα κομένα τα σπρέυ εμπορίου Μόλις μου χάρησε συγγενικό πρόσωπο ένα αερογράφο... Είναι αυτός... Δεν γνωρίζω το αν είναι καλής ποιότητας ή όχι, σίγουρα όμως είναι μια καλή αρχή. Τα ερωτήματα μου πολλά, αλλά ας ξεκινήσουμε με δύο απλές ερωτησούλες.. - Τι χρώματα και βερνίκι αγοράζω ? - Χρειάζεται να τα αραιώνω και αν ναι με τι? Sorry για τις ηλίθιες ερωτήσεις αλλά είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα...
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Oct 10, 2012 8:34:27 GMT 2
- Τι χρώματα και βερνίκι αγοράζω ? - Χρειάζεται να τα αραιώνω και αν ναι με τι? Γιώργο μεγιά φίλε και καλά βαψίματα! Για χρώματα, επίσης δες και τα Air Vallejo, τα οποία είναι έτοιμα αραιωμένα για αερογράφο και χρειάζονται ένα πάρα πολύ καλό κούνημα πριν. Έχουν πολύ μεγάλη γκάμα και θα σε καλύψουν σε διάφορες πτυχές πλην των "αυτοκινητιστικών αποχρώσεων". Τα παραπάνω είναι υδατοδιάλυτα οπότε καθαρίζονται με απλό νερό, και βγάζουν ματ τελείωμα, οπότε το βερνίκι είναι υποχρεωτικό αν θες γυαλάδα! Για βερνίκια ότι σου πε και ο Γιώργος και δες και το αντίστοιχο θέμα επίσης. Εμπειρικά, τα καλύτερα μη αυτοκινητιστικά βερνίκια κατά την γνώμη μου είναι της Gunze. Αυτά και καλά βαψίματα ;D
|
|
|
Post by rawshooter on Oct 10, 2012 9:34:54 GMT 2
Γιώργο καλημέρα και καλορίζικα τα νέα σου εργαλεία Ας αρχίσουμε με το κοφλέρ (κομπρεσέρ). Βασικά απ' οσο βλέπω είναι καλό σε μέγεθος και το θετικό οτι διαθέτει μπουκάλα. Θα σου πρότεινα 2-3 πραγματάκια απαραίτητα για μας τους μοντελιστές. Πρώτο και κύριο στην έξοδο του αέρα (προς τον αερογράφο δλδ) βάλε ενα ρυθμιστή πίεσης μ' ενα μανόμετρο. Έτσι θα βλέπεις και θα ρυθμίζεις ακριβώς την πίεση που θέλεις (πρπ 18psi είαι ιδανική). Κατα δεύτερον στην ίδια ακριβώς θέση και μετά το ζεύγος μανόμετρο/ρυθμιστή βάλε μια υδατοπαγίδα. Πίστεψε με απο το κοφλέρ περνάνε στον αερογράφο αρκετές ποσότητες υδρατμών μ' αποτέλεσμα να "φτύνει" πολλές φορές μαζί με το χρώμα και σταγονίδια. Αυτές οι προσθήκες μπορούν να γίνουν ανετότατα και απο 'σένα μ' ενα "κάβουρα" και λίγο τεφλόν Τρίτο και για μένα σημαντικό για την διάρκεια ζωής του κοφλέρ σου, είναι η βαλβίδα ανακούφισης μαζί με ηλεκτρονικό ενακτήρα. Πρόκειται για μια "σκάστρα" που προσαρμόζεται στο άκρο της φιάλης και όταν φθάσει στην επιθυμητή πίεση, εκτονώνει τον αέρα. Μολις η πίεση πέσει κάτω απο το επιθυμητό τότε ο ενακτήρας ξαναδίνει μπροστά το κοφλέρ να αυξήσει πίεση. Αυτό μπορείς να το κάνεις σε κάποιο υδραυλικό ή καλύτερο ψυκτικό Αερογράφος. Ο Babger σου είναι πολύ καλός και καλύπτει το 99% των αναγκών σου πάνω σε μοντελλισμό αυτοκινήτων. Απ' οσο θυμάμαι έχει κάποιες φλάτζες που θέλουν λίγο προσοχή με διαλυτικά κτλ αλλά με κώνους χάρτου κλπ καθαριστικά δεν θα 'χεις κανένα πρόβλημα. Προτίμησε χρώματα lacquer όπως gunze & Zero, πιστεύω οτι είναι απο τα καλύτερα. Τα μεν Zero είναι έτοιμα προς ψέκασμα τα δέ Gunze μια αραίωση 4/1 με lacquer thinner θα σου δώσει καλό ψέκασμα και στρώσιμο. Για λεπτές δέσμες πάμε σε αραίωση μέχρι και 8/1 ώστε να ελέγχουμε το "χτίσιμο" του χρώματος. Προσωπικά χρησιμοποιώ clear pot και καθαρίζω με διαλυτικό πολυουρεθάνης. ΠΑΝΤΑ όμως με μάσκα ενεργού άνθρακα και ανοιχτό παράθυρο !!!!!!! Τέλος στην σύνδεση αερογράφου - κοφλέρ άλλαξε το βινύλ λάστιχο με υφασμάτινο υψηλής πίεσης - κερδίζεις πίεση απο διαρροές - και βάλε ταχυτσόκ ώστε να "ελευθερώνεις" τον αερογράφο απο την σύνδεση του ακόμα και μ' ενα χέρι.
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Oct 12, 2012 16:54:49 GMT 2
Σας ευχαριστώ πολύ όλου σας για τις άμεσες απαντήσεις. Θα προμηθευτώ τα κατάλληλα χρώματα και θα επανέλθω.... ;D
|
|