georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
|
Post by georgenc on Oct 8, 2012 11:11:06 GMT 2
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως απο δω και πέρα κομένα τα σπρέυ εμπορίου : : Μόλις μου χάρησε συγγενικό πρόσωπο ένα αερογράφο... Είναι αυτός... Δεν γνωρίζω το αν είναι καλής ποιότητας ή όχι, σίγουρα όμως είναι μια καλή αρχή. Τα ερωτήματα μου πολλά, αλλά ας ξεκινήσουμε με δύο απλές ερωτησούλες.. - Τι χρώματα και βερνίκι αγοράζω ? - Χρειάζεται να τα αραιώνω και αν ναι με τι? Sorry για τις ηλίθιες ερωτήσεις αλλά είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα...
|
|
|
Post by gtziaf on Oct 8, 2012 21:32:11 GMT 2
Γιώργο. καλά βαψίματα με το νέο εργαλείο. Πριν ξεκινήσεις με το βάψιμο, καθάρισε καλά τον αερογράφο και ψέκασε σκέτο white spirit ή οινόπνευμα. Για τα χρώματα, υπάρχει πολύ αναλυτικό και χρήσιμο θέμα του Παναγιώτη εδώ : scalewheels-gr.com/index.cgi?board=ref5&action=display&thread=643Θα σου πρότεινα, για αρχή, την αγορά ακρυλικών χρωμάτων (π.χ. gunze(hobby color), tamiya) τα οποία αραιώνονται είτε με το διαλυτικό της εταιρίας, ή με οινόπνευμα (όχι για gloss γιατί χάνουν την γυαλάδα) ή με διαλυτικό lacquer thinner (πάλι των gunze, tamiya). Εναλλακτικά τα πιο διαδεδομένα enamel (π.χ humbrol) αραιώνονται με white spirit(από supermarket ) αλλά αργούν να στεγνώσουν και είναι λίγο πιο δυσχρηστα γα βάψιμο με αερογράφο. Τώρα για την αραίωση, ένα κολπάκι είναι να προσθέτεις λίγο - λίγο διαλυτικό μέχρι να... Παίρνεις χρώμα με ένα κομμάτι από τα πλαίσια του κιτ (αυτό που ανακατεύεις), και το ακουμπάς στο τοίχωμα από το μπουκαλάκι σου. Αν δεν τρέξει εύκολα (σαν γάλα) το χρώμα που τοποθέτησες στο τοίχωμα, τότε θέλεις κι άλλο διαλυτικό. Αν τρέχει και αφήνει ισχνό ίχνος, τότε θέλεις κι άλλο χρώμα. Αν τρέχει, αφήνοντας ομαλό ίχνος χρώματος είσαι οκ. Όπως και να έχει, κάνε δοκιμές σε πλαστικά κουτάλια και μην απογοητευτείς με μια αποτυχία. Ο αερογράφος απαιτεί εξάσκηση και εμπειρία... Τέλος να τον καθαρίζεις καλά μετά από κάθε βάψιμο. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. : :
|
|
|