Talbot-Lago Record 1950 Heller 1/24
Sept 22, 2012 3:40:18 GMT 2
Post by rawshooter on Sept 22, 2012 3:40:18 GMT 2
Φίλοι μου καλησπέρα :: Εδώ και μήνες δουλεύω με πολύ αργούς ρυθμούς σ' ενα απο τα πιο αγαπημένα μου 4τροχα, το Talbot-Lago Record στην 1/24 απο την Heller.
Σαν κιτ ισχύει οτι και στ' άλλα Heller, δλδ ψιλο-προβληματάκια εφαρμογής, οδηγίες κατασκευής πολλές φορές στο πρπ κτλ. Βέβαια σαν μοναδικό στην κλίμακα αναγκαστικά όποιος αγαπάει τέτοια οχήματα η γαλλική εταιρία είναι μονόδρομος.
Δυστυχώς η κατασκευή σταματούσε και ξανάρχισε πολλές φορές λόγω διάφορων προβλημάτων αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισα φθορές (μετακόμιση) ή άλλα.
Στην κατασκεύη τώρα.....Το αμάξωμα παρουσίαζε μικρά σημάδια απο το καλούπι (δεν θα τα έλεγα "ραφές" αλλά χτυπήματα) και έτσι επιστράτευσα 500αρι Mr Surface αραιωμένο με lacquer thinner (leveling) ώστε και να ασταρώσω αλλά και να στοκάρω.
(tip): Το surfacer πάντα με leveling μιας και έχει την τάση να στεγνώνει σε χρόνο dt και να βουλώνει μέχρι και 0.6 tip - Το leveling έχει retarder μέσα -
Επόμενο βήμα τρίψιμο με γυαλόχαρτο 600 βαθμών και έπειτα με βρεγμένο 1000 βαθμών.
(tip): Το 600αρι εξομάλυνε το surfacer ενώ το βρεγμένο 1000αρι το γυάλισε και "έκλεισε" τους όποιους τυχόν πόρους.
- Αμάξωμα: Επόμενο βήμα ήταν ενα καλό "φύσημα" να φύγουν οι τυχόν σκόνες (σαν πούδρα) απο το τρίψιμο και το πέρασμα με νοτισμένο πανάκι σαν αυτό που καθαρίζουν τα γυαλιά οράσεως. Έπειτα ψέκασμα με το Marrone Metalizzato 2.662.378(m) που είχε περισσέψει απο την "250 California".
Πολλά "χέρια" απο απόσταση ώστε να "καθίσει" ομοιόμορφα και να μην κάνει "σύννεφα" ή "ζάρες" το χρώμα.
- Εσωτερικό: Αφού ασταρώθηκαν όλα τα του σαλονιού, επόμενο βήμα το ψέκασμα με Deck Tan + Clear Orange (70/30) έτσι ώστε να αποκτήσει το χρώμα που έχει η λεοπάρδαλη. Επόμενο βήμα flocking σε απόχρωση Leopard Tint.
(tip): Πριν περάσω το flocking πέρασα τις επιφάνειες με υγρή κόλλα για microballoon. Είναι ρευστή και με μεγάλη κολλητικότητα ενώ διεισδύει παντού και κολλάει το flocking όσο παχύ και να είναι.
Τα καθίσματα και λοιπά δερμάτινα ψεκάστηκαν με Beige ενώ έκανα στις ακμές στεγνό πινέλο με Buff. Αφού στέγνωσαν πέρασα μια γενναία δόση απο φίλτρο Brown for Dessert Yellow του MIG.
(tip): Αφού πέρασα το φίλτρο και ενώ στέγνωνε μ' ενα πλατύ και νοτισμένο σε thinner πινέλο, "τραβούσα" όπου υπήρχαν πτυχές ώστε να φωτιστούν (και τονιστούν).
- Κουκούλα: Στην κουκούλα έκανα preshadding με Dark Earth και έπειτα ψέκασα πολλά λεπτά χέρια Dark Yellow + Deck Tan (60/40).
Έτσι το Talbot προς στιγμήν είναι σ' αυτή την κατάσταση
Στη συνέχεια σειρά έχει ο κινητήρας με τα παρελκόμενα του, αλλά πλέον μετά την έκθεση της IPMS.
Τελικός "προορισμός" του Talbot η διεθνής έκθεση μοντελλισμού "Novegro 2013" στην Ιταλία το 2013
Ολη η κατασκευή αφιερώνεται στον εξαίρετο φίλο Αλέξη (AlexAmarandos) ::
t.bc.
Σαν κιτ ισχύει οτι και στ' άλλα Heller, δλδ ψιλο-προβληματάκια εφαρμογής, οδηγίες κατασκευής πολλές φορές στο πρπ κτλ. Βέβαια σαν μοναδικό στην κλίμακα αναγκαστικά όποιος αγαπάει τέτοια οχήματα η γαλλική εταιρία είναι μονόδρομος.
Δυστυχώς η κατασκευή σταματούσε και ξανάρχισε πολλές φορές λόγω διάφορων προβλημάτων αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισα φθορές (μετακόμιση) ή άλλα.
Στην κατασκεύη τώρα.....Το αμάξωμα παρουσίαζε μικρά σημάδια απο το καλούπι (δεν θα τα έλεγα "ραφές" αλλά χτυπήματα) και έτσι επιστράτευσα 500αρι Mr Surface αραιωμένο με lacquer thinner (leveling) ώστε και να ασταρώσω αλλά και να στοκάρω.
(tip): Το surfacer πάντα με leveling μιας και έχει την τάση να στεγνώνει σε χρόνο dt και να βουλώνει μέχρι και 0.6 tip - Το leveling έχει retarder μέσα -
Επόμενο βήμα τρίψιμο με γυαλόχαρτο 600 βαθμών και έπειτα με βρεγμένο 1000 βαθμών.
(tip): Το 600αρι εξομάλυνε το surfacer ενώ το βρεγμένο 1000αρι το γυάλισε και "έκλεισε" τους όποιους τυχόν πόρους.
- Αμάξωμα: Επόμενο βήμα ήταν ενα καλό "φύσημα" να φύγουν οι τυχόν σκόνες (σαν πούδρα) απο το τρίψιμο και το πέρασμα με νοτισμένο πανάκι σαν αυτό που καθαρίζουν τα γυαλιά οράσεως. Έπειτα ψέκασμα με το Marrone Metalizzato 2.662.378(m) που είχε περισσέψει απο την "250 California".
Πολλά "χέρια" απο απόσταση ώστε να "καθίσει" ομοιόμορφα και να μην κάνει "σύννεφα" ή "ζάρες" το χρώμα.
- Εσωτερικό: Αφού ασταρώθηκαν όλα τα του σαλονιού, επόμενο βήμα το ψέκασμα με Deck Tan + Clear Orange (70/30) έτσι ώστε να αποκτήσει το χρώμα που έχει η λεοπάρδαλη. Επόμενο βήμα flocking σε απόχρωση Leopard Tint.
(tip): Πριν περάσω το flocking πέρασα τις επιφάνειες με υγρή κόλλα για microballoon. Είναι ρευστή και με μεγάλη κολλητικότητα ενώ διεισδύει παντού και κολλάει το flocking όσο παχύ και να είναι.
Τα καθίσματα και λοιπά δερμάτινα ψεκάστηκαν με Beige ενώ έκανα στις ακμές στεγνό πινέλο με Buff. Αφού στέγνωσαν πέρασα μια γενναία δόση απο φίλτρο Brown for Dessert Yellow του MIG.
(tip): Αφού πέρασα το φίλτρο και ενώ στέγνωνε μ' ενα πλατύ και νοτισμένο σε thinner πινέλο, "τραβούσα" όπου υπήρχαν πτυχές ώστε να φωτιστούν (και τονιστούν).
- Κουκούλα: Στην κουκούλα έκανα preshadding με Dark Earth και έπειτα ψέκασα πολλά λεπτά χέρια Dark Yellow + Deck Tan (60/40).
Έτσι το Talbot προς στιγμήν είναι σ' αυτή την κατάσταση
Στη συνέχεια σειρά έχει ο κινητήρας με τα παρελκόμενα του, αλλά πλέον μετά την έκθεση της IPMS.
Τελικός "προορισμός" του Talbot η διεθνής έκθεση μοντελλισμού "Novegro 2013" στην Ιταλία το 2013
Ολη η κατασκευή αφιερώνεται στον εξαίρετο φίλο Αλέξη (AlexAmarandos) ::
t.bc.