(4x4)x2 1/24
Dec 8, 2015 21:49:04 GMT 2
Post by rawshooter on Dec 8, 2015 21:49:04 GMT 2
Καλησπέρα φίλοι μου
Κατα την συνηθισμένη σαββατιάτικη "μοντελότσαρκα" στην Θεσσαλονίκη βρήκα 2 κιτ της Italeri σε τιμές "ευκαιρεία" οπότε και άδραξα της περιπτώσεως Πρόκειται για 2 θρύλους του κόσμου των οχημάτων 4x4 (ελληνιστί "Εκτός δρόμου") που πραγματικά έχουν "γράψει" ιστορία. Αρκετά σπαρτιάτικα - όπως άλλωστε αρμόζει στα καθαρόαιμα εκτός δρόμου - απίστευτα απλά σαν κατασκευές αλλά πραγματικά "εργαλεία" που τα έβλεπες (και ίσως μπορείς ακόμα να τα δείς κάπου) σχεδόν σ' όλα τα μήκη και πλάτη της Γης. Φυσικά ο λόγος για τον "παππού" Willy's Jeep και τον "Sir" Land Rover Τετράγωνα αμαξώματα, ψηλά σασί και full 4x4 που "έγραψαν" χλμ & χλμ.
Το Willy's ήταν το όχημα που πραγματικά ονόμασε μια όλοκληρη κατηγορία οχημάτων, τα γνωστά Jeep. Ο κόσμος όπου δεί όχημα εκτός δρόμου αμέσως αναφωνεί "να ένα jeep" γεγονός που αποδεικνύει το πόσο διάσημο ήταν και είναι το όνομα του!!! Ελαφρύ όχημα με μικρό κινητήρα που αναπτύχθηκε λίγο πριν και κυρίως κατα την διάρκεια του Β' Π.Π. Παράχθηκε σε χιλιάδες "κομμάτια" και βρέθηκε πρακτικά παντού, απο την Ευρώπη μέχρι τον Ειρηνικό και απο τις παγωμένες στέπες της πάλαι ποτέ Ε.Σ.Σ.Δ. μέχρι τις σαβάνες τις Νοτίου Αφρικής. Ήταν τέτοια η επιτυχία του που με μικρές μετατροπές συνέχισε να υπηρετεί ακόμα και στο Βιετναμ ως "Mutt" (M151). Λόγω της στιβαρότητας του εξελίχθηκαν δεκάδες μετατροπές "επάνω" του, απο ελκτήρας αερόστατων έως γερανός recovery και απο κινητό συνεργείο μέχρι βάση εκτόξευσης ρουκετών!!!!
Το Land Rover απο την άλλη υπήρξε η βάση μιας άλλης σχολής δλδ σπαρτιάτικο, θορυβώδες με κινητήρες πραγματικά "τέρατα" σε κυβισμό και "ρουφήχτρες" καυσίμου. Χαρακτηριστικός ο ήχος των "V" κινητήρων τους που όμως δεν "μασούσαν μια" σε δύσκολους δρόμους. Αμάξωμα "κουτί" που όμως και μόνο απο το περίγραμα του πολλοί καταλαβαίνουν ποιο είναι. Όχημα "θρύλος" που πάνω του σχεδιάστηκε ολόκληρο ράλυ (Camel Trophy) και που αποτέλεσε όνειρο πολλών στην δεκαετία του '80. Χαρακτηριστικό του...οι επιβάτες να παγώνουν (κάκιστο κλιματιστικό) και η μηχανή να καίει (χρόνιο πρόβλημα η υπερθέρμανση του μοτέρ).
Τα κιτ τώρα.....Χαρακτηριστικά Italeri μ' οτι αυτό συνεπάγεται, δλδ αρκετά καλή λεπτομέρεια, καλή ποιότητα πλαστικού αλλά και με αρκετές παρασπονδίες όπως σημάδια απο το καλούπι σε σημεία που πρέπει να είσαι φακίρης για να τρίψεις, κάπως χοντροκομμένα κάποια σημεία (αντένες, χερούλια κτλ)....Με λίγα λόγια "τίμια κιτ" που θέλουν λίγη δουλειά. Δεν είναι φυσικά Fujimi αλλά ούτε και Monogram
Τον μεν Willy's περιέχει λίγα κομμάτια και θα έλεγα οτι πρόκειται για scale-up εκείνου στην 1/35, το δε Land Rover περιέχει περισσότερα κομμάτια και είναι λίγο πιο "σοφιστικέ" σαν κατασκευή. Στο δικό μου Land Rover παρόλο που ήταν σφραγισμένο λείπουν όλα τα διάφανα κομμάτια - βέβαια γίνονται εύκολα απο διάφανη ζελατίνα αλλά καλού κακού έστειλα ένα mail στην "μαμά" Italeri μπας και μου στείλουν το πλαίσιο που λείπει. Εν κατακλείδι για πρπ 20-25 ευρώ έκαστο ειλικρινά αξίζει η αγορά τους!!!!
Η συναρμολόγηση τους θα γίνει ταυτόχρονα ώστε να βλέπουμε μαζί τα στάδια κατασκευής των. Τώρα όσον' αφορά τους χρωματισμούς κτλ αυτά σας τα φυλάω έκπληξη μιας και αναμένω κάποια αξεσουάρ απο το εξωτερικό - εσωτερικό οπότε και θα εξαρτηθεί το πως θα γίνουν
σύντομα φώτο με τα πρώτα στάδια κατασκευής
Κατα την συνηθισμένη σαββατιάτικη "μοντελότσαρκα" στην Θεσσαλονίκη βρήκα 2 κιτ της Italeri σε τιμές "ευκαιρεία" οπότε και άδραξα της περιπτώσεως Πρόκειται για 2 θρύλους του κόσμου των οχημάτων 4x4 (ελληνιστί "Εκτός δρόμου") που πραγματικά έχουν "γράψει" ιστορία. Αρκετά σπαρτιάτικα - όπως άλλωστε αρμόζει στα καθαρόαιμα εκτός δρόμου - απίστευτα απλά σαν κατασκευές αλλά πραγματικά "εργαλεία" που τα έβλεπες (και ίσως μπορείς ακόμα να τα δείς κάπου) σχεδόν σ' όλα τα μήκη και πλάτη της Γης. Φυσικά ο λόγος για τον "παππού" Willy's Jeep και τον "Sir" Land Rover Τετράγωνα αμαξώματα, ψηλά σασί και full 4x4 που "έγραψαν" χλμ & χλμ.
Το Willy's ήταν το όχημα που πραγματικά ονόμασε μια όλοκληρη κατηγορία οχημάτων, τα γνωστά Jeep. Ο κόσμος όπου δεί όχημα εκτός δρόμου αμέσως αναφωνεί "να ένα jeep" γεγονός που αποδεικνύει το πόσο διάσημο ήταν και είναι το όνομα του!!! Ελαφρύ όχημα με μικρό κινητήρα που αναπτύχθηκε λίγο πριν και κυρίως κατα την διάρκεια του Β' Π.Π. Παράχθηκε σε χιλιάδες "κομμάτια" και βρέθηκε πρακτικά παντού, απο την Ευρώπη μέχρι τον Ειρηνικό και απο τις παγωμένες στέπες της πάλαι ποτέ Ε.Σ.Σ.Δ. μέχρι τις σαβάνες τις Νοτίου Αφρικής. Ήταν τέτοια η επιτυχία του που με μικρές μετατροπές συνέχισε να υπηρετεί ακόμα και στο Βιετναμ ως "Mutt" (M151). Λόγω της στιβαρότητας του εξελίχθηκαν δεκάδες μετατροπές "επάνω" του, απο ελκτήρας αερόστατων έως γερανός recovery και απο κινητό συνεργείο μέχρι βάση εκτόξευσης ρουκετών!!!!
Το Land Rover απο την άλλη υπήρξε η βάση μιας άλλης σχολής δλδ σπαρτιάτικο, θορυβώδες με κινητήρες πραγματικά "τέρατα" σε κυβισμό και "ρουφήχτρες" καυσίμου. Χαρακτηριστικός ο ήχος των "V" κινητήρων τους που όμως δεν "μασούσαν μια" σε δύσκολους δρόμους. Αμάξωμα "κουτί" που όμως και μόνο απο το περίγραμα του πολλοί καταλαβαίνουν ποιο είναι. Όχημα "θρύλος" που πάνω του σχεδιάστηκε ολόκληρο ράλυ (Camel Trophy) και που αποτέλεσε όνειρο πολλών στην δεκαετία του '80. Χαρακτηριστικό του...οι επιβάτες να παγώνουν (κάκιστο κλιματιστικό) και η μηχανή να καίει (χρόνιο πρόβλημα η υπερθέρμανση του μοτέρ).
Τα κιτ τώρα.....Χαρακτηριστικά Italeri μ' οτι αυτό συνεπάγεται, δλδ αρκετά καλή λεπτομέρεια, καλή ποιότητα πλαστικού αλλά και με αρκετές παρασπονδίες όπως σημάδια απο το καλούπι σε σημεία που πρέπει να είσαι φακίρης για να τρίψεις, κάπως χοντροκομμένα κάποια σημεία (αντένες, χερούλια κτλ)....Με λίγα λόγια "τίμια κιτ" που θέλουν λίγη δουλειά. Δεν είναι φυσικά Fujimi αλλά ούτε και Monogram
Τον μεν Willy's περιέχει λίγα κομμάτια και θα έλεγα οτι πρόκειται για scale-up εκείνου στην 1/35, το δε Land Rover περιέχει περισσότερα κομμάτια και είναι λίγο πιο "σοφιστικέ" σαν κατασκευή. Στο δικό μου Land Rover παρόλο που ήταν σφραγισμένο λείπουν όλα τα διάφανα κομμάτια - βέβαια γίνονται εύκολα απο διάφανη ζελατίνα αλλά καλού κακού έστειλα ένα mail στην "μαμά" Italeri μπας και μου στείλουν το πλαίσιο που λείπει. Εν κατακλείδι για πρπ 20-25 ευρώ έκαστο ειλικρινά αξίζει η αγορά τους!!!!
Η συναρμολόγηση τους θα γίνει ταυτόχρονα ώστε να βλέπουμε μαζί τα στάδια κατασκευής των. Τώρα όσον' αφορά τους χρωματισμούς κτλ αυτά σας τα φυλάω έκπληξη μιας και αναμένω κάποια αξεσουάρ απο το εξωτερικό - εσωτερικό οπότε και θα εξαρτηθεί το πως θα γίνουν
σύντομα φώτο με τα πρώτα στάδια κατασκευής