Ένα διπλό Jargemeister!!!
Feb 13, 2015 9:47:48 GMT 2
Post by jvolume on Feb 13, 2015 9:47:48 GMT 2
Kαλημέρα σε όλους
Μετά από καιρό αποχής από τον πάγκο μου όπου έκανα σποραδικά κάποια πράγματα σε μισοτελειωμένα μου μοντέλα βρήκα λίγο μαζεμένο χρόνο να ασχοληθώ ξανά με το αγαπημένο μου σπορ . Επειδή όμως το να βλέπω τα μισοτελειωμένα μου μοντέλα και να μην μπορώ να ασχοληθώ μαζί τους με κούρασε αρκετά τα έβαλα στην άκρη και έψαξα μια καινούργια "μοντελιστική" πρόκληση που θα με οδηγήσει με περισσότερη όρεξη ξανά σε αυτά που έχουν μείνει στην μέση.
Έτσι αρχικά αποφάσισα να ασχοληθώ με μια Alfa 155, μιας και τελευταία έχω πάθει το κατιτίς μου με την φίρμα αλλά την κατέληξα στην αγαπημένη πορτοκαλί jargemeister. Αλλά επειδή δεν είμαι φίλος του "πιο καλή η μοναξιά" αποφάσισα να φτιάξω παρέα και ένα Opel Astra, επίσης jargemeister, αμφότερα από τις χρυσές εποχές της ΤΑΜΙΥΑ και βέβαια (διαφορετικής εποχής) DTM. Τα συγκεκριμένα κιτ ήταν η παρέα μου σε ένα 10ημερο επαγγελματικό ταξίδι που έκανα στα τέλη του 2014 πρόσφατα και έχουν προχωρήσει λίγο από τότε.
Λίγα λόγια για τα αγωνιστικά
Τι να πρωτοπεί κανείς για το DTM και τα θηρία του? Έχει περάσει τα πάνω του και τα κάτω του αλλά μας έχει χαρίσει απίστευτες μάχες. Η Alfa Romeo αποφάσισε να κατέβει στο πρωτάθλημα και σάρωσε το σύμπαν με τα εργοστασιακά αυτοκίνητα. Την επόμενη χρονιά για να αντιμετωπίσει τον στρατό από Mercedes και BMW έδωσε το αμάξι και σε ιδιωτικές ομάδες. Από μία τέτοια είναι και το αμάξι που αναπαριστά το κιτ.
Μία ματιά σε αυτό το τρομερό άρθρο λύνει πολλές απορίες και γενικώς δίνει φοβερές πληροφορίες.
www.autoblog.gr/2015/02/05/alfa-romeo-155-v6-ti-part-1/
Το Astra δεν είχε τις ίδιες επιτυχίες με την 155 αλλά σίγουρα είναι απο τα ομορφότερα αυτοκινητα που περάσανε στο DTM (γενικώς τα Opel του DTM θα έλεγα οτι ήταν απίστευτα) με χαρακτηριστικό του γνώρισμα τις πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω.
Λίγα λόγια για τα κιτ
Τα δύο κιτ είναι κλασσικά ΤΑΜΙΥΑ στις πολύ καλές και παραγωγικές, για εμάς τους αυτοκινητάδες, εποχές της. Σωστή αποτύπωση, άψογη εφαρμογή, ύποπτες χαλκομανίες και όλα τα χαρακτηριστικά ΤΑΜΙΥΑ. Η Alfa δείχνει εύκολα την ηλικία της με τα πάρα πολλά pinmarks ενώ το Astra είναι σαφώς καλύτερο μοντέλο με καλύτερο tooling στα καλούπια του.
Φωτογραφίες με τα περιεχόμενα των κιτ
Alfa
special thanks στον Χρήστο που μου έστειλε φωτογραφίες από την δικιά του 155 μιας και εγώ ξέχασα να βγάλω την δική μου.
Και το Astra
Το ΣΚ έρχεται και το πρώτο update.
Καλημέρα σε όλους
Γιάνης
Μετά από καιρό αποχής από τον πάγκο μου όπου έκανα σποραδικά κάποια πράγματα σε μισοτελειωμένα μου μοντέλα βρήκα λίγο μαζεμένο χρόνο να ασχοληθώ ξανά με το αγαπημένο μου σπορ . Επειδή όμως το να βλέπω τα μισοτελειωμένα μου μοντέλα και να μην μπορώ να ασχοληθώ μαζί τους με κούρασε αρκετά τα έβαλα στην άκρη και έψαξα μια καινούργια "μοντελιστική" πρόκληση που θα με οδηγήσει με περισσότερη όρεξη ξανά σε αυτά που έχουν μείνει στην μέση.
Έτσι αρχικά αποφάσισα να ασχοληθώ με μια Alfa 155, μιας και τελευταία έχω πάθει το κατιτίς μου με την φίρμα αλλά την κατέληξα στην αγαπημένη πορτοκαλί jargemeister. Αλλά επειδή δεν είμαι φίλος του "πιο καλή η μοναξιά" αποφάσισα να φτιάξω παρέα και ένα Opel Astra, επίσης jargemeister, αμφότερα από τις χρυσές εποχές της ΤΑΜΙΥΑ και βέβαια (διαφορετικής εποχής) DTM. Τα συγκεκριμένα κιτ ήταν η παρέα μου σε ένα 10ημερο επαγγελματικό ταξίδι που έκανα στα τέλη του 2014 πρόσφατα και έχουν προχωρήσει λίγο από τότε.
Λίγα λόγια για τα αγωνιστικά
Τι να πρωτοπεί κανείς για το DTM και τα θηρία του? Έχει περάσει τα πάνω του και τα κάτω του αλλά μας έχει χαρίσει απίστευτες μάχες. Η Alfa Romeo αποφάσισε να κατέβει στο πρωτάθλημα και σάρωσε το σύμπαν με τα εργοστασιακά αυτοκίνητα. Την επόμενη χρονιά για να αντιμετωπίσει τον στρατό από Mercedes και BMW έδωσε το αμάξι και σε ιδιωτικές ομάδες. Από μία τέτοια είναι και το αμάξι που αναπαριστά το κιτ.
Μία ματιά σε αυτό το τρομερό άρθρο λύνει πολλές απορίες και γενικώς δίνει φοβερές πληροφορίες.
www.autoblog.gr/2015/02/05/alfa-romeo-155-v6-ti-part-1/
Το Astra δεν είχε τις ίδιες επιτυχίες με την 155 αλλά σίγουρα είναι απο τα ομορφότερα αυτοκινητα που περάσανε στο DTM (γενικώς τα Opel του DTM θα έλεγα οτι ήταν απίστευτα) με χαρακτηριστικό του γνώρισμα τις πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω.
Λίγα λόγια για τα κιτ
Τα δύο κιτ είναι κλασσικά ΤΑΜΙΥΑ στις πολύ καλές και παραγωγικές, για εμάς τους αυτοκινητάδες, εποχές της. Σωστή αποτύπωση, άψογη εφαρμογή, ύποπτες χαλκομανίες και όλα τα χαρακτηριστικά ΤΑΜΙΥΑ. Η Alfa δείχνει εύκολα την ηλικία της με τα πάρα πολλά pinmarks ενώ το Astra είναι σαφώς καλύτερο μοντέλο με καλύτερο tooling στα καλούπια του.
Φωτογραφίες με τα περιεχόμενα των κιτ
Alfa
special thanks στον Χρήστο που μου έστειλε φωτογραφίες από την δικιά του 155 μιας και εγώ ξέχασα να βγάλω την δική μου.
Και το Astra
Το ΣΚ έρχεται και το πρώτο update.
Καλημέρα σε όλους
Γιάνης