|
Post by gtziaf on Jul 25, 2014 20:06:03 GMT 2
Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα. Τηρώντας την παράδοση των τελευταίων χρόνων (για την κατασκευή μια ανοιχτής Ιταλίδας κάθε καλοκαίρι ) έβαλα στον πάγκο μου μια F430 Spider... Η Ferrari F430 παρήχθη μεταξύ του 2004 και του 2009. Έκανε ντεμπούτο το 2004 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ως ο διάδοχος της F360, ενώ η ανοιχτή έκδοση παρουσιάστηκε το 2005. Το όνομα της προέκυψε από την χωρητικότητα του V8 κινητήρα που παρήγαγε 490 άλογα στις 8.500 rpm. Αυτά ήταν ικανά να κινήσουν τα 1520 κιλά του κάμπριο αμαξώματος με 311χλμ/ώρα... Η F430 αποτέλεσε μια μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με την προκάτοχο της, με τεράστια, για τα δεδομένα της Ferrari πάντα, εμπορική επιτυχία, αλλά πέρασε στο περιθώριο όταν παρουσιάστηκε η εκπληκτική και ασύλληπτα ανώτερη F458 Italia... Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθεί το γνωστό κιτ της Fujimi στην 1/24. Οι οδηγίες : Όταν είχε αγοραστεί το κιτ -το πάλε ποτέ- , είχα προμηθευτεί το βελτιωτικό της Crazy Models (που νομίζω σταμάτησε να παράγει pe πια, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) : Στο κιτ θα γίνουν οι συνήθεις βελτιώσεις, αλλά όχι πολλά πράγματα και το εξωτερικό χρώμα θα είναι το μεταλλικό άσπρο της Tamiya (pearl white). Για το εσωτερικό είμαι ανάμεσα σε συνδυασμό μαύρων ή με κεραμιδί βασικό και μαύρο περιφερειακό, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Για βοηθήστε...
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Jul 25, 2014 21:51:51 GMT 2
Γιώργο αν και είμαι συντηρητικός στους χρωματικούς συνδυασμούς, θα μου άρεσε το κεραμιδί!! Για τις ζάντες τι σκέφτεσαι? Ένα σκούρο ανθρακί ή ένα μαύρο θα έλεγα.. καλή κατασκευή να έχεις
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 26, 2014 10:11:43 GMT 2
Χρηστάρα ευχαριστώ για τις ιδέες. Το κεραμιδί παίρνει προβάδισμα, αλλά να δούμε τι θα πουν και οι υπόλοιποι... Για τις ζάντες τι σκέφτεσαι? Ένα σκούρο ανθρακί ή ένα μαύρο θα έλεγα.. Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ. Κάτι μεταξύ μαύρου ή μαγνησίου, πάνω σε μαύρο υπόστρωμα για να σκουραίνει... Καλημέρα : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 26, 2014 20:14:20 GMT 2
Γιώργο πολύ ωραίο και καλοκαιρινό κιτ!
Άλλη μια κούκλα αναμένεται από τα χεράκια σου!
|
|
|
Post by alex78 on Jul 27, 2014 12:40:48 GMT 2
Όμορφη διαχρονική επιλογή Γιώργο, καλή αρχή. Μου αρέσει που θα δούμε και κάτι διαφορετικό απο ZP στο αμάξωμα, για το εσωτερικό θα επέλεγα και εγώ κεραμιδί (ίσως Hycote κεραμιδί αστάρι ως βάση και απο εκεί και πέρα στεγνά & wash για ανάδειξη κλπ..... ) τέλος για τις ζάντες δαγκωτό μαγνήσιο. Σε σχέση με το αντίστοιχο kit της Revell, ποιό κατα τη γνώμη σου κερδίζει στα σημεία....?
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 28, 2014 8:24:30 GMT 2
Αλέξηδες ευχαριστώ για την υποδοχή του θέματος. Ελπίζω να το διασκεδάσουμε μαζί, αν και δεν πρόκειται να κάνω τίποτα φοβερά πράγματα... Μου αρέσει που θα δούμε και κάτι διαφορετικό απο ZP στο αμάξωμα, για το εσωτερικό θα επέλεγα και εγώ κεραμιδί (ίσως Hycote κεραμιδί αστάρι ως βάση και απο εκεί και πέρα στεγνά & wash για ανάδειξη κλπ..... ) τέλος για τις ζάντες δαγκωτό μαγνήσιο Αλεξ, το κεραμιδί αστάρι δεν το έχω και όπως ξέρεις, αυτή την περιόδο δεν έχω πρόσβαση σε πολλά-πολλά υλικά. Οπότε θα ψάξω να βρω κάτι που να έχω πάρει μαζί μου. Θα την δοκιμάσω στο μέλλον την ιδέα σου πάντως Για τις ζάντες, αν γίνει με κεραμίδα εσωτερικό, θα γίνουν μαγνήσιο. Αλλιώς, μαύρες... Για το TS-45 ελπίζω να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μου. Όταν το βγάλω από το σπρέι, για να το ψεκάσω θα σας πω. Σε σχέση με το αντίστοιχο kit της Revell, ποιό κατα τη γνώμη σου κερδίζει στα σημεία....? Αλεξ θα επέλεγα fujimi κυρίως για το πιο σωστό σχήμα, το λεπτό πλαστικό και τις καλύτερες ζάντες. Γενικά, ιδίως τα παλιότερα Revell είναι λίγο χοντροκομμένα. Βέβαια, αν θέλεις κινητήρα, αναρτήσεις και εξάτμιση, το Revell είναι μονόδρομος. Απλά θέλει λίγο περισσότερη δουλειά. Πιθανά ο συνδυασμός τους, θα έδινε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, με αρκετή επιπλέον δουλειά, βέβαια... Γενικά η επιλογή έχει να κάνει με τα προσωπικά γούστα και την προθέσεις που υπάρχουν για την εκάστοτε κατασκευή. Στη δική μου περίπτωση που θέλω κάτι απλό και γρήγορο, το fujimi με καλύπτει καλύτερα... Καλημέρα : :
|
|
|
Post by alex78 on Jul 28, 2014 18:40:14 GMT 2
Σ'ευχαριστώ Γιώργο! : :
|
|
|
Post by nektarios on Jul 29, 2014 14:29:11 GMT 2
Φίλε Γιώργο, καλή αρχή κι από μένα! : :
|
|
|
Post by gtziaf on Jul 29, 2014 19:05:15 GMT 2
Σ'ευχαριστώ Γιώργο! Δεν κάνει τίποτα Άλεξ... Νεκ, thank you... : :
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 1, 2014 19:11:18 GMT 2
Επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο, ασχολήθηκα λίγο με την 430. Μετά τις δοκιμαστικές εφαρμογές, έγινε μια μελέτη του αμαξώματος για να δω που θα χρειαζόταν επεμβάσεις Αρχικά ανοιχτήκαν οι γρίλιες στο καπάκι του κινητήρα και στον πίσω προφυλακτήρα και τρίφτηκαν τα σημάδια από το καλουπάρισμα. Στη συνέχεια, με το σκρίμπερ ανά χείρας, διορθώθηκε ένα από τα σημαντικά λάθη του κιτ. Αυτό αφορά τον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος δίνεται ενσωματωμένος στο αμάξωμα, από τη fujimi. Ο διαχωρισμός έγινε με προσεκτικές και επαναλαμβανόμενες, χωρίς πίεση στο σκρίμπερ, κινήσεις. Ακολουθώντας την τεχνοτροπία που ακολουθώ σε όλα τα τελευταία μου μοντέλα, διαχώρισα και τα λάστιχα των παραθύρων, ώστε να δείχνουν πιο αληθοφανή (προφανώς στο πραγματικό είναι διαφορετικό κομμάτι με το αμάξωμα) και να με διευκολύνουν στο βάψιμο... Κάποια στοκαρίσματα ήταν επιβεβλημένα πριν περάσουμε στο βάψιμο... Αρχικά το σύνολο ασταρώθηκε, με γκρι χαμπρολάκι, τρίφτηκε και πλύθηκε σχολαστικά... Όπως είχα πει, ο στόχος ήταν να βαφτεί το αμάξωμα με το TS-45 (pearl white) της Tamiya. Βγάζοντας το από το σπρέι ανακάλυψα ότι το συγκεκριμένο δε είναι χρώμα, αλλά ουσιαστικά ένα πολύ αραιωμένο χρώμα με κόκκους. Διάβασα και το κάπου το TS26 στο καπάκι, μεταξύ διαφόρων γιαπωνέζικων και λέω... ' Τζιαφά πάρτο αλλιώς...' Για καλή μου τύχη είχα φέρει ένα μπουκαλάκι με άσπρο TS26, που το είχα βγάλει από το σπρέι κάνα δύο χρόνια πριν και το ψέκασα... Στη συνέχεια έβαλα το TS-45 και ψέκασα δύο mist χέρια. Δεν ξέρω κατά πόσο φαίνεται στις φώτο, αλλά το άσπρο απέκτησε την απόχρωση του πάγου, με πολύ φίνους μεταλλικούς (περλέ) κόκκους, πολύ κοντά στο fuji white της Ferrari... Πως σας φαίνεται; Φαντάζομαι ότι θα αναδειχτεί περισσότερο με το βερνίκι που θα ακολουθήσει, αλλά αυτό θα το ανακαλύψουμε σύντομα. Καλό ΣΚ σε όλους : :
|
|
|
Post by alex78 on Aug 1, 2014 19:42:44 GMT 2
Ο διαχωρισμός και η αφαίρεση του πλαστικού πολύ ωραίος. Το ''πάντρεμα'' των δύο λευκών με ικανοποίησε πολύ, ρίξε και το βερνίκι σου να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Το θέμα με το Ts-45 πιστεύεις προέκυψε λόγω παρτίδας/αποθήκευσης ή σου έχει ξανασυμβεί??
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 1, 2014 21:07:45 GMT 2
Ευχαριστώ Άλεξ... Το θέμα με το Ts-45 πιστεύεις προέκυψε λόγω παρτίδας/αποθήκευσης ή σου έχει ξανασυμβεί?? Κανένα θέμα με το Ts-45, Άλεξ. Μια χαρά ήταν. Εγώ δεν ήξερα ότι δεν είναι χρώμα και πρέπει οπωσδήποτε να ψεκάσεις πάνω στο TS-26, για να δημιουργηθεί το εφέ. Το λέει και η Tamiya στις οδηγίες της, στα γιαπωνέζικα... πάνω στο σπρέι... Όταν το είδα, ανέτρεξα στο ιντερνέτ και κατάλαβα τι παίζει. Όποτε όλα καλά : :
|
|
|
Post by alex78 on Aug 1, 2014 22:24:01 GMT 2
Φίλε τώρα το κατάλαβα.... Νόμιζα ότι με δική σου πρωτοβουλία ψέκασες μ'αυτο τον τρόπο, δεν ήξερα οτι το ''26'' λειτουργεί ως εφέ για το ''45''. Καλή συνέχεια.
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 2, 2014 10:02:36 GMT 2
δεν ήξερα οτι το ''26'' λειτουργεί ως εφέ για το ''45''. Ούτε εγώ το ήξερα Άλεξ και για αυτό το ανέφερα, μήπως χρησιμεύσει και σε κάποιον άλλον. Ο Ανδρέας μου είπε ότι το είχε βγάλει η tamiya για το LFA. Αλλά ταιριάζει πολύ και στο αντίστοιχό της Ferrari, όπως έγραψα παραπάνω. Από Δευτέρα θα βερνικώσω και θα δούμε...
|
|
|
Post by gtziaf on Aug 5, 2014 18:30:34 GMT 2
Μιας και το είχα απορία τι θα γίνει με το χρώμα, μετά το βερνίκωμα ψέκασα μερικά χέρια 513. Όπως θυμάστε από πέρσι, το καλοκαίρι δεν χρησιμοποιώ 2Κ για να μην επιβαρύνω τη σύζυγό με τις αναθυμιάσεις. Σε κανονικό φωτισμό το χρώμα φαίνεται ένα κανονικό άσπρο. Σε τεχνητό φως οι κόκκοι της πέρλας αναδεικνύονται καλύτερα, ενώ ανάλογα με τον τρόπο φωτισμού, το χρώμα μεταβάλει την απόχρωση του σε κάτι μεταξύ racing white και κρεμ. Δεν είμαι φαν των χρωμάτων που αλλάζουν αποχρώσεις αλλά ο κόκκος είναι εντός κλίμακας οπότε ΟΚ... Για να πάρετε μια καλύτερη ιδέα έβγαλα, μετά από αρκετές προσπάθειες, κάποιες κοντινές φώτο. Στην πρώτη είναι στο φως της μέρας, ενώ η δεύτερη και η τρίτη κάτω από λάμπα. Πως σας φαίνεται; Θα ακολουθήσει γυάλισμα και κόλλημα σητών, τζαμιών, φώτων πριν περάσουμε στα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό. Χαιρετισμούς σε όλους : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Aug 5, 2014 18:39:46 GMT 2
Φίλε μουρλια η πέρλα! Για μένα έκατσε πολύ ωραία και το βερνίκι την ανέδειξε κατά πολύ! Καλή συνέχεια : :
|
|