Toyota Supra RZ Single Turbo 2JZ-GTE (Tamiya 1/24)
Mar 9, 2014 18:08:26 GMT 2
Post by geogian on Mar 9, 2014 18:08:26 GMT 2
Καλησπέρα ξανά λοιπόν με Ιάπωνα και πάλι.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν πάλι ξεκινάμε σαν βάση με Twin Turbo αλλά......
Η δύναμη είναι χρήσιμη.. οπότε ακολουθούμε την πλέον κλασσική λύση..
Εχουμε ένα κινητήρα που ατμοσφαιρικά αποδίδει... 220 ίππους.. βάζουμε και 2 τουρμπίνες και αποδίδει με πολύ μικρή πίεση 330 (Τότε για την Ιαπωνία το 1994-95 ήταν και το οριακό χρονικό περιθώριο καθώς λίγο αργότερα η μέγιστη ισχύς δεν μπορούσε να ξεπερνα τους 280 ιππους..)
2JZ-GTE λοιπόν ο κινητήρας μας.. και έχουμε και λέμε..
Πάλι μετρατροπή σε μονοτούρμπινο.. αυτή την φορά δεν την έφτιαξα την πολλαπλή αλλά την είχα έτοιμη και προχώρησα στην τοποθέτηση της πανω στον κινητήρα.
Χωρίς ιδιαίτερες χρονοτριβές προσαρμοστηκε πάνω η εισαγωγή επίσης ρητίνη και γρήγορα γρήγορα βάψιμο με Gunze Η12 ο κορμός του κινητήρα Η28 το καπάκι των εκκεντροφόρων και το κάλλυμα των πολ/στων με Citadel Leadblecher.
Επίσης περάστηκαν οι καλωδιώσεις για τα μπέκ του κινητήρα και η ντίζα του γκαζιού πάνω στην πεταλούδα απο λεπτό σύρμα απο τηλεφωνικό καλώδιο και κάτι σωληνάκια αναθυμιάσεων του κινητήρα (Τα βασικά γιατί θα περαστούν και άλλα)
Το αποτέλεσμα του κινητήρα.
Το κιβώτιο βάφτηκε με ανάμιξη του Η8 και του Η28 για να δείξει λίγο πιο σκούρο.
Σε συνέχεια επειδή ο χώρος του κινητήρα της ΤΑΜΙΥΑ είναι απλά τρομερός!!! έπρεπε να μπεί το μοτέρ πάνω στο σασί για να δώ ακριβώς τι χώρος μένει και πώς θα πρέπει να περάσουν οι σωληνώσεις...
Για να συμβεί αυτό καταρχήν κόπηκε η ποδιά του πατώματος
και κρατήθηκε η γέφυρα που μπήκε πάνω στο σασί.
Αρχικά η ποδιά..
Και μετά το κόψιμο
Κρατήθηκε μόνο το χιαστί κομάτι που περιέχει και τα ψαλίδια.
Μπήκε και το εργοστασιακό ψυγείο του οχήματος και μπροστά απο αυτό θα μπήκε το Intercooler και το όχημα στον χώρο του κινητήρα είναι κάπως έτσι.
Και με το καπάκι τοποθετήμένο η όψη του θα είναι η παρακάτω..
Το μικρό ψυγειάκι που παρατηρείτε στο εμπρός δεξιό μέρος του οχήματος είναι το κανονικό inetrcooler της Supra και βρίσκεται κανονικά εκεί επειδή δεν ήθελα να το κόψω το κάλυψα στην πίσω πλευρά με Φ/Π και θα μετατραπεί σε ψυγείο λαδιού
(Θα κάνω σωληνώσεις που θα οδηγούν σε εκείνο το σημείο.)
Το δυσκολότερο σημείο ήταν να καταφέρω να περάσω την σωλήνωση προς την τουρμπινα απο το Intercooler εκεί όπου χρησιμοποιήκαν μήκη σωλήνα 5/32'' και σας δείχνω μια φωτογραφία απο τις αποτυχίες!! ;D ;D
Σχόλια και λοιπά ζαρζαβατικά ευπρόσδεκτα!!
Ευχαριστώ για την υπομονή σας!!!
Γιώργος Γιαννόπουλος.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν πάλι ξεκινάμε σαν βάση με Twin Turbo αλλά......
Η δύναμη είναι χρήσιμη.. οπότε ακολουθούμε την πλέον κλασσική λύση..
Εχουμε ένα κινητήρα που ατμοσφαιρικά αποδίδει... 220 ίππους.. βάζουμε και 2 τουρμπίνες και αποδίδει με πολύ μικρή πίεση 330 (Τότε για την Ιαπωνία το 1994-95 ήταν και το οριακό χρονικό περιθώριο καθώς λίγο αργότερα η μέγιστη ισχύς δεν μπορούσε να ξεπερνα τους 280 ιππους..)
2JZ-GTE λοιπόν ο κινητήρας μας.. και έχουμε και λέμε..
Πάλι μετρατροπή σε μονοτούρμπινο.. αυτή την φορά δεν την έφτιαξα την πολλαπλή αλλά την είχα έτοιμη και προχώρησα στην τοποθέτηση της πανω στον κινητήρα.
Χωρίς ιδιαίτερες χρονοτριβές προσαρμοστηκε πάνω η εισαγωγή επίσης ρητίνη και γρήγορα γρήγορα βάψιμο με Gunze Η12 ο κορμός του κινητήρα Η28 το καπάκι των εκκεντροφόρων και το κάλλυμα των πολ/στων με Citadel Leadblecher.
Επίσης περάστηκαν οι καλωδιώσεις για τα μπέκ του κινητήρα και η ντίζα του γκαζιού πάνω στην πεταλούδα απο λεπτό σύρμα απο τηλεφωνικό καλώδιο και κάτι σωληνάκια αναθυμιάσεων του κινητήρα (Τα βασικά γιατί θα περαστούν και άλλα)
Το αποτέλεσμα του κινητήρα.
Το κιβώτιο βάφτηκε με ανάμιξη του Η8 και του Η28 για να δείξει λίγο πιο σκούρο.
Σε συνέχεια επειδή ο χώρος του κινητήρα της ΤΑΜΙΥΑ είναι απλά τρομερός!!! έπρεπε να μπεί το μοτέρ πάνω στο σασί για να δώ ακριβώς τι χώρος μένει και πώς θα πρέπει να περάσουν οι σωληνώσεις...
Για να συμβεί αυτό καταρχήν κόπηκε η ποδιά του πατώματος
και κρατήθηκε η γέφυρα που μπήκε πάνω στο σασί.
Αρχικά η ποδιά..
Και μετά το κόψιμο
Κρατήθηκε μόνο το χιαστί κομάτι που περιέχει και τα ψαλίδια.
Μπήκε και το εργοστασιακό ψυγείο του οχήματος και μπροστά απο αυτό θα μπήκε το Intercooler και το όχημα στον χώρο του κινητήρα είναι κάπως έτσι.
Και με το καπάκι τοποθετήμένο η όψη του θα είναι η παρακάτω..
Το μικρό ψυγειάκι που παρατηρείτε στο εμπρός δεξιό μέρος του οχήματος είναι το κανονικό inetrcooler της Supra και βρίσκεται κανονικά εκεί επειδή δεν ήθελα να το κόψω το κάλυψα στην πίσω πλευρά με Φ/Π και θα μετατραπεί σε ψυγείο λαδιού
(Θα κάνω σωληνώσεις που θα οδηγούν σε εκείνο το σημείο.)
Το δυσκολότερο σημείο ήταν να καταφέρω να περάσω την σωλήνωση προς την τουρμπινα απο το Intercooler εκεί όπου χρησιμοποιήκαν μήκη σωλήνα 5/32'' και σας δείχνω μια φωτογραφία απο τις αποτυχίες!! ;D ;D
Σχόλια και λοιπά ζαρζαβατικά ευπρόσδεκτα!!
Ευχαριστώ για την υπομονή σας!!!
Γιώργος Γιαννόπουλος.