Group Build Synopsis - Υπεύθυνοι του Group Build: AlexAmarandos, Chris_SD, Alex78 - Κλίμακες : 1/43, 1/32, 1/24, 1/20, 1/16, 1/12 - Οχήματα: Αυτοκίνητα, μηχανές, τράκτορες, κλπ - Συμμετοχή kit : Ημιέτοιμα, μισοτελειωμένα λαμβάνουν μέρος αρκεί αυτή τη στιγμή να είναι τουλάχιστον άβαφα ή απλά ασταρωμένα. - Χρονική περίοδος θεματολογίας : 1963 - 2013 - Κατασκευαστική διάρκεια : 24/6/2013 - 31/12/2013
Εδώ βάζουμε γενικά σχόλια για το Group Build, θέματα, φώτο για έμπνευση, κιτ κατάλληλα και τη συμμετοχή μας.
Την καλλιτεχνική επιμέλεια των μπάνερ του GB, ανέλαβε ο Χρήστος (Chris_SD)...
Post by Chris Fragkoulis on Jun 6, 2013 15:00:07 GMT 2
Το 1963 ο μεγιστάνας Ferruccio Lamborghini ίδρυσε την Automobili Ferruccio Lamborghini SpA με στόχο την παραγωγή εκλεπτυσμένων αυτοκινήτων τουρισμού για να ανταγωνιστεί κάποιες από τις καθιερωμένες στο χώρο μάρκες, όπως την Ferrari. Τα πρώτα μοντέλα της εταιρείας κυκλοφόρησαν στα μέσα της δεκαετίας του 1960 και ήταν γνωστή για τη φινέτσα, τη δύναμη και την άνεση τους. Η Lamborghini κέρδισε ευρεία αναγνώριση το 1966 με την κατασκευή της Miura sport coupé, η οποία διέθετε τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς, συμφώνα με τα standards που διέθεταν τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της τότε εποχής.
Η εταιρία αναπτύχθηκε ραγδαία στην πρώτη δεκαετία ύπαρξης της. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές όταν οι πωλήσεις υποχώρησαν στον απόηχο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 1973 αλλά και της πετρελαϊκής κρίσης επίσης το 1973. Η Κυριότητα της επιχείρησης άλλαξε τρεις φορές μετά το 1973, συμπεριλαμβανομένης μιας πτώχευσης το 1978, μέχρι να έρθει στα χέρια της Chrysler Corporation το 1987. Ανίκανη να λειτουργήσει επικερδώς την εταιρία, η Chrysler πούλησε την Lamborghini το 1994 σε έναν Μαλαισιανό επενδυτικό όμιλο (Mycom Setdco) και στην Ινδονησιακή ομάδα V'Power Corporation . Η έλλειψη επιτυχίας συνεχίστηκε τη δεκαετία του 1990, μέχρι το δυδιμο Mycom Setdco και V'Power να πουλήσουν την Lamborghini στη θυγατρική AUDI AG της Volkswagen Group στις 27 Ιουλίου 1998. Η κυριότητα της Audi σηματοδότησε την έναρξη μιας περιόδου σταθερότητας και αύξησης της παραγωγικότητας για την Lamborghini. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά δέκα φορές κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000 και κορυφώθηκε με πωλήσεις ρεκόρ το 2007 και το 2008. Η παγκόσμια οικονομική κρίση στα τέλη της δεκαετίας του 2000 επηρεάστηκε αρνητικά όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων πολυτελείας σε όλο τον κόσμο, προκαλώντας μείωση στις πιλήσεις έως και 50%.
Για τους φανατικούς της F1, το gb περιλαμβάνει και τις προσπάθειες της διάσημης ιταλικής εταιρίας στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Έχουμε και λέμε λοιπόν... Μετά την εξαγορά της εταιρίας από την Cryshler, το 1987, οι Αμερικανοί προσέλαβαν τον αρχιτέκτονα των επιτυχιών της Ferrari (τη δεκαετία του '70), Mauro Forghieri, με σκοπό την κατασκευή ενός κινητήρας F1. Η πρώτη ομάδα που προμηθευτικέ τους Ιταλικούς V12 κινητήρες, ήταν η Larrousse (1989-1990 & 1992-1993). 1989 -
1990 -
1992 Larrousse LH92 -
1993 Larrousse LH93 -
Σε κιτ, κυκλοφόρησε από της Hasegawa (συγκεκριμένα η Lc90 του 1990) στην 1/24. Είναι καταργημένο, αλλά μπορεί να βρεθεί με λίγο ψάξιμο.
To 1990 η lamborghini, προμήθευσε κινητήρες στη Lotus 102. 1990 -
Το 1991 σειρά είχε η Ligier (JS35) και η Modena (Lambo 291) 1991 Ligier- 1991 Modena -
Η περιπέτεια συνεχίστηκε το 1992 με τη Minardi (M191b). 1992-
Και η έκπληξη για όσους άντεξαν μέχρι εδώ ... Στο τέλος του 1993 η Mclaren έμεινε χωρίς κινητήρες και αναζητούσε κινητήρια δύναμη. Έτσι τοποθέτησαν τον ιταλικό V12 στην Mp4/8. Μάλιστα μετά τον Hakinnen, τον κινητήρα δοκίμασε και ο μέγας Ayrton, που εντυπωσιάστηκε από τη δύναμη του. Τελικά, η Mclaren επέλεξε τους Peugeot και το πρόγραμμα της F1, τερματίστηκε.
Η ΜP4/8 κυκλοφορεί από την tamiya στην 1/20...
Τα περισσότερα από τα παραπάνω κυκλοφορούν σε μοντέλα ρητίνης στην 1/20 και 1/43.
Η ιστορία της Lamborghini συμπληρώνει φέτος μισό αιώνα ζωής, η βιβλιογραφία της όμως είναι κυριολεκτικά αμέτρητη, σας παραθέτω λοιπόν ενδεικτικά ορισμένα links του είδους:
Alex, πραγματικά φοβερή δουλειά... Τιμάς το ρόλο του υπευθύνου gb, στο έπακρο και μαζί με τα άλλα παιδιά μας έχετε ανοίξει πραγματικά την όρεξη, στο πιο οργανωμένο gb, μέχρι στιγμής, του φόρουμ μας. Μένει να σας τιμήσουμε και εμείς με τις συμμετοχές μας.
Έτσι παρουσιάζω τη δική μου συμμετοχή, που δεν είναι άλλη από τη κλασσική Miura, της Hasegawa, στην 1/24.
Αν, προλάβω και κυρίως αν βρεθούν χρήματα (από την πώληση κανα κιτ ), θα προσπαθήσω και μια αγωνιστική Gallardo GT3, με το transkit της Scaleproduction...
Many drivers became champions, only a few became LEGEND
Alex, πραγματικά φοβερή δουλειά... Τιμάς το ρόλο του υπευθύνου gb, στο έπακρο και μαζί με τα άλλα παιδιά μας έχετε ανοίξει πραγματικά την όρεξη, στο πιο οργανωμένο gb, μέχρι στιγμής, του φόρουμ μας. Μένει να σας τιμήσουμε και εμείς με τις συμμετοχές μας.
Σ'ευχαριστούμε πολύ Γιώργο για τα τόσο κολακευτικά σου σχόλια!! ::
Μετά την ολοκλήρωση του εβδομαδιαίου μας Le Mans 24H 2013 Week Build που πλέον αποτελεί θεσμό και αναπόσπαστο κομμάτι για το ScW, απο χθές κιόλας εισήλθαμε και τυπικά στη Lamborghini 50th Anniversary εποχή. Ιστορικο όνομα με πλήθος κορυφαίων επιδόσεων αυτοκίνητα, αλλά νομίζω περαιτέρω συστάσεις δεν χρειάζονται. Μοντελιστικά καλύπτει ένα τεράστιο φάσμα επιλογών για όλα τα γούστα και σχεδόν σε όλες τις κλίμακες, όρεξη να έχουμε να φτιάχνουμε....
Με τη σειρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τον Γιώργο (gtziaf) για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και δεσμεύομαι την μέγιστη προσφορά στην οργάνωση αυτού του GB, μαζί βέβαια με τον Αλέξανδρο και τον Χρήστο. Ήδη όπως θα παρατηρήσατε παραπάνω έχουν γίνει κάποιες πρώτες εργασίες αλλά υπολλείπονται ακόμη αρκετά πράγματα που θα γίνουν εν καιρώ...
Σας καλοσωρίζουμε λοιπόν σ'αυτή τη μοντελιστική γιορτή του forum μας διάρκειας 3,5 μήνών περίπου και περιμένουμε τις συμμετοχές αλλά και τα σχόλια σας. Εννοείται πως κάθε πρόταση/υπόδειξη/παρατήρηση με σκοπό την βελτίωση αυτής της προσπάθειας ευπρόσδεκτη!
Καλή αρχή να έχουμε παίδες και καλή επιτυχία σε όλους... Άντε, να ξεκινήσουμε να ανεβάζουμε τα μοντέλα μας σιγά-σιγά Αλεξ, η εμπιστοσύνη εννοείτε και η δουλειά σου με έχει δικαιώσει στο 150%... :respect: