Honda Jazz Tamiya 1/24
Dec 30, 2011 20:56:34 GMT 2
Post by nektarios on Dec 30, 2011 20:56:34 GMT 2
Φίλοι συνχομπίστες, Χαίρετε!
Σήμερα «ανεβάζω» το πιο αγαπημένο μου μοντέλο αυτοκινήτου: το Honda Jazz!
To Jazz έχει για μένα ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία, καθώς είναι το πρώτο (αλλά και το δεύτερο!!!) αυτοκίνητο που απέκτησα στην 1:1. Επιπλέον είναι και το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου που συναρμολόγησα, το 2005.
Το μοντέλο γενικά δεν παρουσιάζει δυσκολίες στην κατασκευή του, εκτός και αν κάποιος θέλει να επιτύχει επακριβώς τις αποχρώσεις του εσωτερικού του, οπότε θα παιδευτεί αρκετά με αναμείξεις χρωμάτων, όπως έπαθα και εγώ…
Φωτογραφίες του ολοκληρωμένου μοντέλου:
Το μοντέλο συμμετείχε στην έκθεση του «Πήγασου» το 2005, όπου απέσπασε ασημένιο μετάλλιο, την ανώτερη διάκριση που είχα πετύχει μέχρι τότε (αλλά και μέχρι πριν από λίγες μέρες…).
Η παρούσα ανάρτηση αφιερώνεται εξαιρετικά στον Θάνο!
Παρακαλώ να είστε επιεικείς, καθώς ήταν το πρώτο μου μοντέλο αυτοκινήτου. Άλλωστε η απειρία είναι καταφανής, πρωτίστως στους προφυλακτήρες…
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Εταιρία κατασκευής : Tamiya. (Κωδικός: 24251).
Κλίμακα : 1:24.
Διαστάσεις :
Μήκος : 15,7 εκατοστά.
Πλάτος : 7,3 εκατοστά χωρίς καθρέπτες, 8,1 εκατοστά με καθρέπτες.
Ύψος : 6,5 εκατοστά (χωρίς την κεραία).
Στοιχεία αγοράς :
Έτος : 2005.
Τιμή : 27,50 €.
Στοιχεία ολοκλήρωσης :
Έτος : Οκτώβριος 2005.
Σειρά : 40. [Το 40ο μοντέλο κατά σειρά ολοκλήρωσης και το 1ο αυτοκίνητο].
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις / Μετασκευές :
- Βάψιμο του μοντέλου με το μεταλλικό χρώμα του πραγματικού αυτοκινήτου
(Κωδικός Β 506 Μ).
- Μετατροπή από έκδοση με αυτόματο σε έκδοση με μηχανικό κιβώτιο
ταχυτήτων (προσθήκη τρίτου πεντάλ και τροποποίηση λεβιέ ταχυτήτων).
- Προσθήκη «υφασμάτινης εταζέρας» πίσω από τα πίσω καθίσματα.
- Προσθήκη metal stickers («Η» και λογότυπο «Jazz»).
- Προσθήκη δυο μαύρων γραμμών κατά μήκος της οροφής, από αυτοκόλλητες λωρίδες του εμπορίου (lettraset).
- Ιδιαιτερότητα μοντέλου: Αν και κιτ της Tamiya, και μάλιστα πρόσφατο, δεν διαθέτει λειτουργικό σύστημα διεύθυνσης (οι τροχοί δεν στρίβουν).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Ονομασία Οχήματος : Jazz 1,4 LS. (Σε ορισμένες χώρες ονομάζεται Fit).
Εταιρία κατασκευής : Honda Motor Co Ltd, Japan.
Κινητήρας : 4κύλινδρος, 8βάλβιδος, με 2 μπουζί ανά κύλινδρο, iDSI (intelligent Dual & Sequential Ignition, δηλαδή ευφυούς διπλής & διαδοχικής ανάφλεξης).
Κυβισμός : 1.339 c.c.
Ιπποδύναμη : 83 hp / 5.700 rpm.
Ροπή : 119 kN / 2.800 rpm.
0 – 100 χλμ / ώρα : 12,9 sec.
Τελική ταχύτητα : 170 km / h. (εργοστασιακή τιμή. Στην πράξη, λίγο περισσότερα… )
Έτος πρώτης κυκλοφορίας : 2000.
Διαστάσεις :
Μήκος : 3,83 μέτρα.
Πλάτος : 1,67 μέτρα. (1,88 με τους καθρέπτες).
Ύψος : 1,52 μέτρα.
Διακρίσεις :
- Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2000-2001 στην Ιαπωνία.
- Το αυτοκίνητο - ασχέτως κατηγορίας - με τις περισσότερες πωλήσεις στην
Ιστορία της Ιαπωνίας.
- Η μικρότερη κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος 5,7 lt / 100 km) και οι
μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι (380 lt) της κατηγορίας του.
Σήμερα «ανεβάζω» το πιο αγαπημένο μου μοντέλο αυτοκινήτου: το Honda Jazz!
To Jazz έχει για μένα ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία, καθώς είναι το πρώτο (αλλά και το δεύτερο!!!) αυτοκίνητο που απέκτησα στην 1:1. Επιπλέον είναι και το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου που συναρμολόγησα, το 2005.
Το μοντέλο γενικά δεν παρουσιάζει δυσκολίες στην κατασκευή του, εκτός και αν κάποιος θέλει να επιτύχει επακριβώς τις αποχρώσεις του εσωτερικού του, οπότε θα παιδευτεί αρκετά με αναμείξεις χρωμάτων, όπως έπαθα και εγώ…
Φωτογραφίες του ολοκληρωμένου μοντέλου:
Το μοντέλο συμμετείχε στην έκθεση του «Πήγασου» το 2005, όπου απέσπασε ασημένιο μετάλλιο, την ανώτερη διάκριση που είχα πετύχει μέχρι τότε (αλλά και μέχρι πριν από λίγες μέρες…).
Η παρούσα ανάρτηση αφιερώνεται εξαιρετικά στον Θάνο!
Παρακαλώ να είστε επιεικείς, καθώς ήταν το πρώτο μου μοντέλο αυτοκινήτου. Άλλωστε η απειρία είναι καταφανής, πρωτίστως στους προφυλακτήρες…
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Εταιρία κατασκευής : Tamiya. (Κωδικός: 24251).
Κλίμακα : 1:24.
Διαστάσεις :
Μήκος : 15,7 εκατοστά.
Πλάτος : 7,3 εκατοστά χωρίς καθρέπτες, 8,1 εκατοστά με καθρέπτες.
Ύψος : 6,5 εκατοστά (χωρίς την κεραία).
Στοιχεία αγοράς :
Έτος : 2005.
Τιμή : 27,50 €.
Στοιχεία ολοκλήρωσης :
Έτος : Οκτώβριος 2005.
Σειρά : 40. [Το 40ο μοντέλο κατά σειρά ολοκλήρωσης και το 1ο αυτοκίνητο].
Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις / Μετασκευές :
- Βάψιμο του μοντέλου με το μεταλλικό χρώμα του πραγματικού αυτοκινήτου
(Κωδικός Β 506 Μ).
- Μετατροπή από έκδοση με αυτόματο σε έκδοση με μηχανικό κιβώτιο
ταχυτήτων (προσθήκη τρίτου πεντάλ και τροποποίηση λεβιέ ταχυτήτων).
- Προσθήκη «υφασμάτινης εταζέρας» πίσω από τα πίσω καθίσματα.
- Προσθήκη metal stickers («Η» και λογότυπο «Jazz»).
- Προσθήκη δυο μαύρων γραμμών κατά μήκος της οροφής, από αυτοκόλλητες λωρίδες του εμπορίου (lettraset).
- Ιδιαιτερότητα μοντέλου: Αν και κιτ της Tamiya, και μάλιστα πρόσφατο, δεν διαθέτει λειτουργικό σύστημα διεύθυνσης (οι τροχοί δεν στρίβουν).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Ονομασία Οχήματος : Jazz 1,4 LS. (Σε ορισμένες χώρες ονομάζεται Fit).
Εταιρία κατασκευής : Honda Motor Co Ltd, Japan.
Κινητήρας : 4κύλινδρος, 8βάλβιδος, με 2 μπουζί ανά κύλινδρο, iDSI (intelligent Dual & Sequential Ignition, δηλαδή ευφυούς διπλής & διαδοχικής ανάφλεξης).
Κυβισμός : 1.339 c.c.
Ιπποδύναμη : 83 hp / 5.700 rpm.
Ροπή : 119 kN / 2.800 rpm.
0 – 100 χλμ / ώρα : 12,9 sec.
Τελική ταχύτητα : 170 km / h. (εργοστασιακή τιμή. Στην πράξη, λίγο περισσότερα… )
Έτος πρώτης κυκλοφορίας : 2000.
Διαστάσεις :
Μήκος : 3,83 μέτρα.
Πλάτος : 1,67 μέτρα. (1,88 με τους καθρέπτες).
Ύψος : 1,52 μέτρα.
Διακρίσεις :
- Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2000-2001 στην Ιαπωνία.
- Το αυτοκίνητο - ασχέτως κατηγορίας - με τις περισσότερες πωλήσεις στην
Ιστορία της Ιαπωνίας.
- Η μικρότερη κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος 5,7 lt / 100 km) και οι
μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι (380 lt) της κατηγορίας του.