Ferrari 250GT SWB Berlinetta, 1:24
Feb 2, 2022 13:48:02 GMT 2
Post by Φάνης on Feb 2, 2022 13:48:02 GMT 2
Λίγα λόγια για το αυτοκίνητο:
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα GT αγωνιστικά της εποχής του, η 250 GT SWB (short wheelbase) Berlinetta χρησιμοποίησε κοντό μεταξόνιο (2.400 mm (94,5 in)) για καλύτερο χειρισμό, αφού η Ferrari δυσκολευόταν να κερδίσει σε μεγάλους αγώνες. Κατασκευάστηκαν 176 από αυτές, με αμάξωμα τόσο από αλουμίνιο (η επονομαζόμενη «Competizione») όσο και από ατσάλι, και χρησιμοποιήθηκαν τόσο ως αγωνιστικά όσο και ως αυτοκίνητα δρόμου (ακολουθώντας το motto του Enzo, «Win on Sunday Sell on Monday»). Παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1959 και γρήγορα άρχισε να πωλείται και να λαμβάνει μέρος σε αγώνες.
Σχεδιάστηκε από τους Giotto Bizzarrini, Carlo Chiti και τον νεαρό Mauro Forghieri, την ίδια ομάδα δηλαδή που αργότερα σχεδίασε την 250 GTO. Ο συνδυασμός του χαμηλού βάρους της, η ισχύς του κινητήρα της (κυμαινόταν από 240 PS (177 kW, 237 hp) έως 280 PS (206 kW, 276 hp)) και η καλά ταξινομημένη ανάρτηση της, την έκαναν ανταγωνιστική. Η 250 GT SWB Berlinetta κέρδισε για την Ferrari την κατηγορία GT του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών του 1961. Κέρδισε επίσης το Tour de France Automobile 3 συνεχόμενες χρονιές (1960, 1961 και 1962) πριν προετοιμάσει το έδαφος για τις GTO.
Το 2004, η Sports Car International κατέταξε την 250 GT SWB Berlinetta στην έβδομη θέση στη λίστα με τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960 και η Motor Trend Classic την τοποθέτησε στην πέμπτη θέση στη λίστα με τις δέκα «Μεγαλύτερες Ferrari όλων των εποχών».
Λίγα λόγια για το κιτ:
Το κιτ της Italeri κυκλοφόρησε την δεκαετία του 2000 (?, το scalemates δεν δίνει ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας της) και θεωρείται καλύτερο των προγενέστερων κιτ των ESCI και Gunze, τόσο σε ποιότητα όσο και σε πιστότητα. Το κιτ το απέκτησα μέσω Άλεξ, μέσα από μια mega-list πωλήσεων που ανέβασε κάποιος στο Facebook, το καλοκαίρι του 2020. Ελέχθηκαν όλα τα περιεχόμενα από τον Άλεξ (αφού το κουτί ήταν ανοικτό και τα πλαίσια δεν ήταν στα σακουλάκια τους), μου έστειλε φωτό (καποιες από αυτές δίνονται παρακάτω) και αφού όλα ήταν μια χαρά, το παρέλαβα μετά από λίγο καιρό (ευχαριστώ και πάλι φίλε!).
Θα κατασκευαστεί OOB (αφού δεν υπάρχει κάποιο βελτιωτικό ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω), εκτός από τις συνηθισμένες προσθήκες στο εσωτερικό και κάποια καλωδίωση στον κινητήρα - λογικά πρέπει να ταιριάζουν και τα Borrani ζαντολάστιχα τις Fujimi!
Όπως προανέφερα, η κατασκευή θα ξεκινήσει (ουσιαστικά) προς το τέλος του μήνα - ο καθαρισμός και η προετοιμασία των κομματιών θα ξεκινήσει (λογικά) την άλλη εβδομάδα. Χρώματα για το αμάξωμα και για το εσωτερικό δεν έχω αποφασίσει ακόμη - δεν έχω ελέγξει τι έχω σε στοκ, αλλά όμως έχω κάποιες σκέψεις …
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα GT αγωνιστικά της εποχής του, η 250 GT SWB (short wheelbase) Berlinetta χρησιμοποίησε κοντό μεταξόνιο (2.400 mm (94,5 in)) για καλύτερο χειρισμό, αφού η Ferrari δυσκολευόταν να κερδίσει σε μεγάλους αγώνες. Κατασκευάστηκαν 176 από αυτές, με αμάξωμα τόσο από αλουμίνιο (η επονομαζόμενη «Competizione») όσο και από ατσάλι, και χρησιμοποιήθηκαν τόσο ως αγωνιστικά όσο και ως αυτοκίνητα δρόμου (ακολουθώντας το motto του Enzo, «Win on Sunday Sell on Monday»). Παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1959 και γρήγορα άρχισε να πωλείται και να λαμβάνει μέρος σε αγώνες.
Σχεδιάστηκε από τους Giotto Bizzarrini, Carlo Chiti και τον νεαρό Mauro Forghieri, την ίδια ομάδα δηλαδή που αργότερα σχεδίασε την 250 GTO. Ο συνδυασμός του χαμηλού βάρους της, η ισχύς του κινητήρα της (κυμαινόταν από 240 PS (177 kW, 237 hp) έως 280 PS (206 kW, 276 hp)) και η καλά ταξινομημένη ανάρτηση της, την έκαναν ανταγωνιστική. Η 250 GT SWB Berlinetta κέρδισε για την Ferrari την κατηγορία GT του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών του 1961. Κέρδισε επίσης το Tour de France Automobile 3 συνεχόμενες χρονιές (1960, 1961 και 1962) πριν προετοιμάσει το έδαφος για τις GTO.
Το 2004, η Sports Car International κατέταξε την 250 GT SWB Berlinetta στην έβδομη θέση στη λίστα με τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960 και η Motor Trend Classic την τοποθέτησε στην πέμπτη θέση στη λίστα με τις δέκα «Μεγαλύτερες Ferrari όλων των εποχών».
Λίγα λόγια για το κιτ:
Το κιτ της Italeri κυκλοφόρησε την δεκαετία του 2000 (?, το scalemates δεν δίνει ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας της) και θεωρείται καλύτερο των προγενέστερων κιτ των ESCI και Gunze, τόσο σε ποιότητα όσο και σε πιστότητα. Το κιτ το απέκτησα μέσω Άλεξ, μέσα από μια mega-list πωλήσεων που ανέβασε κάποιος στο Facebook, το καλοκαίρι του 2020. Ελέχθηκαν όλα τα περιεχόμενα από τον Άλεξ (αφού το κουτί ήταν ανοικτό και τα πλαίσια δεν ήταν στα σακουλάκια τους), μου έστειλε φωτό (καποιες από αυτές δίνονται παρακάτω) και αφού όλα ήταν μια χαρά, το παρέλαβα μετά από λίγο καιρό (ευχαριστώ και πάλι φίλε!).
Θα κατασκευαστεί OOB (αφού δεν υπάρχει κάποιο βελτιωτικό ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω), εκτός από τις συνηθισμένες προσθήκες στο εσωτερικό και κάποια καλωδίωση στον κινητήρα - λογικά πρέπει να ταιριάζουν και τα Borrani ζαντολάστιχα τις Fujimi!
Όπως προανέφερα, η κατασκευή θα ξεκινήσει (ουσιαστικά) προς το τέλος του μήνα - ο καθαρισμός και η προετοιμασία των κομματιών θα ξεκινήσει (λογικά) την άλλη εβδομάδα. Χρώματα για το αμάξωμα και για το εσωτερικό δεν έχω αποφασίσει ακόμη - δεν έχω ελέγξει τι έχω σε στοκ, αλλά όμως έχω κάποιες σκέψεις …