Ford Escort RS 1800 -ITALERI- 1:24
Jan 7, 2021 20:54:46 GMT 2
Post by nikostheo on Jan 7, 2021 20:54:46 GMT 2
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Είμαι καινούργιος εδώ και πάρα πολύ χαρούμενος που σας βρήκα! Καλό είναι το reddit και το Instagram αλλά αλλιώς είναι να μιλάς με συμπατριώτες. Νίκος λοιπόν στο όνομα στα 23 μου και αφού χρόνια τώρα μ αρέσουν να βλέπω, ακούω, οδηγάω αλλά και να συλλέγω Diecast (μόνο δυστυχώς), είπα να μπω και εγώ στο τρυπακι του μοντελισμού πριν χτυπήσει λοιπόν το δεύτερο κύμα καραντίνας βρέθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης (εγώ είμαι από τα Χανιά) και πέρασα από ένα τοπικό μαγαζί και αγόρασα όλα τα απαραίτητα χρώματα και εργαλεία + μοντέλο για να ξεκινήσω αυτό το ωραίο αλλά δύσκολο ταξίδι... Ετσουξε λίγο η τιμή γιατί ξεκίνησα από το μηδέν αλλά ήμουν αποφασισμένος να αφιερώσω κάπου αυτό τον αιώνιο χρόνο που θα είχα μπροστά μου. Ας περάσουμε όμως στο ψητό διότι μπορώ να φλυαρω με τις ώρες !
Λοιπόν το concept ήταν να πάρω ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για rally και να το κάνω λίγο πιο track car του σαββατοκύριακου οπότε κράτησα μόνο τα βασικά αξεσουάρ και τα υπόλοιπα τα φύλαξα για μελλοντικά πρότζεκτ, από την δεύτερη η τρίτη μέρα κατάλαβα ότι είχα κάνει ένα τεράστιο λάθος με την επιλογή του πρώτου μου μοντέλου διότι χρειάζεται πολύ μα παααρα πολύ προεργασία, πολύ flash και πολύ κακής ποιότητας πλαστικά, αφού καθάρισα τα απαιτούμενα πλύθηκαν με σαπουνονερο πριν βαφτούν, όλα εκτός το σασί και το μηχανοστάσιο βάφτηκαν με πινέλο και τα προαναφερόμενα με σπρέι - δυστυχώς- γενικής χρήσης(ασταρι+χρώμα+βερνίκι). Λέω δυστυχώς γιατί ναι μεν από την μια ήταν γενικής χρήσης (cosmolac) αλλά από την άλλη είμαι και εγώ αρχάριος και δεν ήθελα με τίποτα να μου τρέξει το χρώμα, ακολουθώντας λοιπόν το 3 mist coats έκανα.... Μια τρύπα στο νερό δυστυχώς για μένα ψεκαζα από πολύ μακριά και το χρώμα δεν κατάφερε ποτέ να ομογενοποιηθεί ( Να γίνει τέλος πάντων ένα, αντιθέτως έβγαλε παντού texture και γέμισε πόρους (στα πρώτα 2) έχοντας λοιπόν πανικοβληθεί το άφησα ένα 20λεπτο και το πέρασα ένα γερό 3 χέρι το οποίο ναι μεν κάλυψε σχεδόν όλες τις ατέλειες αλλά από την άλλη γέμισε orange peel και ξεκίνησε να καλύπτει και τις μικρολεπτομέρειες του μοντέλου, θέλοντας λοιπόν να διορθώσω κάπως την κατάσταση και να αφαιρέσω όσο περισσότερο orange peel γινόταν του έκανα ένα wetsand με 1200 ώστε να γίνει λείο και το ξανά πέρασα ένα κανονικό χέρι χρώμα και η αλήθεια είναι ότι ήταν οκ δεν ήταν η καλύτερη δουλειά αλλά ούτε και οι χειρότερη, μετά από αυτό τον πονοκέφαλο λοιπόν το πέρασα 3 χέρια βερνίκι της ίδιας εταιρείας και το άφησα 1 βδομάδα να σκληρύνει. Το αποτέλεσμα ήταν καλό αλλά προφανώς γεμάτο orange peel μιας και όλη η δουλειά γίνεται με σπρέι και όχι αερογραφο, οπότε ξεκίνησε το γυάλισμα με 1200,2000,3000 και τις αλοιφές της tamiya (coarse-fine-finish) σε ένα δύο σημεία που ήταν άκρες δυστυχώς εκαψα το βερνίκι και έφτασα στο χρώμα (παρόλο που τσέκαρα πάντα το ντουκοχαρτο μου ώστε να το προλάβω) αν και θεωρώ ότι δεν ήμουν αρκετά γενναιόδωρος με το βερνίκι σήκωνε κι άλλο.
link για το αλμπουμ
Εν κατακλείδι
Το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό για πρώτο μοντέλο από κάποιον που δεν έχει ξανά κάνει κάτι παρόμοιο και το μόνο πράγμα που έχει βάψει στην ζωή του είναι κάτι σίδερα για να μην σκουριάζουν. Κακής ποιότητας Κιτ δεν θα το συνιστούσα σε άτομα που δεν έχουν άπειρη υπομονή όπως επίσης (κατά την γνώμη μου) μην χρησιμοποιείτε σπρέι πλαστικού γενικής χρήσης για τα μοντέλα σας (η ίσως χωρις διάφορες ιδιότητες που το κάνει να μην τρέχει, ένα πέρασμα είναι αρκετό κλπ).
Τι έμαθα
Και με πινέλο αν κάνεις σωστό μασκαρισμα και αραιά άλλα πολλά χέρια καταφέρνεις τα πάντα (μιλάω για ζάντες εσωτερικό, roll cage, παρμπρίζ κλπ).
Είναι καλό να ξέρεις την ποιότητα κατασκευής του μοντέλου που θες να ασχοληθείς (kit reviews, από φόρουμ κλπ)
Το επόμενο μου κιτ πρέπει να είναι tamiya.
Όχι σπρέι γενικής χρήσης (did I said it enough times already?)
Ελπίζω να μην σας ζαλισα (πολύ)!
Είμαι καινούργιος εδώ και πάρα πολύ χαρούμενος που σας βρήκα! Καλό είναι το reddit και το Instagram αλλά αλλιώς είναι να μιλάς με συμπατριώτες. Νίκος λοιπόν στο όνομα στα 23 μου και αφού χρόνια τώρα μ αρέσουν να βλέπω, ακούω, οδηγάω αλλά και να συλλέγω Diecast (μόνο δυστυχώς), είπα να μπω και εγώ στο τρυπακι του μοντελισμού πριν χτυπήσει λοιπόν το δεύτερο κύμα καραντίνας βρέθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης (εγώ είμαι από τα Χανιά) και πέρασα από ένα τοπικό μαγαζί και αγόρασα όλα τα απαραίτητα χρώματα και εργαλεία + μοντέλο για να ξεκινήσω αυτό το ωραίο αλλά δύσκολο ταξίδι... Ετσουξε λίγο η τιμή γιατί ξεκίνησα από το μηδέν αλλά ήμουν αποφασισμένος να αφιερώσω κάπου αυτό τον αιώνιο χρόνο που θα είχα μπροστά μου. Ας περάσουμε όμως στο ψητό διότι μπορώ να φλυαρω με τις ώρες !
Λοιπόν το concept ήταν να πάρω ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για rally και να το κάνω λίγο πιο track car του σαββατοκύριακου οπότε κράτησα μόνο τα βασικά αξεσουάρ και τα υπόλοιπα τα φύλαξα για μελλοντικά πρότζεκτ, από την δεύτερη η τρίτη μέρα κατάλαβα ότι είχα κάνει ένα τεράστιο λάθος με την επιλογή του πρώτου μου μοντέλου διότι χρειάζεται πολύ μα παααρα πολύ προεργασία, πολύ flash και πολύ κακής ποιότητας πλαστικά, αφού καθάρισα τα απαιτούμενα πλύθηκαν με σαπουνονερο πριν βαφτούν, όλα εκτός το σασί και το μηχανοστάσιο βάφτηκαν με πινέλο και τα προαναφερόμενα με σπρέι - δυστυχώς- γενικής χρήσης(ασταρι+χρώμα+βερνίκι). Λέω δυστυχώς γιατί ναι μεν από την μια ήταν γενικής χρήσης (cosmolac) αλλά από την άλλη είμαι και εγώ αρχάριος και δεν ήθελα με τίποτα να μου τρέξει το χρώμα, ακολουθώντας λοιπόν το 3 mist coats έκανα.... Μια τρύπα στο νερό δυστυχώς για μένα ψεκαζα από πολύ μακριά και το χρώμα δεν κατάφερε ποτέ να ομογενοποιηθεί ( Να γίνει τέλος πάντων ένα, αντιθέτως έβγαλε παντού texture και γέμισε πόρους (στα πρώτα 2) έχοντας λοιπόν πανικοβληθεί το άφησα ένα 20λεπτο και το πέρασα ένα γερό 3 χέρι το οποίο ναι μεν κάλυψε σχεδόν όλες τις ατέλειες αλλά από την άλλη γέμισε orange peel και ξεκίνησε να καλύπτει και τις μικρολεπτομέρειες του μοντέλου, θέλοντας λοιπόν να διορθώσω κάπως την κατάσταση και να αφαιρέσω όσο περισσότερο orange peel γινόταν του έκανα ένα wetsand με 1200 ώστε να γίνει λείο και το ξανά πέρασα ένα κανονικό χέρι χρώμα και η αλήθεια είναι ότι ήταν οκ δεν ήταν η καλύτερη δουλειά αλλά ούτε και οι χειρότερη, μετά από αυτό τον πονοκέφαλο λοιπόν το πέρασα 3 χέρια βερνίκι της ίδιας εταιρείας και το άφησα 1 βδομάδα να σκληρύνει. Το αποτέλεσμα ήταν καλό αλλά προφανώς γεμάτο orange peel μιας και όλη η δουλειά γίνεται με σπρέι και όχι αερογραφο, οπότε ξεκίνησε το γυάλισμα με 1200,2000,3000 και τις αλοιφές της tamiya (coarse-fine-finish) σε ένα δύο σημεία που ήταν άκρες δυστυχώς εκαψα το βερνίκι και έφτασα στο χρώμα (παρόλο που τσέκαρα πάντα το ντουκοχαρτο μου ώστε να το προλάβω) αν και θεωρώ ότι δεν ήμουν αρκετά γενναιόδωρος με το βερνίκι σήκωνε κι άλλο.
link για το αλμπουμ
Εν κατακλείδι
Το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό για πρώτο μοντέλο από κάποιον που δεν έχει ξανά κάνει κάτι παρόμοιο και το μόνο πράγμα που έχει βάψει στην ζωή του είναι κάτι σίδερα για να μην σκουριάζουν. Κακής ποιότητας Κιτ δεν θα το συνιστούσα σε άτομα που δεν έχουν άπειρη υπομονή όπως επίσης (κατά την γνώμη μου) μην χρησιμοποιείτε σπρέι πλαστικού γενικής χρήσης για τα μοντέλα σας (η ίσως χωρις διάφορες ιδιότητες που το κάνει να μην τρέχει, ένα πέρασμα είναι αρκετό κλπ).
Τι έμαθα
Και με πινέλο αν κάνεις σωστό μασκαρισμα και αραιά άλλα πολλά χέρια καταφέρνεις τα πάντα (μιλάω για ζάντες εσωτερικό, roll cage, παρμπρίζ κλπ).
Είναι καλό να ξέρεις την ποιότητα κατασκευής του μοντέλου που θες να ασχοληθείς (kit reviews, από φόρουμ κλπ)
Το επόμενο μου κιτ πρέπει να είναι tamiya.
Όχι σπρέι γενικής χρήσης (did I said it enough times already?)
Ελπίζω να μην σας ζαλισα (πολύ)!