Meyers Manx [AMT, 1/25]
Jul 11, 2020 20:02:50 GMT 2
Post by nektarios on Jul 11, 2020 20:02:50 GMT 2
Χαίρετε, άπαντες!
Μετά από τόσα "κλασικά" οχήματα που έχω φτιάξει, είπα να ασχοληθώ και με κάτι "διαφορετικό"…
Ιδού λοιπόν το Meyers Manx! (και ο δημιουργός του)
Πρόκειται για το πρώτο "επίσημο" buggy που κατασκευάστηκε, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία οχημάτων ελεύθερου χρόνου.
Δημιουργός του είναι ο Bruce F. Meyers, ο οποίος βασίστηκε στο σασί («κοντεμένο» κατά 36 εκατοστά), τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων από το VW “Beetle” του 1962, ενώ το σκάφος είναι κατασκευασμένο από fiberglass. Το πρώτο όχημα κατασκευάστηκε το 1964, ενώ ο ίδιος κατασκεύασε εντός του ίδιου έτους συνολικά περίπου 20 "χειροποίητα" οχήματα, πριν η κατασκευή περάσει στην "B.F.Meyers & Co", η οποία κατασκεύασε περίπου 6.000 οχήματα - διάφορων εκδόσεων, κυβισμού (από 1.200 μέχρι 1.600 κ.εκ.) και εξοπλισμού - από το 1965 μέχρι το 1971. Έκτοτε διάφορες εταιρίες ανά τον Κόσμο κατασκεύασαν (και συνεχίζουν να κατασκευάζουν) "κλώνους" του αρχικού οχήματος.
Το όνομα "Manx" προέρχεται από ένα είδος γάτας χωρίς ουρά, που αποτελεί και το σήμα τής εταιρίας τού Meyers μέχρι και σήμερα.
Και πάμε στα του μοντέλου…
Πρόκειται για κιτ της ΑΜΤ, στην "κλασική" αμερικάνικη 1/25 φυσικά, με κωδικό 847/12 (αρχικός 847-200), από τη σειρά “Silver Screen Μachines” (movie cars).
Το κιτ αναπαριστά ένα από τα πλέον διάσημα Manx, αυτό που εμφανίστηκε στην κινηματογραφική ταινία “Live a Little, Love a Little” (1968), με πρωταγωνιστή τον Elvis Presley.
Ωστόσο, η εταιρία δίνει τη δυνατότητα κατασκευής τεσσάρων διαφορετικών εκδόσεων του οχήματος [Meyers Manx (“authentic”), Street Version, Meyers Dune Buggy, Baja Version]. Εγώ φυσικά έφτιαξα μια δική μου "υβριδική" έκδοση, με στοιχεία από τις διάφορες εκδόσεις.
Σε γενικές γραμμές το μοντέλο είναι ΟΟΒ, με ελάχιστες τροποποιήσεις, που οι περισσότερες ήταν αναγκαίες για την ολοκλήρωσή του.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό:
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια καλοκαιριού σε όλους!
Παράρτημα 1
Επειδή το κιτ είναι αρκετά σπάνιο (ειδικά στην Ευρώπη…), σας παραθέτω φωτό από το κουτί, το περιεχόμενό του και τις - αρκετά έως πολύ ασαφείς - οδηγίες κατασκευής, για την περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί…
Παράρτημα 2
Μερικές σκόρπιες φωτό από τις διάφορες τροποποιήσεις, αφού δεν υπάρχει w.i.p. …
Μετά από τόσα "κλασικά" οχήματα που έχω φτιάξει, είπα να ασχοληθώ και με κάτι "διαφορετικό"…
Ιδού λοιπόν το Meyers Manx! (και ο δημιουργός του)
Πρόκειται για το πρώτο "επίσημο" buggy που κατασκευάστηκε, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία οχημάτων ελεύθερου χρόνου.
Δημιουργός του είναι ο Bruce F. Meyers, ο οποίος βασίστηκε στο σασί («κοντεμένο» κατά 36 εκατοστά), τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων από το VW “Beetle” του 1962, ενώ το σκάφος είναι κατασκευασμένο από fiberglass. Το πρώτο όχημα κατασκευάστηκε το 1964, ενώ ο ίδιος κατασκεύασε εντός του ίδιου έτους συνολικά περίπου 20 "χειροποίητα" οχήματα, πριν η κατασκευή περάσει στην "B.F.Meyers & Co", η οποία κατασκεύασε περίπου 6.000 οχήματα - διάφορων εκδόσεων, κυβισμού (από 1.200 μέχρι 1.600 κ.εκ.) και εξοπλισμού - από το 1965 μέχρι το 1971. Έκτοτε διάφορες εταιρίες ανά τον Κόσμο κατασκεύασαν (και συνεχίζουν να κατασκευάζουν) "κλώνους" του αρχικού οχήματος.
Το όνομα "Manx" προέρχεται από ένα είδος γάτας χωρίς ουρά, που αποτελεί και το σήμα τής εταιρίας τού Meyers μέχρι και σήμερα.
Και πάμε στα του μοντέλου…
Πρόκειται για κιτ της ΑΜΤ, στην "κλασική" αμερικάνικη 1/25 φυσικά, με κωδικό 847/12 (αρχικός 847-200), από τη σειρά “Silver Screen Μachines” (movie cars).
Το κιτ αναπαριστά ένα από τα πλέον διάσημα Manx, αυτό που εμφανίστηκε στην κινηματογραφική ταινία “Live a Little, Love a Little” (1968), με πρωταγωνιστή τον Elvis Presley.
Ωστόσο, η εταιρία δίνει τη δυνατότητα κατασκευής τεσσάρων διαφορετικών εκδόσεων του οχήματος [Meyers Manx (“authentic”), Street Version, Meyers Dune Buggy, Baja Version]. Εγώ φυσικά έφτιαξα μια δική μου "υβριδική" έκδοση, με στοιχεία από τις διάφορες εκδόσεις.
Σε γενικές γραμμές το μοντέλο είναι ΟΟΒ, με ελάχιστες τροποποιήσεις, που οι περισσότερες ήταν αναγκαίες για την ολοκλήρωσή του.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό:
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας!
Καλή συνέχεια καλοκαιριού σε όλους!
Παράρτημα 1
Επειδή το κιτ είναι αρκετά σπάνιο (ειδικά στην Ευρώπη…), σας παραθέτω φωτό από το κουτί, το περιεχόμενό του και τις - αρκετά έως πολύ ασαφείς - οδηγίες κατασκευής, για την περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί…
Παράρτημα 2
Μερικές σκόρπιες φωτό από τις διάφορες τροποποιήσεις, αφού δεν υπάρχει w.i.p. …