Υφή Aγωνιστικών Καθισμάτων και Τιμονιών
Nov 24, 2011 23:04:04 GMT 2
Post by gtziaf on Nov 24, 2011 23:04:04 GMT 2
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητά (Rally, GT, Prototypes, F1 κ.α) αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα της θεματολογίας ενός μοντελιστή αυτοκινήτων.
Μια σημαντική λεπτομέρεια όλων των παραπάνω μοντέλων, είναι τα καθίσματα bucket και το τιμόνι τους, που «στολίζουν» το εσωτερικό. Το υλικό (σουέντ), από το οποίο είναι κατασκευασμένα, δύσκολα μπορεί να αποδοθεί με κάποιο χρώμα, οπότε χρειάζεται έξτρα δουλεία, την οποία θα αναλύσουμε παρακάτω… Όπως θα δείτε στο κείμενο που ακολουθει, προτείνουμε παραπάνω από ένα τρόπους για να βελτιώσουμε την υφή των αγωνιστικών καθισμάτων των κιτ μας…
A. Με χρήση Texture (ή Fabric) Paint...
Η διαδικασία εδώ είναι πολύ απλή… Αγοράζετε το σχετικό χρώμα (πωλείται σε μορφή σπρέι) και ψεκάζετε πολλά, αλλά πολύ αχνά χέρια χρώματος από μεγάλη απόσταση. Η εφαρμογή wets coats εδώ δεν λειτουργεί, γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι ρεαλιστικό.
Το δύσκολο σε αυτή την διαδικασία είναι… να βρεις τα προϊόντα αυτά στην αγορά… Από ότι γνωρίζω δύο εταιρείες, έχουν κυκλοφορήσει τέτοια σπρέι. Η Τenco που βγάζει το fabric paint σε γκρι και μαύρο και η Scale Motorsport που βγάζει τρεις αποχρώσεις του Faux Fabrix σε κόκκινο, μαύρο και γκρι.
Σε όλες τις περιπτώσεις μπορείτε να βάψετε την επιφάνεια την οποία έχετε ψεκάσει με enamel ή ακρυλικό χρώμα… Επίσης η επιφάνεια μπορεί να μαρκαριστεί κανονικά, αφού πρώτα αφήσουμε το χρώμα να στεγνώσει για τουλάχιστον μία ημέρα.
Β. Με χρήση microballons ή αλευριού…
Η διαδικασία εδώ είναι λίγο πιο πολυπλοκή, το αποτέλεσμα είναι εξίσου ικανοποιητικό, αλλά απαιτεί λίγο περισσότερη εξάσκηση. Το βασικό υλικό για την διαδικασία είναι τα Microballoons (που μπορείτε να προμηθευθείτε από μοντελιστικά καταστήματα) ή το αλεύρι (που μπορείτε να ξετρυπώσετε στη κουζίνα της γυναίκας σας), αφού το κοσκινήσετε πρώτα καλά…
Το κάθισμα «αλείφεται» με άσπρη κόλλα για να περαστεί με MicroBalloons. Το ίδιο και το τιμόνι… Στη συνέχεια αφού αφήσουμε τη κόλλα να στεγνώσει λίγο, τινάζουμε το κάθισμα και το τιμόνι για να φύγει το περισσευούμενο υλικό και αν θέλουμε το φυσάμε με σεσουαρ σε χαμηλή ταχύτητα. Δύο μέρες αργότερα, μπορούμε να βάψουμε την επιφάνεια.
Η εναλλακτική χρήση των microballons (και του αλευριού), απαιτεί βάψιμο της επιφάνειας και πέρασμα των MicroBalloons πριν στεγνώσει το χρώμα. Στη συνέχεια η διαδικασία είναι παρόμοια.
Αυτά για απόψε... Ελπίζω τα παραπάνω να σας φανούν χρήσιμα.
Καλές κατασκευές και υγεία σε όλους...
ΥΓ. Η διόρθωση και η επιμέλεια του κειμένου έγινε από τον κ. Σταύρο Λιάτη (Est.1976), τον οποίο και ευχαριστώ...
Μια σημαντική λεπτομέρεια όλων των παραπάνω μοντέλων, είναι τα καθίσματα bucket και το τιμόνι τους, που «στολίζουν» το εσωτερικό. Το υλικό (σουέντ), από το οποίο είναι κατασκευασμένα, δύσκολα μπορεί να αποδοθεί με κάποιο χρώμα, οπότε χρειάζεται έξτρα δουλεία, την οποία θα αναλύσουμε παρακάτω… Όπως θα δείτε στο κείμενο που ακολουθει, προτείνουμε παραπάνω από ένα τρόπους για να βελτιώσουμε την υφή των αγωνιστικών καθισμάτων των κιτ μας…
A. Με χρήση Texture (ή Fabric) Paint...
Η διαδικασία εδώ είναι πολύ απλή… Αγοράζετε το σχετικό χρώμα (πωλείται σε μορφή σπρέι) και ψεκάζετε πολλά, αλλά πολύ αχνά χέρια χρώματος από μεγάλη απόσταση. Η εφαρμογή wets coats εδώ δεν λειτουργεί, γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι ρεαλιστικό.
Το δύσκολο σε αυτή την διαδικασία είναι… να βρεις τα προϊόντα αυτά στην αγορά… Από ότι γνωρίζω δύο εταιρείες, έχουν κυκλοφορήσει τέτοια σπρέι. Η Τenco που βγάζει το fabric paint σε γκρι και μαύρο και η Scale Motorsport που βγάζει τρεις αποχρώσεις του Faux Fabrix σε κόκκινο, μαύρο και γκρι.
Σε όλες τις περιπτώσεις μπορείτε να βάψετε την επιφάνεια την οποία έχετε ψεκάσει με enamel ή ακρυλικό χρώμα… Επίσης η επιφάνεια μπορεί να μαρκαριστεί κανονικά, αφού πρώτα αφήσουμε το χρώμα να στεγνώσει για τουλάχιστον μία ημέρα.
Β. Με χρήση microballons ή αλευριού…
Η διαδικασία εδώ είναι λίγο πιο πολυπλοκή, το αποτέλεσμα είναι εξίσου ικανοποιητικό, αλλά απαιτεί λίγο περισσότερη εξάσκηση. Το βασικό υλικό για την διαδικασία είναι τα Microballoons (που μπορείτε να προμηθευθείτε από μοντελιστικά καταστήματα) ή το αλεύρι (που μπορείτε να ξετρυπώσετε στη κουζίνα της γυναίκας σας), αφού το κοσκινήσετε πρώτα καλά…
Το κάθισμα «αλείφεται» με άσπρη κόλλα για να περαστεί με MicroBalloons. Το ίδιο και το τιμόνι… Στη συνέχεια αφού αφήσουμε τη κόλλα να στεγνώσει λίγο, τινάζουμε το κάθισμα και το τιμόνι για να φύγει το περισσευούμενο υλικό και αν θέλουμε το φυσάμε με σεσουαρ σε χαμηλή ταχύτητα. Δύο μέρες αργότερα, μπορούμε να βάψουμε την επιφάνεια.
Η εναλλακτική χρήση των microballons (και του αλευριού), απαιτεί βάψιμο της επιφάνειας και πέρασμα των MicroBalloons πριν στεγνώσει το χρώμα. Στη συνέχεια η διαδικασία είναι παρόμοια.
Αυτά για απόψε... Ελπίζω τα παραπάνω να σας φανούν χρήσιμα.
Καλές κατασκευές και υγεία σε όλους...
ΥΓ. Η διόρθωση και η επιμέλεια του κειμένου έγινε από τον κ. Σταύρο Λιάτη (Est.1976), τον οποίο και ευχαριστώ...