|
Post by nektarios on Jul 9, 2013 14:28:55 GMT 2
Φίλοι μου, χαίρετε! Θυμάστε το S-800 με το οποίο συμμετείχα στο G.B. για τα κλασικά οχήματα; Το όχημα τότε είχε φτιαχτεί «αγωνιστικών προδιαγραφών», και αυτό δεν ήταν καθόλου τυχαίο, αφού απώτερος στόχος ήταν να μετατραπεί σε αυτό το αγωνιστικό: Το συγκεκριμένο όχημα είχε αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία, καθώς: - Συμμετείχε στον περίφημο αγώνα αντοχής των 500 χιλιομέτρων του Nurburgring του 1967, κερδίζοντας την 1η θέση στην κατηγορία «μέχρι 1.000 c.c.». - Υπήρξε το πρώτο αγωνιστικό ιαπωνικής εταιρίας που συμμετείχε σε αγώνα εκτός Ιαπωνίας, και μάλιστα κέρδισε στην κατηγορία του. - Ο οδηγός του στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Tetsu Ikuzawa, υπήρξε ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός αγώνων που συμμετείχε σε αγώνες εκτός Ιαπωνίας. Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του «απλού» S-800 είναι : κινητήρας ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος, 8βάλβιδος, DOHC, κυβισμός 791 c.c., ισχύς 71 ps / 8.000 rpm, ροπή 29 Nm / 5.800 rpm, 0/100 13,6 sec, τελική ταχύτητα 160 km/h. Δυστυχώς στάθηκε αδύνατο να βρω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού οχήματος. Οι εργασίες μετατροπής του «απλού» S-800 σε Racing ήταν οι εξής: 1) Αφαιρέθηκαν οι προφυλακτήρες. 2) Προστέθηκε πυροσβεστήρας (ιδιοκατασκευή). 3) Προστέθηκαν «αγωνιστικές» χαλκομανίες (από τις οποίες τα «58άρια» είναι ευγενική προσφορά του gtziaf). 4) Τοποθετήθηκε hard top. Το αποτέλεσμα είναι αυτό: Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας! : : Υ.Γ. : Αν κάποιος ενδιαφέρεται να φτιάξει το συγκεκριμένο αγωνιστικό, η Fujimi έχει φροντίσει να κυκλοφορήσει και αυτό:
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 10:46:17 GMT 2
Κουκλακι βγηκε, πολυ ωραιος! : : Μαρεσουν οι πινελιες στον κινητηρα, μονο αν μπορεις πληηηηζ να εκανες κατι γι'αυτες τις πορπες απο τις ζωνες, ειναι πολυ κριμα για τοσο ομορφη κατασκευη να μεινουν
|
|
|
Post by nektarios on Jul 10, 2013 14:36:25 GMT 2
Φίλε Δημήτρη, σε ευχαριστώ πολύ για το θετικό σχόλιο! Για τις πόρπες έχεις απόλυτο δίκο, κι εμένα με ενοχλούν αισθητικά, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι τεχνικά εύκολο να αλλαχθούν. Εξάλλου, νομίζω οτι με την τοποθέτηση του hard top, φαίνονται πολύ λιγότερο...
|
|
pnspanas
GP3 Driver
Παναγιωτης
Posts: 876
|
Post by pnspanas on Jul 10, 2013 19:15:05 GMT 2
Νεκταριε συμφωνω απολυτα με τον Δημητρη ειναι κριμα ενα τοσο ωραιο μοντελο να το καταστρεφουν οι ζωνες!!! προσπαθησε να τις αλλαξεις!!
κατα τα αλλα το μοντελο ειναι μια ομορφια!!!
Ευγε!
|
|
|
Post by alex78 on Jul 10, 2013 22:29:01 GMT 2
Πανέμορφη δουλειά Νεκτάριε, συγχαρητήρια φίλε μου!! :respect: : : : : : : Αλέξης : :
|
|
|
Post by nektarios on Jul 15, 2013 10:37:00 GMT 2
Φίλοι μου, σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας! Για τις ζώνες θα δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι... : :
|
|
|
Post by AlexAmarandos on Jul 18, 2013 9:13:09 GMT 2
Νεκτάριε πανέμορφη η Hondaρα φίλε!
Μυρίζει τζαπονιλα απο χιλιόμετρο!
Μπράβο φίλε :respect:
|
|
|
Post by nektarios on Jul 19, 2013 11:47:33 GMT 2
Αλέξανδρε, σε ευχαριστώ πολύ φίλε για το τόσο ενθουσιώδες σχόλιο! : :
|
|
|
Post by manos13 on Jul 19, 2013 12:33:19 GMT 2
Ομορφο καλοδουλεμενο θεμα : : : : : : : :
|
|
|
Post by nektarios on Jul 19, 2013 13:41:11 GMT 2
Μάνο, σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε! : :
|
|
|
Post by rous74 on Jul 26, 2013 20:52:23 GMT 2
Νεκτάριε πολύ όμορφο το τζαπάνι !!
Μπράβο φίλε !
|
|
|
Post by nektarios on Jul 28, 2013 16:01:40 GMT 2
Ανδρέα φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ! : :
|
|