|
Post by nektarios on Jun 13, 2012 18:34:13 GMT 2
Help!!! Αντιμετωπίζω αυτήν την κατάσταση: Σίγουρα δεν πρόκειται για χαλκομανία. Φαντάζομαι οτι είναι η τεχνική κατά την οποία βάζουμε τα γράμματα ανάποδα, τα πατάμε, ξεκολλάνε από το φιλμ τους και κολλάνε στο ελαστικό (κάτι σαν τα παλιά lettraset). Όμως, όσο και να τα πατάω, είτε απευθείας στο ελαστικό είτε σε βερνικωμένη με gloss επιφάνεια, δεν γίνεται τίποτα. Έχετε καμιά ιδέα; Ευχαριστώ προκαταβολικά!
|
|
|
Post by Chris Fragkoulis on Jun 13, 2012 18:38:04 GMT 2
Νεκταριε ριξε βελτιωτικο για χαλκομανιες ή νερο κ πιεσε το με ενα πινελακι. Με λιγη υπομονη ξεκολανε! Οι οδηγιες λενε να προσθεσεις "υγρασια" αλλα δεν λενε τι ειδους!
|
|
Deleted
Deleted Member
Posts: 0
|
Post by Deleted on Jun 13, 2012 19:00:43 GMT 2
Καλησπερα Νεκταριε, σωστος ο Χρηστος, μουλιασετο με νερο και περιμενε. Θα ξεκολησει μονο του. : :
|
|
.JOHNY.B.
F3 Driver
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
Posts: 399
|
Post by .JOHNY.B. on Jun 13, 2012 19:14:30 GMT 2
Nεκ εν αναγκη βαλε κατι βαρυ απο πανω να το παταει για καμποση ωρα και νομιζω κι εγω οτι θα ξεκολησουν...Λες να μην εχει η επιφανεια του ελαστικου την καταλληλη προσφυση και να μην πιανει γι αυτο η κολα; Να δοκιμαζες να ετριβες/αγριευες ελαφρα το μαγουλο με ψιλο ντουκοχαρτο;
|
|
|
Post by Sakis on Jun 13, 2012 20:51:28 GMT 2
Νεράκι και θα γλιστρήσει μόνο του,όπως είπαν ο Δημήτρης και ο Χρήστος,βρέξε το από πάνω όπως το έχεις στη φωτό.
Είναι η μόνη λύση.
|
|
|
Post by nektarios on Jun 13, 2012 21:39:01 GMT 2
Φίλοι μου, σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση και ουσιαστική συνδρομή σας! : : : : Αν και ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ οτι κάποτε θα παρουσίαζα μια τεχνική στο forum, ωστόσο φαίνεται οτι ήρθε η ώρα... Το αποτέλεσμα της διαδικασίας είναι αυτό: Μολονότι είχα βερνικώσει τη μια πλευρά των ελαστικών (με gloss Humbrol) ώστε τα σήματα να έχουν καλύτερη "πρόσφυση", τελικά χρησιμοποίησα τη μη βερνικωμένη πλευρά, καθώς το πάτημα των σημάτων επάνω στο βερνίκι είχε ως αποτέλεσμα αυτό να ξεκολλάει και να κολλάει στα σήματα. Αντί για νερό χρησιμοποίησα βελτιωτικό χαλκομανιών [Χρήστο έχεις κερδίσει για την ιδέα σου καφεδάκι στην παραλία της Θεσσαλονίκης, και όσοι άλλοι έρθετε είστε βεβαίως επίσης ευπρόσδεκτοι! ], το Mr. Mark Softer της Gunze. Έβαλα βελτιωτικό τόσο πάνω στο ελαστικό όσο και πάνω από το φιλμ των σημάτων, 2-3 φορές σε διάστημα 15 περίπου λεπτών. Το πιο σημαντικό σημείο στην όλη διαδικασία είναι η συνεχής παρακολούθηση και δοκιμή, καθώς από τη μια τα σήματα αργούν πολύ να ξεκολλήσουν (περίπου 15 λεπτά ), και από την άλλη μόλις ξεκολλήσουν στεγνώνουν σχεδόν αμέσως, με αποτέλεσμα να κολλάει και το φιλμ επάνω στο ελαστικό. Μετά την αφαίρεση του φιλμ, υπάρχει αρκετός χρόνος για μικροδιορθώσεις, πάντα όμως με τη συνδρομή βελτιωτικού και με πολλή προσοχή. Για το πάτημα των σημάτων χρησιμοποίησα καπάκι από στυλό Bic (με κυκλικό "τελείωμα"). Τα εργαλεία μου: Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας! Καλό βράδυ σε όλους! : :
|
|
est1976
GP3 Driver
Σταύρος
Posts: 685
|
Post by est1976 on Jun 15, 2012 6:39:39 GMT 2
Νεκτάριε δεν σε πρόλαβα.
Αυτές οι χαλκομανίες δουλεύουν αποκλειστικά σε πορώδη υλικά όπως είναι τα σκέτα ελαστικα, χωρίς το παραμικρό πέρασμα οιουδήποτε υλικού από πάνω τους πριν την εφαρμογή των logo.
Είναι όντως της υπομονής με τακτική προσθήκη σταγόνων νερού στην τυφλή επιφάνεια της χάρτινης βάσης τους και σταθερή πίεση σε όλο το μήκος και πλάτος της χαλκομανίας.
Αλλά τα 15 λεπτά αναμονής μου φαίνονται υπερβολικά και υποπτεύομαι ότι έχουν αρχίσει να ξεραίνονται.
Σταύρος
|
|
|
Post by nektarios on Jun 15, 2012 7:55:12 GMT 2
Φίλε Σταύρο, σε ευχαριστώ για τις οδηγίες! Είναι οπωσδήποτε χρήσιμες, αφού αναμένεται να υπάρξουν και άλλα αγωνιστικά... Η διαδικασία ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ, και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά. Σήμερα σκοπεύω να τα ψεκάσω με ματ βερνίκι (υδροδιαλυτό της Microscale, που νομίζω οτι είναι αρκετά "ήπιο" και δεν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα) και ακολούθως θα ανεβάσω φωτό. Από όλα όσα μου είπατε, τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι, δεν εφάρμοσα μόνο την πίεση (επειδή χρησιμοποίησα βελτιωτικό και από τις δυο πλευρές του φιλμ), αλλά θα το κάνω στο εξής, γιατί βλέπω οτι είναι πολύ σημαντικό. Τέλος, για την ξηρότητα των χαλκομανιών έχεις επίσης δίκαιο, καθώς το κιτ είναι φτιαγμένο το 1996, συνεπώς, όσο καλά αποθηκευμένο και να ήταν (και ήταν!), κάποια φθορά έχει σίγουρα επέλθει... Και πάλι ευχαριστώ! : :
|
|
|
Post by nektarios on Jun 21, 2012 13:18:17 GMT 2
... και ιδού το αποτέλεσμα! Την επόμενη φορά, ακόμη καλύτερα!
|
|
georgenc
GP3 Driver
Γιώργος
Posts: 1,045
|
Post by georgenc on Jun 22, 2012 10:06:10 GMT 2
Super βγήκανε!!
|
|